Heb je er inmiddels niet meer apps op gezet die stiekum in de background je accu leegslurpen? Heb je GPS enzo aanstaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:34 schreef mr-green het volgende:
Ik heb de telefoon nu iets van 2 maanden en moet zeggen dat de accu duur toch wel beetje afneemt. Waar ik op het begin einde van de dag makkelijk haalde met half volle accu heb ik nu nog maar kwart over. En mijn gebruik is hetzelfde gebleven.
Ik kom zelf ook van de HTC one m7, en vindt het alleen maar een verbetering zou zeker niet terug willenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb nu de HTC M7 en die is 4,7 inch en dat vind ik fijn, ben bang dat ik het scherm te groot vind (al draag ik hem nooit in mijn broekzak)
Qua specs ziet het er top uit
Kom ook van de M7, mis alleen de speakers wel en het koude metaal in de ochtend.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:36 schreef hiddit het volgende:
[..]
Ik kom zelf ook van de HTC one m7, en vindt het alleen maar een verbetering zou zeker niet terug willen
V&A / [GRATIS] Invite oneplus One 64gbquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
Heeft er iemand nog een invite over voor Tware?
Had mij een DM gestuurd, maar de lijst is eigenlijk niet meer nodig nu
Dat duurde bij mij een week precies en volgens mij is dat nog steeds zoon beetje zoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:50 schreef Solo14 het volgende:
Hoelang duurt het vanaf bestel dag tot ontvangst ongeveer, weet iemand dat?
Meestal gebruik in covers maar die speakers zijn idd wel een mis maarja zo heeft elke telefoon wel voor en na delen een perfecte telefoon is bijna onmogelijk denk ik al is het al om de patentenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kom ook van de M7, mis alleen de speakers wel en het koude metaal in de ochtend.
quote:
Aight, kan niet wachten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:55 schreef hiddit het volgende:
[..]
Dat duurde bij mij een week precies en volgens mij is dat nog steeds zoon beetje zo
[..]
Meestal gebruik in covers maar die speakers zijn idd wel een mis maarja zo heeft elke telefoon wel voor en na delen een perfecte telefoon is bijna onmogelijk denk ik al is het al om de patenten
zal toch moetenquote:
allemaal geclaimd alquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:24 schreef JP33 het volgende:
Lijst is compleet zie ik. Voor de liefhebber:
https://account.oneplus.net/invite/claim/TVE4-YUSE-NGFF-IVHI
https://account.oneplus.net/invite/claim/1S71-B5ZU-MDZL-WMQT
https://account.oneplus.net/invite/claim/ZP6Y-KP6F-X1WW-WYYR
Hoe zorg ik ervoor dat Apple niet op de achtergrond blijven draaien?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je er inmiddels niet meer apps op gezet die stiekum in de background je accu leegslurpen? Heb je GPS enzo aanstaan?
Settings > Privacy > Privacy Guard > [app] > Keep awake: Deniedquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:28 schreef mr-green het volgende:
[..]
Hoe zorg ik ervoor dat Apple niet op de achtergrond blijven draaien?
Ligt een beetje aan de app en wat je weigert of de app er goed mee omgaat ja of nee, maar als jij bij Whatsapp/hangouts gebruik van de camera niet toestaat werken ze nog prima.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef Yi-Long het volgende:
Van mij ook even snel een vraagje wat betreft SafeGuard: Kan ik al die apps die bij install aangaven dat ze toegang kregen tot bepaalde shit (contact-lijsten, camera, etc etc) die bevoegdheden gewoon weigeren zonder dat dat een negatieve invloed heeft op de werking van die apps?
Dat is alleen voor berichten/messaging.quote:Daarnaast las ik dat de berichten van OPO naar OPO (of phones met Cya) 'veilig' waren, dus niet te pakken voor buitenstaanders, dus als ik een berichtje stuur naar een vriend ofzo, dan kan niemand meelezen (secure messaging?).Is dat voor alle berichten, of alleen met bepaalde apps?
Thanks.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de app en wat je weigert of de app er goed mee omgaat ja of nee, maar als jij bij Whatsapp/hangouts gebruik van de camera niet toestaat werken ze nog prima.
[..]
Dat is alleen voor berichten/messaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |