Ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:20 schreef Lamabal het volgende:
Hoezo kleine jimmy, ik snap hem niet
Stap er overheen dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens heeft Muis haar tuinhek hermetisch afgesloten en op slot gedaan
Als je de sleutel weet te vinden is het zo open hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon hun enige echt goede nummer. Ook Selling the Drama isquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Toch veel artiesten die beter hadden kunnen ophouden na de jaren 90
Zo ook bij Live, hun oude werk... alles na Dolphin's Cry en het album V
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sunscreen
Wat een mongolenplaat.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sunscreen
Wat een mongolenplaat.
Ik vind m ook wat overgewaardeerdquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sunscreen
Wat een mongolenplaat.
We hadden dezelfde gedachte op het zelfde moment.quote:
Ach gut.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hadden dezelfde gedachte op het zelfde moment.
Met welke factor?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind m ook wat overgewaardeerd
Ja, beetje jammer inderdaad. Good Riddance heb ik ook al gehoord.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb sommige platen zoals deze echt al 3 keer gehoord deze week, er was meer muziek in de 90's hoor
niet met de factor mongolenplaatquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet je eerst even een vlammende relnicht worden james!
Met een muziekredactie zou je idd wat meer afwisseling verwachten..quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb sommige platen zoals deze echt al 3 keer gehoord deze week, er was meer muziek in de 90's hoor
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bronson neemt zijn kleine Jimmy maar zelf in de hand.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op maandag 29 Juli heeft rapper DMX zijn faillissement aangevraagd. Dit is opmerkelijk aangezien DMX wereldwijd bijna 30 miljoen platen heeft verkocht. DMX is vader van 12 kinderen en zou ook meer dan 1 miljoen betalen aan alimentatie.
Hij had hem beter kunnen verslijten met pissenquote:
dan heb ik liever een goed gemaaid gazonnetje jaquote:
quote:
quote:
Mag of moet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:58 schreef TheVulture het volgende:
"Kijk wat ik mag draaien straks" Het leven van een DJ anno 2014
Haten op de macarenaquote:
Wut?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:22 schreef Lamabal het volgende:
The oppo's hebben een remix hiervan, damn ik typ hele zinnen vandaag
ze missen alleen een .quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:22 schreef Lamabal het volgende:
The oppo's hebben een remix hiervan, damn ik typ hele zinnen vandaag
Hier heb je een goed puntquote:
Hoe ver ben je al heen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje laat he met dit advies
Hetzelfde als gisteren en de dag ervoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoorquote:
quote:
Gewoon terechte opmerking van rolfquote:
Joh.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon terechte opmerking van rolf
Mietje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een serieuze toon in dit topic:
Behalve alcohol heb ik nooit drugs gebruikt. En op een aantal uitschieters drink ik weinig.
'Een aantal'quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Behalve alcohol heb ik nooit drugs gebruikt. En op een aantal uitschieters drink ik weinig.
Wat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zeg je ook echt elk jaar Gerard
Geloofwaardigquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker veilig toch. Een aantal. 100 is ook een aantal.quote:
Dat over eddy murphyquote:
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 30 september 2014 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Gerard vertelt wel vaker dezelfgde anekdote voor de tigste keer, maar deze kende ik nog niet.quote:
Harde hoeren?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:56 schreef Pandaplint het volgende:
Wat gaat het trouwens hard hoer vanochtend
Nee! Ben net de stad in geweest en nergens gevondenquote:
Ze stonden ergens in een foldertje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee! Ben net de stad in geweest en nergens gevonden
Godverr! Nee!quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze stonden ergens in een foldertje.
We hebben het over Spaanse sloffen toch?
Lache hèquote:
Was minty ook een 90s plaat? xDquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lache hè
Heb al zin in Living Doll
Hoogtepunt van het jaar voor mij
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Was minty ook een 90s plaat? xD
Ben benieuwd of rubbereend haar ook grijs draait xDquote:
Ik voel je pijn Muisquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hetzelfde als gisteren en de dag ervoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor en daarvoor
Een echte hipster zit met z'n Spaanse sloffen, baard en Macbook in de Starbucksquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Godverr! Nee!
Spaanse sloffen zijn niets voor een stilist zoals mij!
Vergeet de bril met dikke rand en wielrenfiets nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een echte hipster zit met z'n Spaanse sloffen, baard en Macbook in de Starbucks
Godverquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vergeet de bril met dikke rand en wielrenfiets niet
En een shirt met een v-hals tot op je navel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver
En een sjaal natuurlijk! Altijd een sjaal dragen, ook al is het 100 graden buiten
Met bijbehorende sandalenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze dragen in de winter ipv sloffen
[ afbeelding ]
Ik draag ook altijd V-halzenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En een shirt met een v-hals tot op je navel.
Geen sandalen in winterquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met bijbehorende sandalen
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ie met U2 in een LB zitquote:
LB2, dankzij Queen en U2quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Glorious - Andreas Johnson
Sweetest Thing - U2
Lunchbox 2
Way Down Now - World Party
These Are The Days Of Our Lives - Queen
LB2, ondanks U2.
Je bent zelf een actionfiguurquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit met die videoclip met die actionfiguurtjes?
Bakkergod weetquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon terechte opmerking van rolf
Zover ik weet zijn er geen miniatuurfiguurtjes van mij in plastic.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent zelf een actionfiguur
Dit zijn ook Action-figurenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent zelf een actionfiguur
Ik kan baard, racefiets en MacBook afvinkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vergeet de bril met dikke rand en wielrenfiets niet
Nou ja, baardquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik kan baard, racefiets en MacBook afvinken
Voor hipsters remmen wij in Groningen niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Baardquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Foto!quote:
In delft ik ook niet... Half industrieel ontwerpen heeft onder m'n auto gelegenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor hipsters remmen wij in Groningen niet.
Laatst heb ik Megaman nog eens opgezet. Heurlijk!quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Robby Valentine. Dat waren nog es artiesten.
Mag impliceert volgens mij moetquote:
Hipster:quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Hipsters? Die ken ik niet. Is het niet hipppies?
Uhm die mannen zien er uit als houthakkers uit Alaskaquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hipster:
[ afbeelding ]
Hippie:
[ afbeelding ]
Met je blote poten in een café zittenquote:
Aziaten zijn geen hipsters. Die worden geboren met de Kim Jung Il look.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In delft ik ook niet... Half industrieel ontwerpen heeft onder m'n auto gelegen
Ik heb het ook nog nooit gedaan op de kamasutrabeurs, dat je het weet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
SC: B&H / Ik heb het nog nooit gedaan op de Kamasutra beurs???
Dat topic in R&Pquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gedaan op de kamasutrabeurs, dat je het weet.
Zou ik doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met je blote poten in een café zitten
ja topreeks was datquote:
Ja.quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met je blote poten in een café zitten
Dat gebeurt ook nooit als ik er benquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef themauster het volgende:
Zo de stad Groningen stond even te trillen net
Goede plaat hequote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef themauster het volgende:
quote:
Net optijd de stad uit gefietstquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef themauster het volgende:
Voelde het ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef themauster het volgende:
Het zijn allemaal mensen zonder internet die nummers zoeken. 1 woord in Google intypen en je hebt het nummer gevonden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Wel een beetje jammer dat je deze plaat niet zelf gevonden kreeg... Knocking was al voldoende geweest
Ze zijn er op tijd bij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef themauster het volgende:
Sowieso, recruitersquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:02 schreef ChatGirl het volgende:
Sommige recruiters![]()
Mijn cv staat op een vacaturesite. Krijg ik net een e-mail met een relevante vacature, én de vraag of ik mijn cv naar hen op kan sturen.
*zucht*
quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:25 schreef Bronson het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice.![]()
BJ zit weer pushberichten te schrijven vandaag zo te merken.quote:
twitter:RTLNieuwsnl twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 14:28:39John en Linda de Mol bedreigd en afgeperst http://t.co/ItlUicMF1r http://t.co/zmz4q8lOLE reageer retweet
twitter:PSlingenberg twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 14:30:59@RTLNieuwsnl wat naar voor linda en John! Misschien kan ik als mediator verbinding maken en hulp bieden ? reageer retweet
En daarom heb ik pushberichten altijd en overal uit staan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
BJ zit weer pushberichten te schrijven vandaag zo te merken.
Dit maakt het eens te meer wel weer eens duidelijk ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En daarom heb ik pushberichten altijd en overal uit staan.
Pienjoquote:
Duh. Die draaiden ze "toen" ook, dus waarom zouden ze nu wat anders gaan draaien...quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer genoeg de single versie lijkt me
quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:39 schreef alors het volgende:
Ik wilde zeggen inb4 Mex, maarja ik luister via de app, dus sowieso te laat
Heeft wel een hele andere sfeer vind ik...quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
voornamelijk alt-j overigens.
Alt-J
Nou, ik loop het liefst ook met m'n borsthaar wapperend in de wind...quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:45 schreef Pandaplint het volgende:
Godsamme, een overhemd heeft niet voor niets knoopjes
Gras is groenquote:
Deze?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:56 schreef Pandaplint het volgende:
Waar komt deze sitar sample ook alweer vandaan?
Nee. Een indiase instrumentele plaat. Star met een funky bas.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze?
http://www.whosampled.com(...)-a-Little-More-Babe/
Dan kan ik je niet helpen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee. Een indiase instrumentele plaat. Star met een funky bas.
BBCtwitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 11:19:17De man achter Touch & Go met Would You maakt ook de jingles voor BBC News. Zag je niet aankomen hè?
#90sRequest #3FM reageer retweet
Ah de werkdag begint?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanmiddag geen radio, want dan is het muziekkeuze tijd van kantoorgenoot.
Jups keihard meezingen met Hello is it me you're looking for.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups keihard meezingen met Hello is it me you're looking for.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups keihard meezingen met Hello is it me you're looking for.
Verdomme, kutjequote:
quote:
wat een grappig plaatjequote:
Trage harrie.quote:
Garpje op zijn tijd kan best.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
wat een grappig plaatje
Verder natuurlijk wel GMTA en dat soort dingenquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verder natuurlijk wel GMTA en dat soort dingen
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roel kan me nu horen schreeuwen denk ik
Haten op Rage against the Machinequote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haten op Rage against the Machine
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Killing in the name is natuurlijk geen puberplaat
quote:
ja dat komt omdat zulke idioten het misbruikenquote:
Ik durf die van mij niet te noemen, want hij was echt te slecht voor woorden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn eerste single was ook dramatisch
Rage Against the Machine is een band met politiek zwaar beladen tekstenquote:
Ik wilde toen ik 10 was de single van My Neck, My Back hebben, maar dit mocht niet van mijn moederquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik durf die van mij niet te noemen, want hij was echt te slecht voor woorden.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja dat komt omdat zulke idioten het misbruiken
Ik geef je moeder groot gelijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde toen ik 10 was de single van My Neck, My Back hebben, maar dit mocht niet van mijn moeder
Inmiddels begrijp ik waarom.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien was ik in die tijd wel heel politiek geëngageerd...
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het was maar een plaagstootje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |