SHOTS FIRED!!!!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij benoemt anders stuk voor stuk feiten. Mensen hier worden moe van de misplaatste slachtofferrol van de anti-Pieten brigade.
Dan moet je haar wel 3 dagen 24 uur per dag in de gaten houden om te voorkomen dat ze alsnog drugs of alcohol gebruikt!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:57 schreef DonJames het volgende:
Dus eerst even langs de politie voor een blaastest, dan naar de dokter om het bloed te testen op sporen van GHB, coke, Rohypnol en XTC, en vervolgens even naar de notaris voor een gemeenschapsovereenkomst. Die daarna ook even laten ondertekenen door haar ouders, en na de drie dagen afkoelingsperiode mag je los!
Oh well, als echte Fok!ker heb ik wel eens meer moeite moeten doen
Mwah.. Lees ook vaak genoeg dat er in de V.S. een lerares is opgepakt/veroordeelt omdat ze seks met een leerling heeft gehad.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij benoemt anders stuk voor stuk feiten. Mensen hier worden moe van de misplaatste slachtofferrol van de anti-Pieten brigade.
Ja, gewoon even opbergen in de kelder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan moet je haar wel 3 dagen 24 uur per dag in de gaten houden om te voorkomen dat ze alsnog drugs of alcohol gebruikt!
Genocides ook, daarom niet erg?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:09 schreef De_Guidance het volgende:
False rape accusations zijn ZELDZAAM
http://yesmeansyesblog.wo(...)llegations-are-rare/
http://www.theguardian.co(...)mestic-violence-rare
Rare vergelijking, maar ok. Wat hij bedoelt is dat het een heel klein deel van de feitelijke geregistreerde verkrachtingen betreft. Ik ben het er mee eens dat dat ook bestraft moet worden, maar sommigen gaan er hier van uit dat dat heel erg vaak gebeurt, wat zeker niet het geval is.quote:
Dan heeft ze in de eerste plaats totaal geen ruggengraat, of ze vind het leuk om een beetje te 'plagen', weet ik veel. Een 'pak maar een condoom' kun je dus wel interpreteren als een 'ja'.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:53 schreef jakosi het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg meisjes gehad 'nee we gaan niet seksen' , en iets later: 'pak maar een condoom'
Ik herinner je graag aan het feit dat het wel de mannelijke fokkers zijn die dat geweldig en nice en hun droom vinden, terwijl de vrouwelijke fokkers wel het bestaan van verkrachting van mannen erkennen. Dat is overigens een mooie afspiegeling van hoe het over het algemeen ook over gedacht wordt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Even op een rijtje:
- Alleen vrouwen kunnen worden verkracht
- Als een lerares seks heeft met een leerling is dat "nice"
- Als een leraar seks heeft met een leerling moet hij aan zijn ballen worden opgeknoopt
- Alleen blanken kunnen discrimineren.
Dat ontkent ook niemand. Maar een beetje verkrachter laat zich niet stoppen door een meisje dat zegt dat ze er niet van is gediend.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:51 schreef Lothiriel het volgende:
Tsja, het klinkt wat belachelijk maar als het enigszins helpt, waarom ook niet. Verkrachters zijn vuile beesten, bah
Heb je zeker een punt. Zo had ik er nog niet bij stilgestaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ontkent ook niemand. Maar een beetje verkrachter laat zich niet stoppen door een meisje dat zegt dat ze er niet van is gediend.
Er zijn ook landen wanneer je als je verkracht bent aangifte doet je door de wetgeving nogmaals wordt gestraft.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:51 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Heb je zeker een punt. Zo had ik er nog niet bij stilgestaan![]()
Reageerde vooral op de gewoonlijke zever dat verkrachting meestal verzonnen is ed.
Maakt niet echt uit. Blijkbaar is er een cultuur van aanranding als er zo veel klachten zijn. Oplossing is wel matig; the land of the free maar straal bezopen neuken valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:00 schreef KreKkeR het volgende:
Hoe is deze studente dan precies verkracht of aangerand? (Als in: in wat voor situatie)
Ik krijg hem dan niet meer omhoog. Die prestatie zou juist beloond moeten worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit. Blijkbaar is er een cultuur van aanranding als er zo veel klachten zijn. Oplossing is wel matig; the land of the free maar straal bezopen neuken valt daar niet onder.
En dat is dan ook meer dan terecht nogal strafbaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mannen die roepen dat het mogelijk is. Ook in jouw quote staat dat dit gebeurt. Dat het maar 2-3% is doet er niet toe. Er zijn vrouwen die er over liegen en zo potentieel het leven van een ander verknallen.
Een vrouw zou sowieso geen spijt krijgen als ze niet meteen voor slet wordt uitgemaakt als ze blijkbaar geniet van seks.quote:
En per vrouw die liegt staan er 49 mannen tegenover die het leven van een ander verknallen. Alleen maar omdat ze hun poten niet thuis kunnen houden. Echt een waardeloos kul-argument, zorg gewoon dat ze het goed vindt en klaar. Steek je zaakje ook niet in iedere domme labiele doos en je zult weinig probleem krijgen met zulke krankzinnige vrouwen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mannen die roepen dat het mogelijk is. Ook in jouw quote staat dat dit gebeurt. Dat het maar 2-3% is doet er niet toe. Er zijn vrouwen die er over liegen en zo potentieel het leven van een ander verknallen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah nog een hardnekkige mythe onder (blanke hetero)mannen die van een slachtofferrol houden.
[..]
Maar hoe weet je wat een ware en wat een valse aantijging is? Je kunt helemaal niet zeggen ''in maar 2 tot 3% van de gevallen'' want je kunt niet in de hoofden van mensen kijken. Als iemand veroordeeld wordt, zal het onderzoek zeggen dat het dus ''geen valse aangifte was''. Lekker makkelijk.quote:But false accusations of rape occur in only about 2 to 3 percent of cases
Ik geloof eerder dat het andersom is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:28 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
En per vrouw die liegt staan er 49 mannen tegenover die het leven van een ander verknallen.
Dus je legt nu het probleem bij de slachtoffers?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:28 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
En per vrouw die liegt staan er 49 mannen tegenover die het leven van een ander verknallen. Alleen maar omdat ze hun poten niet thuis kunnen houden. Echt een waardeloos kul-argument, zorg gewoon dat ze het goed vindt en klaar. Steek je zaakje ook niet in iedere domme labiele doos en je zult weinig probleem krijgen met zulke krankzinnige vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |