Hij heeft geen advertenties meer, alles is weggehaaldquote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef eend112 het volgende:
Kijk zijn andere advertenties, reageer met een ander account alsof je het op wil halen en beuk hem neer
rustig henkquote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef eend112 het volgende:
Kijk zijn andere advertenties, reageer met een ander account alsof je het op wil halen en beuk hem neer
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Coins verdienenWeet je wel hoe lang het duurt om 100k te krijgen?
ja ik wordt egt boos altyd als ik zoiets hoorquote:
Ohjeequote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef spiedermann het volgende:
coins kopen/verkopen is illigaal toch?
Illegaal? Als volgens de wet illegaal of illegaal volgens EA?quote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef spiedermann het volgende:
Ja ik moet wel mijn sweaty BPL team kunnen veroorloven hequote:Op maandag 29 september 2014 21:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Gewoon rustig aan toch, je hebt nog ruim een jaar de tijd
Hoeveel coins wilde je dan kopen?quote:Op maandag 29 september 2014 21:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Illegaal? Als volgens de wet illegaal of illegaal volgens EA?
[..]
Ja ik moet wel mijn sweaty BPL team kunnen veroorloven he
150kquote:Op maandag 29 september 2014 21:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoeveel coins wilde je dan kopen?
volgens de bedrijfpolicy, niet volgens de Nederlandse wet.quote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef spiedermann het volgende:
25. ( Gaat niet om het geld 25 euro is niet veel maar ik wil wel dat hij aangepakt wordt )quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En terecht.
Hoe fucking dom kun je zijn man?
Lang genoeg om leuk met de game bezig te zijn. Lutser.quote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die vent heeft dus echt een heel plan gemaakt hoe ie 1 iemand kan gaan oplichtenquote:Op maandag 29 september 2014 21:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Blijkt opeens niet in gebruik te zijnVast zo'n simkaartje met beltegoed
Houd je snavel, en waggel met je kontje voor me !quote:Op maandag 29 september 2014 21:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
ja ik wordt egt boos altyd als ik zoiets hoor
Een dag als je weet hoe je moet traden, knuppeltjequote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hmm, maar een van mijn vrienden was vorig jaar ook opgelicht hij wou aangifte doen maar politie deed niksquote:Op maandag 29 september 2014 21:25 schreef ADQ het volgende:
Het feit dat EA het kopen/verkopen verbied maakt niets uit voor de aangifte, het blijft oplichting.
Dus gewoon aangifte doen,kan online.
Zo te zien (alle advertenties weg) is MP al ingelicht, maar jouw aangifte kan de strafmaat verhogen.
Jij en je vrienden zijn niet bijster slim.quote:Op maandag 29 september 2014 21:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hmm, maar een van mijn vrienden was vorig jaar ook opgelicht hij wou aangifte doen maar politie deed niksGeen bewijzen ofzo... Terwijl er een whatsapp gesprek was, was blijkbaar niet genoeg
Gewoon alles toevoegen, inclusief screenshots.quote:Op maandag 29 september 2014 21:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hmm, maar een van mijn vrienden was vorig jaar ook opgelicht hij wou aangifte doen maar politie deed niksGeen bewijzen ofzo... Terwijl er een whatsapp gesprek was, was blijkbaar niet genoeg
quote:Op maandag 29 september 2014 21:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij en je vrienden zijn niet bijster slim.
Xbox dan zeker, want 150k bij vipcoinsfifa is minder dan 25 op de PS.quote:Op maandag 29 september 2014 21:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]Ik raadde hem aan nooit via MP te kopen maar altijd via betrouwde coinaanbieders te kopen ( Die zijn dan ook een stuk duurder ) Nu ga ik zelf de fout in
OK sorry baasquote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Houd je snavel, en waggel met je kontje voor me !
Hij had zijn nummer, het gesprek was opgeslagen, hij liet zien dat geld van zijn rekening naar een andere rekening ging van die oplichter maar ze deden niksquote:Op maandag 29 september 2014 21:35 schreef ADQ het volgende:
[..]
Gewoon alles toevoegen, inclusief screenshots.
Aangifte. Pessimisme krijgt je nergens.quote:Op maandag 29 september 2014 21:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hij had zijn nummer, het gesprek was opgeslagen, hij liet zien dat geld van zijn rekening naar een andere rekening ging van die oplichter maar ze deden niksWat kan je nog meer doen?
Nee maar kom op, ik denk niet dat ik ergens kom. Volgens het bedrijf dat FIFA bezit ( EA ) mag je al geen coins kopen/verkopen dus als ik nu naar de politie ga heb ik al bedrijfsprotocol geschonden dan doen ze toch al niks? Dan is het toch allemaal eigen risico?quote:Op maandag 29 september 2014 21:47 schreef ADQ het volgende:
[..]
Aangifte. Pessimisme krijgt je nergens.
Al was het heroïne geweest. Okay, misschien niet helemaal, maar denk jij dat de politie wakker ligt over EA? Dat boeit ze niet. Dit is een veel erger vergrijp.quote:Op maandag 29 september 2014 21:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee maar kom op, ik denk niet dat ik ergens kom. Volgens het bedrijf dat FIFA bezit ( EA ) mag je al geen coins kopen/verkopen dus als ik nu naar de politie ga heb ik al bedrijfsprotocol geschonden dan doen ze toch al niks? Dan is het toch allemaal eigen risico?
Nou ik bedoel, als het bedrijf van het spel aangeeft je mag dit niet doen en je doet het toch en je wordt opgelicht dan is het toch mijn eigen risico dan kan politie toch niks doen?quote:Op maandag 29 september 2014 21:51 schreef ADQ het volgende:
[..]
Al was het heroïne geweest. Okay, misschien niet helemaal, maar denk jij dat de politie wakker ligt over EA? Dat boeit ze niet. Dit is een veel erger vergrijp.
quote:
Of je probeert het gewoon, of je zit te kijken of je zelf zoiets kan doen zonder gevolgen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou ik bedoel, als het bedrijf van het spel aangeeft je mag dit niet doen en je doet het toch en je wordt opgelicht dan is het toch mijn eigen risico dan kan politie toch niks doen?Of kunnen ze wel iets doen?
Hoe wil je coins ophalen?quote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef eend112 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |