Het houdt niet op, niet vanzelf.......quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:10 schreef Zoev het volgende:
Steek je arm naar voren, maak je hand recht (facepalm) en zeg hard; STOP, dit wil ik NIET
hou je bek gvd anders ga ik naar je opaquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.......
Vergeet je schepje niet mee te nemen dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hou je bek gvd anders ga ik naar je opa
Ik vind die oude opa met z'n kapotte bootjes zo zieligquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.......
Het is soms ongelooflijk hoe je hoort wat de eigen kinderen hun bejaarde ouders aandoen in aanloop naar de erfenis...quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:26 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Ik vind die oude opa met z'n kapotte bootjes zo zielig
Hehe iddquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:03 schreef Skv het volgende:
Christus wat een typisch topic voor op Fok! weer, dit..
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:26 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Ik vind die oude opa met z'n kapotte bootjes zo zielig
quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:03 schreef Skv het volgende:
Christus wat een typisch topic voor op Fok! weer, dit..
Hoe ben jij eigenlijk over dat probleem heen gekomen ?quote:
Je bedoelt, zeg: Zwieber niet stelen, Zwieber niet stelen, Zwieber niet stelen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:10 schreef Zoev het volgende:
Steek je arm naar voren, maak je hand recht (facepalm) en zeg hard; STOP, dit wil ik NIET
Lolquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Je bedoelt, zeg: Zwieber niet stelen, Zwieber niet stelen, Zwieber niet stelen!
Oh wacht..
Slecht advies.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:24 schreef Onnoman het volgende:
Gewoon 1 ding in je hoofd houden.. als iemand je een loer draait gewoon uit het niets heel grof in de tegenaanval..
Het kan allemaal zo simpel...
lekker over zusje moeder of vader praten is eenvoudig scoren
Slecht advies.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:04 schreef vervoerder23 het volgende:
Of reageer beledig, iets in de zin van: Grappig man, zeg het nog eens. Dan word je morgen in het ziekenhuis wakker.
Slecht advies.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:56 schreef Vasion het volgende:
Je kunt bijvoorbeeld op een sarcastische manier zeggen wat je vindt. Dus als er een grap wordt gemaakt die je niet leuk vindt, dan reageer je bijvoorbeeld zo: Nou zeg, echt leuk om dat te zeggen terwijl mn oma daaraan overleden is, echt leuk.
Slecht advies.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:36 schreef Ceviche het volgende:
Soms kun je gewoon doen alsof je een complete retard bent, alsof je het niet helemaal kunt volgen.
'Hee neus!'
'Neus?'
'Ja, neus!'
'Hoezo neus?'
'Omdat.. je een grote neus hebt?'
'Oh.'
Dan denken ze je wel dat je achterlijk bent, maar het wordt wel lekker awkward
quote:
Goed advies.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Zie je een grap op zo'n moment als aanval? Probeer wat zelfspot te kweken inderdaad. Meelachen. Running gags komen in elke vriendengroep voor en het is juist een goed teken als jij ook een bepaalde 'rol' hebt in het geheel, of iets wat jouw eigen is.
Zelfspot is iets voor zwakke mensen, dat is gewoon een manier van over je heen laten lopen. Indien je echt wil veranderen moet je een grens trekken. Dat kan soms lastig zijn, maar is uiteindelijk de moeite waardquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Slecht advies.
[..]
Slecht advies.
[..]
Slecht advies.
[..]
Slecht advies.
[..]
[..]
Goed advies.
Een grap over jezelf is niet anders dan een grap over iets of iemand anders. Het enige verschil in reactie wordt bepaald door de hoeveelheid zelfspot die je hebt.
Juist niet, zwakke mensen laten zich opfokken door iets onschuldigs als een grap.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:12 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Zelfspot is iets voor zwakke mensen, dat is gewoon een manier van over je heen laten lopen. Indien je echt wil veranderen moet je een grens trekken. Dat kan soms lastig zijn, maar is uiteindelijk de moeite waard
Godverdomme die is slechtquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Als iemand zegt : ''Hey neus!'' omdat je een grote neus hebt bv.
Dan zeg je ''Pas maar op want ik steek zo je ogen uit met dat ding''
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:12 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Zelfspot is iets voor zwakke mensen, dat is gewoon een manier van over je heen laten lopen. Indien je echt wil veranderen moet je een grens trekken. Dat kan soms lastig zijn, maar is uiteindelijk de moeite waard
In bepaalde bedrijven in Nederland komt naar voren dat het niet zo werkt, ik kan de organisatie niet nader benoemen maar het is een algemeen bekende organisatie binnen de overheid. Mensen testen je uit en zullen daar niet mee stoppen tot je een grens trekt. Zelfspot spelen ze alleen maar op in.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:04 schreef mradvocaatje het volgende:
Mehh, ik kan juist mensen met een beetje zelfspot heel erg waarderen. Die zijn juist zelfverzekerd
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:12 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
In bepaalde bedrijven in Nederland komt naar voren dat het niet zo werkt, ik kan de organisatie niet nader benoemen maar het is een algemeen bekende organisatie binnen de overheid. Mensen testen je uit en zullen daar niet mee stoppen tot je een grens trekt. Zelfspot spelen ze alleen maar op in.
Als het om een eenmalige leuk bedoelde grap gaat sluit ik me bij je aan. Maar ik heb de indruk dat het bij TS niet grappig bedoelt is, anders had hij er waarschijnlijk geen topic over geopend. En dan kan je jezelf met zelfspot goed in de vingers snijden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:16 schreef mradvocaatje het volgende:
Hmm oke, maar dan doe je het niet omdat je t zelf ook grappig vindt. Dat bedoelde ik eerderals mensen zo kansloos met elkaar omgaan (op het werk bijv) zegt dat iets over de sfeer
lelijk ja, ik snap dat nooit.
Dit, of duidelijk maken dat het afgelopen is. Dan moet je alleen wel de gevolgen aanvaarden. Bijvoorbeeld schorsing mocht je nog op school zitten. Je moet zelf kijken wat je ervoor over hebtquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:20 schreef mradvocaatje het volgende:
Dat klopt. Blijkbaar voelen ze bij TS goed aan hoe ze hem kunnen triggeren. Dan idd goed op je eigen grenzen letten, maar ik vind het lastig om te zeggen wat goed helpt. T verschilt zo per situatie. T enige wat ik kan zeggen is je niet laten opnaaien :p
Je bent vast een feest om mee om te gaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:07 schreef Saleu het volgende:
Sommigen zeggen dat je een grap terug moet maken, maar het probleem is dat ik niet zo'n grappenmaker ben. Ik ben meer het serieuzere type.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |