De prijs, deze specs zitten ook in een iPhone 6 ( behalve de 64 biys chip). Super snel en zo goed als stock android. Prijs kwaliteit qua smartphone de beste leverbaar op dit moment.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:56 schreef Fom het volgende:
Wat is er zo geweldig aan zo'n ding ter vergelijking met zo'n, ik noem maar wat, iphone? Behalve iOS en Android want dat verschil snap ik wel.
prijsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:56 schreef Fom het volgende:
Wat is er zo geweldig aan zo'n ding ter vergelijking met zo'n, ik noem maar wat, iphone? Behalve iOS en Android want dat verschil snap ik wel.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:41 schreef zozozozo het volgende:
Fokkers!ik heb na aanschaf van een oneplus one een extra invite ontvangen. Wie voor 22.00 vanavond de origineelste reden plaatst waarom hij of zij de invite moet krijgen stuur ik hem vanavond nog gratis toe.
Als ik je invite krijg dan zou je mij over kunnen halen om (terug) over te stappen van iOS naar Android.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:39 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De prijs, deze specs zitten ook in een iPhone 6 ( behalve de 64 biys chip). Super snel en zo goed als stock android. Prijs kwaliteit qua smartphone de beste leverbaar op dit moment.
Kun je mijn vragen dan wellicht beantwoorden?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:19 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb al een Oneplus. Perfect toestel, zeker voor het geld. Invites gaan op MP overigens voor 20-25 euro over de toonbank
Bij mij duurde het verzenden 4 werkdagen. Alleen de 10 euro verzendkosten betaald, maar verder geen invoerrechten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:26 schreef div-er het volgende:
[..]
Kun je mijn vragen dan wellicht beantwoorden?
Als ik bestel, hoelang duurt het dan voordat ik het toestel heb?
Bestaat de kans dat ik nog invoerrechten moet betalen?
Open dan ook dit topic niet als je het uiteindelijk via een andere plek weggeeft. Er waren echt wel een aantal users hier die interesse hadden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef zozozozo het volgende:
Sorry fokkers! Had voor 22.00 even gekeken en geconstateerd dat er eigenlijk geen serieuze animo was. Heb de invite daarom via Tweakers weggegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |