Ik dacht al zoiets...quote:
kippiNsoep meneerquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:26 schreef Belsezar het volgende:
Ik dacht al zoiets...
* Belsezar schuift ibuprofentje en kippesoep naar Cue
Hmm.. staat nog niet eens gepland deze weekquote:
Ik maak het van slechts 1 kip, dus we hebben het beide foutquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kippiNsoep meneer
Waarom deed je dat niet toen ik echt ziek wasToen moest ik m'n eigen kippensoep maken
Kan niet anders dan dat ik dat hier vermeld hebquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik maak het van slechts 1 kip, dus we hebben het beide fout
En hoe moest ik weten dat je ziek was?!?!?
Ik lees niet alles terugquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat ik dat hier vermeld heb
De band geeft weer een optreden?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Zaterdag is ook de reunie van de Rocks.. ja dat gaat niet samen met werkweekend.. hmm eens kijken hoe of wat
Zuipen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. staat nog niet eens gepland deze week
Owja toch welDonderdag met die oud klasgenoot
![]()
En het heeele weekend met t werkuitje![]()
Kut jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zuipen.![]()
Ik moet ernstig minder gaan zuipen om mijn gewicht wat te reduceren.Maar het is zo lekker.
!
meer sporten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zuipen.![]()
Ik moet ernstig minder gaan zuipen om mijn gewicht wat te reduceren.Maar het is zo lekker.
!
Google?!?!quote:
Ik doe het nog op drie plekkenquote:
Ik heb tot nu toe geluk, het doet niks met mijn gewicht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zuipen.![]()
!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:35 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht 20 jarig bestaan is pas 1 november.. zat scheel te kijken ofzo *veegt zweet van hoofd*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |