American History Xquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:29 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Noem één grappige film uit afgelopen jaren
The Roadquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:29 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Hij heeft het over de afgelopen jaren... 16 jaar is ook de afgelopen jaren.quote:
We're the millers, 21 jump streetquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:29 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Hij heeft het over een film uit de jaren 90 en klaagt vervolgens dat dat soort films tegenwoordig niet meer gemaakt worden. Vervolgens kom jij op de proppen met een film uit de jaren 90. Dus ik denk niet echt dat TS daar op doelde. Ik denk trouwens ook niet dat hij op het type film doelde wat jij post, maar dat is weer een ander punt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft het over de afgelopen jaren... 16 jaar is ook de afgelopen jaren.
Het is wel eind jaren 90 dus misschien kan het nog :squote:Op dinsdag 30 september 2014 10:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij heeft het over een film uit de jaren 90 en klaagt vervolgens dat dat soort films tegenwoordig niet meer gemaakt worden. Vervolgens kom jij op de proppen met een film uit de jaren 90. Dus ik denk niet echt dat TS daar op doelde. Ik denk trouwens ook niet dat hij op het type film doelde wat jij post, maar dat is weer een ander punt.
Er gaat niks boven Frank Drebin and police squadquote:
police squad is niet recent, boterhamquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Er gaat niks boven Frank Drebin and police squad, laatst nog eens bekeken en wederom kapotgelachen
bevestigt mijn statement dus sws waardevolle postquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
police squad is niet recent, boterham
Dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:44 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
bevestigt mijn statement dus sws waardevolle post
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |