haha +1quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:28 schreef Gloorbek het volgende:
Ik kreeg ook veel klachten, voornamelijk in de trein daarom heb ik op die van mij een koptelefoon aansluiting gemaakt.
Ik dacht vroeger ook altijd dat ze handmatig moesten draaien, totdat de orgelman stopte met draaien om een sjekkie te draaien en de muziek vrolijk door bleef spelenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:31 schreef Constermock het volgende:
Hier in Nijmegen staat er ook vaak een, maar die draaien niet zelf, die lopen alleen met zo'n bekertje te bedelen en de orgel draait automatisch. Vroeger stond er iemand die daadwerkelijk met het ding bezig was, die heb ik wel eens wat gegeven.
geen nee kunnen zeggen tegen mede autistenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:38 schreef haan33 het volgende:
Ze dringen het je aan en durven dan nog geld te vragen
Hmm, dat heb ik nooit gezien. Dan doet hij in elk geval nog alsof hij aan het werk is, beter dan alleen maar bedelenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:33 schreef gijs071 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook altijd dat ze handmatig moesten draaien, totdat de orgelman stopte met draaien om een sjekkie te draaien en de muziek vrolijk door bleef spelen
Je moet er eigenlijk een koek en zoopie naast zetten he?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:36 schreef SharQueDo het volgende:
Draaiorgels!![]()
![]()
![]()
Als ik weer een draaiorgel hoor hier dan laat ik de rest van mijn plannen varen en ga een half uur geïntrigeerd er naar staan kijken en luisteren.
daar gaat het niet om, beter gaan die sukkels aan de arbeidquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:40 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
geen nee kunnen zeggen tegen mede autisten
Dafuq is een zoopie gast?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:40 schreef gijs071 het volgende:
[..]
Je moet er eigenlijk een koek en zoopie naast zetten he?
Vertel ze dat dan gewoon de volgende keerquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, beter gaan die sukkels aan de arbeid
vorig jaar 1 op zn smoel geslagen, nooit meer gezienquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:44 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Vertel ze dat dan gewoon de volgende keer
Zie je, heb je meteen al de oplossing. Als je nog ooit z'n gast tegenkomt paar keer goed op zijn kin mikken en je hebt er geen last meer van. Binnen een jaar moet het wel doordringen bij dit soort mensen dat draaiorgels in jouw buurt niet getolereerd worden!quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
vorig jaar 1 op zn smoel geslagen, nooit meer gezien
Is dat niet net zoiets als een shepherds pie maar dan voor dierentuinmedewerkers?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:49 schreef gijs071 het volgende:
[..]
Geen idee wat een zoopie gast is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |