Dus hij is zo serieus als kanker dat ritme een danser is? Sowieso slaat die zin nergens op en ik vind de vergelijking ook een beetje misplaatstquote:I'm serious as cancer when I say
"Rhythm is a dancer"
Dat doet ie toch?!quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:49 schreef voederbietel het volgende:
Luister dan gewoon goede muziek.
Ik ben serieus als ebola als ik zeg "beter laat dan nooit".quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:56 schreef gelestipjes het volgende:
Wel een tikkeltje aan de late kant deze klacht
Tja...dan nog ben je niet verplicht die rare zin te gebruiken natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:03 schreef gelestipjes het volgende:
Maar volgens mij was "serious as cancer" gewoon een vrij standaard hiphop uitdrukking, en niet iets wat door Snap bedacht is.
yeah rightquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:03 schreef gelestipjes het volgende:
Maar volgens mij was "serious as cancer" gewoon een vrij standaard hiphop uitdrukking, en niet iets wat door Snap bedacht is.
Eric B & Rakim: I ain't no jokequote:Op dinsdag 30 september 2014 18:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
yeah rightwelke nummers dan nog meer?
Dus jij noemt Snap ook nog eens niet origineel?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:03 schreef gelestipjes het volgende:
Snap je het niet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar komt niet overeen met wat TS zegt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |