dat is gelogen... want ik heb wel internet bij ziggoquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:33 schreef renwan het volgende:
d en daardoor knalde m'n internet er vanaf 1 uur uit. Kan ik mee leven, niks mis mee opsich netjes gewaarschuwd.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is gelogen... want ik heb wel internet bij ziggo
Gecondoleerd met het niet in Den Haag wonenquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is gelogen... want ik heb wel internet bij ziggo
Lekker onbeperkt met een verlaagde snelheid als je over je bundel heen bentquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:45 schreef Pino0 het volgende:
Geen onbeperkt internet hebben op je mobiel
Paupers
70 sms/bel minuten en onbeperkt internet voor 22 eu per maand.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Lekker onbeperkt met een verlaagde snelheid als je over je bundel heen bent
hoe is dat nou, zo'n onzin verhaaltje op internet vertellen? in de hofstad werkt het prima..quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Gecondoleerd met het niet in Den Haag wonen
Leuk dat je in een andere wijk woont manquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe is dat nou, zo'n onzin verhaaltje op internet vertellen? in de hofstad werkt het prima..
Pas 3 keerquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
stomme vraagmodem al opnieuw opgestart?
Geen onbeperkte sms/belminutenquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:47 schreef Pino0 het volgende:
[..]
70 sms/bel minuten en onbeperkt internet voor 22 eu per maand.
Kan gewoon onbeperkt bellen en sms'en hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:23 schreef KoeInDeKont het volgende:
[..]
Geen onbeperkte sms/belminuten
Je had aan de irritante reclames op Fok kunnen weten dat Ziggo zich van niemand iets aantrekt. Ze willen vooral de meest irritante reclame maken... ook hier op Fok!quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:33 schreef renwan het volgende:
Ziggo had dus gisterennacht onderhoud en daardoor knalde m'n internet er vanaf 1 uur uit. Kan ik mee leven, niks mis mee opsich netjes gewaarschuwd.
MAAR NU! Een nacht later denken ze daar; WEET JE WAT? WE DOEN HET NOG EENS!. Dus op dit moment zit ik via tethering m'n databundel op te vreten omdat Ziggo faalt in hun onderhoud.
Ziggo
Hee boertje, BOERTJE WIL JE 'N KEERTJE VERKRACHT WORD'N?!quote:
Want het is de man.. of de vrouw.. kom eens.. hupquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Hee boertje, BOERTJE WIL JE 'N KEERTJE VERKRACHT WORD'N?!
Als barman slaap je niet op normale tijdenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
Dan ga je op een normale tijd naar bed fucking kakstudent mongool
goan we er een gezellige dag van moaken wilfred ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Hee boertje, BOERTJE WIL JE 'N KEERTJE VERKRACHT WORD'N?!
Worden er anno 2014 nog abonnementen verkocht zonder onbeperkt bellen en sms'en?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:47 schreef Pino0 het volgende:
[..]
70 sms/bel minuten en onbeperkt internet voor 22 eu per maand.
Sim only biatchquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
Worden er anno 2014 nog abonnementen verkocht zonder onbeperkt bellen en sms'en?
Ga dan ook gewoon slapen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:33 schreef renwan het volgende:
Ziggo had dus gisterennacht onderhoud
MAAR NU! Een nacht later denken ze daar; WEET JE WAT? WE DOEN HET NOG EENS!.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |