Ik vond mijn cup F al best de moeite eigenlijk, jij nog groter?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik doe het vanaf geboorte, dus ik zou zeggen: ja.
Maar ik heb grote borsten, misschien dat dat verschil maakt?
Ja, was vanwege afvallen en er kwam vorige week ook nog een buikgriep overheen, waardoor ik me fysiek echt slecht voelde en me zorgen begon te maken. Heb jij er ook last van? Zorg goed voor jezelf!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:16 schreef klaprooss het volgende:
Marrel hier lukt liggend voeden nu een maand of 2 goed maaaaar! Ook ik koet jibs altijd (nu 7,5maand) altijd wee rechtop houden en laten boeren ander is het geheid drama en huilen vanwege vastzittende boeren etc.
Dus snachts zit ik gewoon netjes rechtop en val soms dus gewoon zo in slaap.
Hopelijk kunnen jullie snel probleemloos liggend voeden.
Franny, ik heb even gemist waarom je naar de ha ging maar fijn dat er niets mis is. Is het vanwege het afvallen? Hier ook nog steeds een dalende lijn en ook echt niet tevreden met mijn lijf zo.
Helaas wel, maar F is ook imposantquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:52 schreef marel88 het volgende:
[..]
Ik vond mijn cup F al best de moeite eigenlijk, jij nog groter?![]()
Dank voor de reacties, dat boertje is zo vreemd nog niet dus... We blijven oefenen!
Wat ontzettend goed dat je dat zo door hebt!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:02 schreef JufMariska het volgende:
Even een bv-update van deze prematuurmama: uk dronk gister voor het eerst twee volledige voedingen bij mij, nadat ik me er voor het eerst niet in had laten lullen om het voor z'n 16u-voeding 'al' weer te proberen. Na de voeding van 10u (die al 3 dagen op rij goed gaat) heeft hij echt tijd nodig om daar van bij te slapen. Gister pas de 19u-voeding weer aan de borst en dat ging fantastischDus de overige voedingen nog even via sonde (als hij doorslaapt) of fles (als hij zich meldt) voelt voor nu als de beste keus. Mijn kolfopbrengst is super, tussen 70 en 130 per kolfbeurt (ongeveer om de 3u), ook nu thuis
(en nu zit ik te kolven met een nieuwsgierige kat naast me
)
Edit: en na het kolven moesten we met hand en tand de kolfonderdelen bewaken voor de katten ze in beslag namen
Gelukkig is hier alles ook goed gekomen! Het bleef bij die ene keer, ik heb daarna 1 voeding gekolfd en toen een heleboel voedingen mijn 'goede' borst eerst gegeven voor het geval ze zou bijten, die tepel kan net iets meer hebben. Nu doe ik dat nog steeds als ik het niet helemaal zeker weet, maar ik durf ook steeds vaker weer m'n iets minder goede borst als eerst te gevenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:24 schreef Cwen het volgende:
Wat fijn JM!
LB, ja, voor het eerst bewust. Volgens mij was ze boos dat ze niet in slaap viel... Heeft ook vannacht weer steeds 30 min eraan gehangen, dus het komt wel goed.
Ela, hoe is 't bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |