SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Denk dat de buschauffeur het niet zo chill vindt als ik ga rijdenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vaak is de rijbaan helemaal rechts gewoon vrij.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk dat de buschauffeur het niet zo chill vindt als ik ga rijden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk dat de buschauffeur het niet zo chill vindt als ik ga rijden![]()
![]()
Ik snap al dat gehaat op fifa echt niet. Gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ach ff wenne allemaal denk ik. Nu 7 potjes gedaan 4 winst 3 verlies. Afwerken is even wennenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap al dat gehaat op fifa echt niet. Gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind fifa 15 echt een stuk leuker dan fifa 14, terwijl mijn record nu gewoon negatief is. De gameplay is gewoon een stuk leuker (tenzij je tegen Walcott/Cuadrado etc speeltquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap al dat gehaat op fifa echt niet. Gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnen)
![]()
Loopacties zitten er echt een stuk beter in en vooral de schoten op goal vind ik realistischer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik vind fifa 15 echt een stuk leuker dan fifa 14, terwijl mijn record nu gewoon negatief is. De gameplay is gewoon een stuk leuker (tenzij je tegen Walcott/Cuadrado etc speelt)
![]()
Goedemorgen!
Sinds gistermiddag ook FIFA 15 eindelijk in mijn bezit. Speel met een Argentijns bronze squad, verdediging staat als een huis. Enige gammele is de internetverbinding omdat ik op zolder zit
Zou zo'n wifi-versterker veel uitmaken? Heb inmiddels 3 disconnects..![]()
Ik vind het gewoon niet fijn spelen. Maar dat is dan ook de 360-versie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap al dat gehaat op fifa echt niet. Gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnen![]()
Enige wat echt goed helpt is een kabel leggenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:32 schreef HulkHeld het volgende:
Goedemorgen!
Sinds gistermiddag ook FIFA 15 eindelijk in mijn bezit. Speel met een Argentijns bronze squad, verdediging staat als een huis. Enige gammele is de internetverbinding omdat ik op zolder zit
Zou zo'n wifi-versterker veel uitmaken? Heb inmiddels 3 disconnects..![]()
De PS3 versie heb ik gisteren gespeeld en die vond ik ook kut. Maarja dat was dan ook wel te verwachtenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn spelen. Maar dat is dan ook de 360-versie.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Enige kutte is dat al die prijzen zo zijn gezakt door die schijt happy hours
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja dat heb ik dus wel, maar mijn tv is te ver van mijn computer verwijderd om die internetkabel erin te stoppenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Enige wat echt goed helpt is een kabel leggenM'n pa heeft hem toendertijd helemaal weggewerkt achter allerlei plinten etc. Die krijg ik dus niet zomaar losgehaald..
![]()
![]()
Dan koop je toch zo'n connectortje en een korte kabel erbij?quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus wel, maar mijn tv is te ver van mijn computer verwijderd om die internetkabel erin te stoppenM'n pa heeft hem toendertijd helemaal weggewerkt achter allerlei plinten etc. Die krijg ik dus niet zomaar losgehaald..
![]()
Dat is dan ook de triangel-versie..quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn spelen. Maar dat is dan ook de 360-versie.![]()
Voor de 2e dag achter elkaar de trein naar Heerenveen gemist omdat de trein naar Leeuwarden te laat vertrok #kutleven![]()
Moet jij heel Friesland door ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de 2e dag achter elkaar de trein naar Heerenveen gemist omdat de trein naar Leeuwarden te laat vertrok #kutleven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Schubbekutterveen > Leeuwarden en dan naar H'veenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet jij heel Friesland door ofzo?![]()
![]()
Ik ben nooit heel handig met computers geweest haha. Werkt dat prima?quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan koop je toch zo'n connectortje en een korte kabel erbij?![]()
Eens. Verdedigen is simpelweg moeilijker omdat page ik skills een goal betekenen als je een fout maakt als verdediger. Mrja fouten hoor je af te straffen. Als je goed verdedigd heb je wenig tegen goals... En verdedigen tegen mensen die vanaf de aftrap rushen moet je even onder de knie krijgen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap al dat gehaat op fifa echt niet. Gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnen![]()
@confetti,
Kinkhoest is het wss niet omdat dat niet zo snel gaat.
hij denkt eerder een virus wat nu naar de keel is gezakt. Ik heb nu Codeinefosfaat meegekregen.
Verder waren zijn tips alle keelsnoepjes en zooi die je hebt gewoon eten en drinken :p![]()
Moggel.Is het niet een vastzittend stukje jizz?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:13 schreef Roypsv het volgende:
@confetti,
Kinkhoest is het wss niet omdat dat niet zo snel gaat.
hij denkt eerder een virus wat nu naar de keel is gezakt. Ik heb nu Codeinefosfaat meegekregen.
Verder waren zijn tips alle keelsnoepjes en zooi die je hebt gewoon eten en drinken :pRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Moggel.
[..]
Is het niet een vastzittend stukje jizz?![]()
![]()
Je moet alles uitsluiten voordat je een diagnose gaat vast stellen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Idd ja. Heb je de afgelopen week je mam nog gekust Royke?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je moet alles uitsluiten voordat je een diagnose gaat vast stellen.![]()
if so: bij deze mijn excuses.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
oehhh de boys komen een voor een van de zolder afquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd ja. Heb je de afgelopen week je mam nog gekust Royke?![]()
We proberen je alleen te helpen Royke.. Misschien heb je wel een Seksueel Overdraagbare Tuberculose opgelopen ofzo..quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oehhh de boys komen een voor een van de zolder afRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja anders valt het zo opquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oehhh de boys komen een voor een van de zolder af![]()
dan heb ik die van jullie mam gekregenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We proberen je alleen te helpen Royke.. Misschien heb je wel een Seksueel Overdraagbare Tuberculose opgelopen ofzo..![]()
![]()
Dit is niet het moment om grappen te maken, Royke.. ik heb vaak House gezien en weet dat dit soort aandoeningen erg kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dan heb ik die van jullie mam gekregen
Hou jij je temperatuur wel goed bij? Liefst anaal natuurlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb net me vinger erin gestoken en geroken maar niks speciaalsquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit is niet het moment om grappen te maken, Royke.. ik heb vaak House gezien en weet dat dit soort aandoeningen erg kunnen zijn.
Hou jij je temperatuur wel goed bij? Liefst anaal natuurlijk.![]()
De stukjes ook geproefd?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb net me vinger erin gestoken en geroken maar niks speciaalsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom heb je na 1 uur geen internet danquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit er nu toch aan te denken om een abonnement te kopen want dan heb ik internet na 1 uur gr gr![]()
je weet dat ze dat voor jou gedaan hebben he, niet om je te pesten (ga ik maar van uit)quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit er nu toch aan te denken om een abonnement te kopen want dan heb ik internet na 1 uur gr gr'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
word on the street is: there is a life beside the internet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit er nu toch aan te denken om een abonnement te kopen want dan heb ik internet na 1 uur gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is geen gehaat maar gewoonweg een gebrek in de game. Ik vind keepers nog steeds heel vaag reageren, gisteren met clubs was het weer een feit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap al dat gehaat op fifa echt niet. Gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnen
Ten 2e vind ik dat zelf verdedigen geen probleem,alleen lijkt het mij logisch dat de spelers die niet bestuurd worden ook wat bijdragen aan het verdedigen.Af en toe een been uitsteken of tenminste de bal proberen af te pakken, nu ben je instaat in een lijn naar de goal van de tegenstander te lopen. Verder speelt het wel goed, alleen zijn het weer minpunten die jaar in en jaar uit veranderen.
Het zou me overigens niks verbazen dat we weer zo'n week 4 update krijgen en dat we weer een heel andere game krijgen net als vorige jaar.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Godverquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit is niet het moment om grappen te maken, Royke.. ik heb vaak House gezien en weet dat dit soort aandoeningen erg kunnen zijn.
Hou jij je temperatuur wel goed bij? Liefst anaal natuurlijk.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
ja werkte dat echt?quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
CPU ramde de bal hard in de kruising voor de 1-0, we hadden best aardige kansenquote:
Iedereen leavde ineens dus we moesten wel spelen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
nicequote:Op dinsdag 30 september 2014 09:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
CPU ramde de bal hard in de kruising voor de 1-0, we hadden best aardige kansen
Iedereen leavde ineens dus we moesten wel spelennaaiers
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij ja. meneer het is te druk en ik doe nooit meer mee boeboe huilie huilie.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij ja. meneer het is te druk en ik doe nooit meer mee boeboe huilie huilie.
Ik dacht dat ik vandaag niet meer in de webapp zou kunnen zonder spel. Maar valt dus mee
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij ja. meneer het is te druk en ik doe nooit meer mee boeboe huilie huilie.![]()
![]()
laat mij mee doen danquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij ja. meneer het is te druk en ik doe nooit meer mee boeboe huilie huilie.![]()
Omdat het dan uitvalt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom heb je na 1 uur geen internet dan![]()
Ik kan in de webapp met spel maar zonder trading.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik dacht dat ik vandaag niet meer in de webapp zou kunnen zonder spel. Maar valt dus mee
Net stonden er in de bus mensen over FUT te praten.. was jij dat Zhano?![]()
Aangezien hier bergen Rotterdammers zijn: Ga allemaal even heul snel een kijk nemen bij dat cruiseschip![]()
![]()
Zie ik vanuit mijn kantoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:04 schreef TheFastOne het volgende:
Aangezien hier bergen Rotterdammers zijn: Ga allemaal even heul snel een kijk nemen bij dat cruiseschip
Buswanker! Nee, ik voel me te goed voor de bus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan in de webapp met spel maar zonder trading.
Net stonden er in de bus mensen over FUT te praten.. was jij dat Zhano?![]()
Heel FB en WA zit er vol meequote:Op dinsdag 30 september 2014 10:04 schreef TheFastOne het volgende:
Aangezien hier bergen Rotterdammers zijn: Ga allemaal even heul snel een kijk nemen bij dat cruiseschip![]()
![]()
Nee, is niet vol. Sommigen mensen worden daar niet in gewenst, als je club wilt dan kan je het altijd nog proberen op een andere website.quote:![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, is niet vol. Sommigen mensen worden daar niet in gewenst, als je club wilt dan kan je het altijd nog proberen op een andere website.![]()
![]()
Clubs vind ik sowieso niet zo leuk meer. Had wat potjes gedaan, maar die accomplishments komen mij de strot uit. Liever weer terug naar Fifa 11/12 toen je ze nog gewoon kon downloaden op 100%, dan is het nog leuk ipv dat je 3600 wedstrijden speelt met een speler van het kaliber Immers![]()
![]()
Genoot je ervan dit te typen? man man manquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, is niet vol. Sommigen mensen worden daar niet in gewenst, als je club wilt dan kan je het altijd nog proberen op een andere website.![]()
![]()
Ik mag ook niet meespelen hoor. Wij zitten in hetzelfde schuitje, tik 'em aan broerquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:23 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Genoot je ervan dit te typen? man man man![]()
valt mee hoor, na 60 wedstrijden zit ik op 88. en dus nog sneller gewoon al op 85 enzo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:22 schreef Kiid het volgende:
Clubs vind ik sowieso niet zo leuk meer. Had wat potjes gedaan, maar die accomplishments komen mij de strot uit. Liever weer terug naar Fifa 11/12 toen je ze nog gewoon kon downloaden op 100%, dan is het nog leuk ipv dat je 3600 wedstrijden speelt met een speler van het kaliber Immers'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik vraag het gewoon, misschien denkt het "selecte" groepje JA het mag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik mag ook niet meespelen hoor. Wij zitten in hetzelfde schuitje, tik 'em aan broer![]()
Ik vind het de leukste Fifa sinds 12 vooralsnog, stuk leuker dan vorig jaar om te zwijgen over het gedrocht genaamd Fifa 13. En ik herinner me dat ik over 12 helemaal niet zo positief was in het begin (verdedigen was toen ook helemaal anders opeens, was ook even aanpassen..).quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap al dat gehaat op fifa echt niet. Gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnen
Grootste minpunt voor mij zit niet eens in de gameplay, maar in het vinden van tegenstanders bij bronze/silver cup, en het chem systeem (ook vorig jaar) blijft jammer voor de creativiteit.![]()
Dan valt het nog mee, maar keek ff naar die accomplishments en sommige duren echt onmogelijk lang.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
valt mee hoor, na 60 wedstrijden zit ik op 88. en dus nog sneller gewoon al op 85 enzo.![]()
Die gratis games bij PS+, zit daar nog wel eens iets interessants bij ? Deze maand niet echt zo te zien..![]()
Nee maar Kiid en royke, anders maken we toch een aparte club? Als de Prednisons toch al zo vol zitten kun je toch bijna niet meer normaal spelen? Niets ten nadele van de andere club hoor! Volgens mij kunnen we prima nog een club vullen![]()
Waarom is het niet het hele jaar kerstmis?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:33 schreef mr-green het volgende:
waarom krijgen we geen daily gifts meer?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nope, tot nu toe nog nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:33 schreef DutchSL het volgende:
Die gratis games bij PS+, zit daar nog wel eens iets interessants bij ? Deze maand niet echt zo te zien..Op de ps3 kwamen er wel interessante spellen voorbij maar ps3 was toen natuurlijk al veel langer uit. Hopelijk schiet het wel een beetje op want om nou elke keer van die matige indiegames te krijgen..
Waarom speelt Feyenoord slecht?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:33 schreef mr-green het volgende:
waarom krijgen we geen daily gifts meer?
Niemand die het weet, maar het is gewoon zo![]()
Goede PS3 games zijn ook welkom hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, tot nu toe nog nietOp de ps3 kwamen er wel interessante spellen voorbij maar ps3 was toen natuurlijk al veel langer uit. Hopelijk schiet het wel een beetje op want om nou elke keer van die matige indiegames te krijgen..
vorige maand Crysis 3 zie ik nu, die had ik wel willen spelen, maarja nu te laat.
Volgende week dinsdag komen er weer nieuwe games blijkbaar.![]()
Crysis 3 echt aids hoor...quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Goede PS3 games zijn ook welkom hoorvorige maand Crysis 3 zie ik nu, die had ik wel willen spelen, maarja nu te laat.
Volgende week dinsdag komen er weer nieuwe games blijkbaar.
PS4 nog niet genoeg A titles om er een weg ge kunnen geven natuurlijk...
@jorwol: gister een potje met 7 man, is weinig aan idd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom is het niet het hele jaar kerstmis?![]()
![]()
Mensen niet, maar van horen zeggen dat het een gewilde opstelling bij goudvissen is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:48 schreef TheFastOne het volgende:
Mensen al ervaring met de 4231 met de 3cams?🍆![]()
Johnbon = een goudvisquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Mensen niet, maar van horen zeggen dat het een gewilde opstelling bij goudvissen is.
Mind = blown![]()
Hoe the fuck heeft Hare Kishna 86 pace
Hala Madrid !
tik m aan broederquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik mag ook niet meespelen hoor. Wij zitten in hetzelfde schuitje, tik 'em aan broerze maken mij ook aldoor belachelijk. hufters zijn het
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ben net begonnen met een team in die opstelling.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:48 schreef TheFastOne het volgende:
Mensen al ervaring met de 4231 met de 3cams?
Maar mijn budget is 5k dus verwacht niet te veel
Heb nu::
------------Raffael-----------
Marlos-- Taison---Costa![]()
Lang kort langquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tik m aan broederze maken mij ook aldoor belachelijk. hufters zijn het
![]()
misschien ben ik ooit nog een keer welkom. wil wel op het middenveldquote:ver bij trapz vandaan
#FreeTrapz![]()
It's a trapzquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien ben ik ooit nog een keer welkom. wil wel op het middenveldver bij trapz vandaan
![]()
Ga je dan weer strooien met mors codes?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien ben ik ooit nog een keer welkom. wil wel op het middenveldver bij trapz vandaan
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Strooien en morsen...klinkt dubbelopquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga je dan weer strooien met mors codes?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb zelf nu:quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:58 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ben net begonnen met een team in die opstelling.
Maar mijn budget is 5k dus verwacht niet te veel
Heb nu::
------------Raffael-----------
Marlos-- Taison---Costa
Higuain
Honda-Totti-Callejon
Moet wel goedkomen.![]()
Hoezo zou je niet welkom zijn dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
heb nu een PS4 dus geen Skype meer nodig. zal echt moeten pratenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo zou je niet welkom zijn dan?
niet zo mijn dingetje
#FreeTrapz![]()
waarom niet ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nu een PS4 dus geen Skype meer nodig. zal echt moeten praten
niet zo mijn dingetje![]()
![]()
Zoiets maar maken binnenkort. Ultra verdedigend + counter en dan lekker rennen
Oh en natuurlijk bij instructies instellen dat Marcelo en Maicon achterin blijven en Luiz Gustavo ook niet meedoet met aanvallen.![]()
Richt een protestclub opquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dan komen oude tijden weer terug, met GJE die zijn eigen club had opgericht
Hadden we Quel nog gepikt van hem
![]()
![]()
Dat gigantische schip komt weer even voorbij
protesteren is niet zo mijn ding. heel af en toe een potje clubs is wel leuk maar verder gewoon af en toe FUTquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Richt een protestclub opDan komen oude tijden weer terug, met GJE die zijn eigen club had opgericht
Hadden we Quel nog gepikt van hem
lekker wanneer t je uit komt. vanavond bijvoorbeeld ff een avondje
#FreeTrapz![]()
Okéquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maar maken binnenkort. Ultra verdedigend + counter en dan lekker rennen
Oh en natuurlijk bij instructies instellen dat Marcelo en Maicon achterin blijven en Luiz Gustavo ook niet meedoet met aanvallen.![]()
Hide your puppies. i repeat: Hide your puppies.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:13 schreef Pino0 het volgende:
Bony komt gewoon abusend met 73 pace vanaf de aftrap door mijn verdediging heen rennen...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
haha YO!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:13 schreef Pino0 het volgende:
Dit spel![]()
Bony komt gewoon abusend met 73 pace vanaf de aftrap door mijn verdediging heen rennen...![]()
Kony zijn power heb ik ook helaas ondervonden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:13 schreef Pino0 het volgende:
Dit spel![]()
Bony komt gewoon abusend met 73 pace vanaf de aftrap door mijn verdediging heen rennen...Hala Madrid !
Stond er samen met Eto'o. Nu met Jovetic aangezien Eto'o constant geblesseerd is, maar Benteke eist alles opquote:Beest
![]()
Christiaan Benteke Lioloquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Stond er samen met Eto'o. Nu met Jovetic aangezien Eto'o constant geblesseerd is, maar Benteke eist alles opBeest
![]()
Geen fluoride gebitje meer?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Recordbezoek aan de tandarts5 minuten in and out
![]()
Je deed je mond open en hij zag gelijk dat er niks te redden viel?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
Net sexytimequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hide your puppies. i repeat: Hide your puppies.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Uliquote:Jammer dat zijn dochter een slet is
Hala Madrid !
Hij zag gelijk dat alles er nog machtig mooi uitzagquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je deed je mond open en hij zag gelijk dat er niks te redden viel?![]()
![]()
Uitlegquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
UliJammer dat zijn dochter een slet is
?
![]()
Doe normaal over Trapz en Joyquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ken haar al een tijdjequote:
Hala Madrid !
Van binnen en van buiten?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niks mis met hun maar met hun voorvocht.quote:Hala Madrid !
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik zie nou ook gewoon precies een vrouwelijke Van Gobbel voor me. Daar lusten de honden sowieso geen brood vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haar ma is blank dus valt het wel meequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie nou ook gewoon precies een vrouwelijke Van Gobbel voor me. Daar lusten de honden sowieso geen brood van
Hala Madrid !
Hoe weet je dat? Pics?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me Guarin als CAM en die andere 2 er achter toch fijner spelen. 4231 met LM en RM dusquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe zou dit spelen? Nog nooit met deze opstelling gespeeld, volgens mij nog niet eens een keer tegengekomen...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zou het weghalen manAlle NSBers hier.
Hala Madrid !
Mag dat ook al niet? Is toch geen user?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef BDIL het volgende:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hier was geen research voor nodig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef BDIL het volgende:
![]()
En dat weet je ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mag dat ook al niet? Is toch geen user?Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: