Jij komt dus gewoon uit een skere familie. Dat is de klacht.quote:Op maandag 29 september 2014 20:36 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Mijn zusje had een Samsung en die deed het ook niet goed. Ook altijd problemen met dat ding. Die heeft nu een iPhone en die doet het wel gewoon. Veel beter.
Ze wilde geen iPhone omdat de iPhone te klein is en ze heeft niet zulke goede ogen meer. Ik had haar al gezegd dat het bijna niets uit maakt maar ze wilde niet luisteren. Ze vond het ook te duur. Misschien dat ze nu leert dat je beter iets kan kopen wat goed werkt en wat duurder is dan zulke troep.quote:Op maandag 29 september 2014 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat ze toch al met de iPad overweg kan, gewoon een iPhone 6 kopen.
Samsung Galagy S (I, II, III IV, V) niks mis mee..quote:Op maandag 29 september 2014 20:38 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Ze wilde geen iPhone omdat de iPhone te klein is en ze heeft niet zulke goede ogen meer. Ik had haar al gezegd dat het bijna niets uit maakt maar ze wilde niet luisteren. Ze vond het ook te duur. Misschien dat ze nu leert dat je beter iets kan kopen wat goed werkt en wat duurder is dan zulke troep.
Die dingen zijn nog niet eens 200 euro. Daar is dus echt wel wat mis mee. En noem aub gewoon een toestel met Android 4.4. Ik begin toch ook niet over iOS 2.quote:
Wat zou er mis mee moeten zijn dan?quote:Op maandag 29 september 2014 20:40 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog niet eens 200 euro. Daar is dus echt wel wat mis mee. En noem aub gewoon een toestel met Android 4.4. Ik begin toch ook niet over iOS 2.
Nee. Ze willen gewoon alles fair en zo hebben.quote:Op maandag 29 september 2014 20:36 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Jij komt dus gewoon uit een skere familie. Dat is de klacht.
Dan werkt het ook niet gegarandeerd.quote:Op maandag 29 september 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
Voortaan een telefoon waar de playstore opstaat kopen.
Dus als playstore er op staat, is het per definitie een niet-werkende telefoon?quote:Op maandag 29 september 2014 20:48 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Dan werkt het ook niet gegarandeerd.
Dan heb je alsnog Android. Misschien dat zo'n Nexus goed werkt maar ook andere telefoons met Android zie ik dat ze niet goed werken. Bijvoorbeeld Samsung zoals die mijn zusje had.quote:Op maandag 29 september 2014 20:49 schreef jaanman het volgende:
[..]
Dus als playstore er op staat, is het per definitie een niet-werkende telefoon?
Ik heb al jaren een Samsung en deze werkt prima, wat is er dan zo mis mee als ik vragen mag?quote:Op maandag 29 september 2014 20:52 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog Android. Misschien dat zo'n Nexus goed werkt maar ook andere telefoons met Android zie ik dat ze niet goed werken. Bijvoorbeeld Samsung zoals die mijn zusje had.
Je blijft maar doorgaan terwijl je ongelijk al bewezen is he. Jij denkt Allah Akbar te zijn?quote:Op maandag 29 september 2014 20:52 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog Android. Misschien dat zo'n Nexus goed werkt maar ook andere telefoons met Android zie ik dat ze niet goed werken. Bijvoorbeeld Samsung zoals die mijn zusje had.
Koop dan ook gewoon een degelijke Android en niet zo'n groenlinkskijkmijgoedbezigzijnhipsterphone.quote:Op maandag 29 september 2014 20:34 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Het lukt wel maar makkelijk is anders. Ik kan er wel mee overweg maar de meeste mensen zullen dat niet kunnen. Het werkt gewoon niet goed.
Ze zeggen allemaal dat het prima werkt en als er dan even iets mis gaat dan zeggen ze altijd dat het kan gebeuren of dat het aan de persoon zelf ligt. Maar ik heb nooit last van dit soort dingen op mijn telefoon en mijn zusje ook niet en dat zijn geen Androids.quote:Op maandag 29 september 2014 20:54 schreef jaanman het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een Samsung en deze werkt prima, wat is er dan zo mis mee als ik vragen mag?
Dus Android is helemaal niet zo makkelijk als mensen zeggen. Je moet er mee om kunnen gaan zoals ze eerder al zeggen. Dat is dus niet geschikt voor de meeste mensen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:00 schreef jaanman het volgende:
Met android is niks mis, als je weet hoe je het moet gebruiken en niet zon n00b bent.
'de meeste mensen' iedereen met een goed werkend stel hersens kan android aan. je hoeft echt geen einstein te zijn om dit systeem te snappenquote:Op maandag 29 september 2014 21:02 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Dus Android is helemaal niet zo makkelijk als mensen zeggen. Je moet er mee om kunnen gaan zoals ze eerder al zeggen. Dat is dus niet geschikt voor de meeste mensen.
Jaanquote:Op maandag 29 september 2014 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat de neuk heeft het met Android te maken dat de fabrikant dat niet van tevoren geregeld heeft?
Dat ligt niet aan Android maar aan Touchwiz.quote:Op maandag 29 september 2014 21:01 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Ze zeggen allemaal dat het prima werkt en als er dan even iets mis gaat dan zeggen ze altijd dat het kan gebeuren of dat het aan de persoon zelf ligt. Maar ik heb nooit last van dit soort dingen op mijn telefoon en mijn zusje ook niet en dat zijn geen Androids.
Het werkt niet intuïtief dus is het niet geschikt voor de meeste mensen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:05 schreef jaanman het volgende:
[..]
'de meeste mensen' iedereen met een goed werkend stel hersens kan android aan. je hoeft echt geen einstein te zijn om dit systeem te snappen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |