Correct.quote:Op maandag 29 september 2014 20:02 schreef polariteit het volgende:
Begrijp ik het goed dat je eventueel 12 uur in het vliegtuig wil zitten voor 2 overnachtingen, gewoon omdat het goedkoop kan?
Dit. Nu het nog kan. Wie weet is het over een paar jaar helemaal weggesmolten...quote:Op maandag 29 september 2014 20:07 schreef CrashO het volgende:
GroenlandIn Oktober zit je aan het begin van de winter dus vriezen je noten er nog niet direct af
Hoezo een open deur?quote:Op maandag 29 september 2014 20:11 schreef Roger_ het volgende:
mijn eerste gedachte was Kaapstad, maar dat was een open deur, neem ik aan ?
Tweede stad zou ik Montreal willen roepen
Sky team is toch KLM Delta Air France Aireoflot etc ?quote:Op maandag 29 september 2014 19:59 schreef Thetallguy het volgende:
(zegmaar alle Skyteam airlines, Iberia, SAS, Lufthansa, Cathay, Emirates plus nog een aantal)
Jep die club.quote:Op maandag 29 september 2014 20:22 schreef Roger_ het volgende:
[..]
Sky team is toch KLM Delta Air France Aireoflot etc ?
niet mijn advies, maar het is een goeie stad voor twee nachten, en er zijn mensen die het wel geweldig vindenquote:
Toffe stad, de riverwalk en Alamo zijn best coolquote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef DutchTrain het volgende:
Seoul, Hong Kong of Taipei lijken mij steden waar je je wel even kan vermaken in dezelfde orde als Tokyo of New York. Eigenlijk veel te kort, maar voor een goedkoop reisje wel bijzonder genoeg.
Of zoek het iets kleiner en kies voor een stad als San Antonio, Miami, Seattle of Vancouver.
Why not, ben je er geweest?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:37 schreef Speculant. het volgende:
2 volle nachten![]()
Ik raad 2 dagen palau overigens af
moah, Jordanie staat wel op veel lijstjes, vooral om Petra, vaak icm een weekje ofzo in Israel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:08 schreef Monopoly het volgende:
Jordanië is verrassend mooi. Een beetje afhankelijk van de situatie in het Midden-Oosten maar 2 dagen kan je je daar prima vermaken. Ook niet een land waar je zo één-twee-drie komt.
Ja. Twee dagen is te weinig vind ik, maar tegen betaling of bijna gratis wil ik het ook wel doenquote:
Kan er niet zelf voor kiezen. Afhankelijk van de bezetting en crew is een upgrade wel goed mogelijk, zeg 50/50 kans.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:14 schreef XL het volgende:
Mag je ook business vliegen? Dan zou ik 24h wel doen... economy is te heftig voor zoiets
Ik zou zelf voor iets als Fiji, Samoa, Frans Polynesië of Hawaii gaan. Daar kom je normaal nooit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:01 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Kan er niet zelf voor kiezen. Afhankelijk van de bezetting en crew is een upgrade wel goed mogelijk, zeg 50/50 kans.
daar kom je als buitenlander niet zomaar binnen, daarnaast moet je volgens mij een half jaar van te voren reserveren.quote:Op maandag 29 september 2014 20:03 schreef MrPL het volgende:
Tokyo! Sushi kanen bij Jiro Ono, rondje stad en weer weg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |