foto's zal ik vanavond postenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:45 schreef Bart het volgende:
Pics van het uitzicht en de schaduw, en uitleg over de specifieke datum graag.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:43 schreef MaJo het volgende:
Hier werd G zo week van, inclusief uiteraard het idyllische uitzicht, dat hij me ten huwelijk vroeg![]()
Je bent dus helemaal geen Kalten Polar Bär...quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
foto's zal ik vanavond posten
De datum: G's getal is 16, mijn getal is 7. Die dag is het de zaterdag dat we elkaar 7 jaar geleden hebben ontmoetVol symboliek dus!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:43 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties![]()
We waren in Dead Horse Point State Park (de naam kan ik ook niks aan doen) en we maakten een foto van onze schaduwen terwijl we elkaar kusten, daardoor ontstond er een soort hartje tussen ons
Hier werd G zo week van, inclusief uiteraard het idyllische uitzicht, dat hij me ten huwelijk vroeg
hij had het totaal niet gepland dus er was geen ring, die hebben we later samen uitgezocht in San Francisco
Trouwdatum: 16-7-16 duurt dus nog even
was ook een beetje gekscherend bedoelt hoorquote:
Ik schatte je minder romantisch in dan je je nu voordoet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
En hoezo ben ik een pussy dan MM?Maar wel tof dat je me als stoere chick zag
Moet ik me ook aangesproken voelen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:08 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dat toch met al die dames hier?
Eerst allemaal stoere chicks, maar zodra er liefde en/of kids in het spel komt/komen, blijken het allemaal pussy's te zijn...
Zeker...quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moet ik me ook aangesproken voelen?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
foto's zal ik vanavond posten
De datum: G's getal is 16, mijn getal is 7. Die dag is het de zaterdag dat we elkaar 7 jaar geleden hebben ontmoetVol symboliek dus!
Was hier nog niet bekend dat ik echt heel graag wil trouwen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die dames hier?
Eerst allemaal stoere chicks, maar zodra er liefde en/of kids in het spel komt/komen, blijken het allemaal pussy's te zijn...
Etc., zeg me dat jij niet zo bent!
Gelukkigquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
was ook een beetje gekscherend bedoelt hoor
Die kans is er wel jaquote:En ik gok dat etcie nog wel erger isik hield me er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig
Dan ben ik er verdomde blij mee om een pussy te zijnquote:
Jij bent de grootste pussy, die zit te wachten tot dr vriendje het aanzoek doetquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was hier nog niet bekend dat ik echt heel graag wil trouwen?en dan ook met de hele mikmak
lijkt me echt bijzonder gaaf om mee te maken
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij bent de grootste pussy, die zit te wachten tot dr vriendje het aanzoek doet![]()
Dat mag uiteraard...quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan ben ik er verdomde blij mee om een pussy te zijn
quote:Jij bent de grootste pussy, die zit te wachten tot dr vriendje het aanzoek doet![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
Jij bent de grootste pussy, die zit te wachten tot dr vriendje het aanzoek doet![]()
Nee, maar hoe is met jou en je kleine meid?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:47 schreef LadyBlack het volgende:
Dit topic was gewoon uit mijn actieve lijst verdwenen, zo lang had ik blijkbaar niks gepost hier![]()
Heb ik nog meer big news gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |