Ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:20 schreef Lamabal het volgende:
Hoezo kleine jimmy, ik snap hem niet
Stap er overheen dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens heeft Muis haar tuinhek hermetisch afgesloten en op slot gedaan
Als je de sleutel weet te vinden is het zo open hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens heeft Muis haar tuinhek hermetisch afgesloten en op slot gedaan
Eigenlijk is dit gewoon hun enige echt goede nummer. Ook Selling the Drama isquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Toch veel artiesten die beter hadden kunnen ophouden na de jaren 90
Zo ook bij Live, hun oude werk... alles na Dolphin's Cry en het album V
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sunscreen
Wat een mongolenplaat.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sunscreen
Wat een mongolenplaat.
Ik vind m ook wat overgewaardeerdquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sunscreen
Wat een mongolenplaat.
We hadden dezelfde gedachte op het zelfde moment.quote:
Ach gut.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hadden dezelfde gedachte op het zelfde moment.
Met welke factor?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind m ook wat overgewaardeerd
Ja, beetje jammer inderdaad. Good Riddance heb ik ook al gehoord.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb sommige platen zoals deze echt al 3 keer gehoord deze week, er was meer muziek in de 90's hoor
niet met de factor mongolenplaatquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet je eerst even een vlammende relnicht worden james!
Met een muziekredactie zou je idd wat meer afwisseling verwachten..quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb sommige platen zoals deze echt al 3 keer gehoord deze week, er was meer muziek in de 90's hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |