Nee, ik was meer geschokt door alle blaren en ellende, jeetje joh..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:54 schreef WRH het volgende:
[..]
sorry![]()
Maar in het kader van 'deel je ervaringen met lotgenoten' ....
Ja, de spammerts voor de kliniek draaien aardig wat overuren..quote:Op maandag 2 februari 2015 12:53 schreef DonnaRush het volgende:
Dit topic krijgt toch wel een bijzondere wending.
Hoe kom je als nwe user aan 'twee keer'quote:Op maandag 2 februari 2015 14:10 schreef rob83nl het volgende:
Gelukkig ben ik geen spammert voor de kliniek, maar gewoon een heel tevreden klant die super blij is dat z'n tattoeage wordt verwijderd. Maar goed... snap op zich wel dat mensen nu denken dat ik ook een spammert ben gezien dat twee keer eerder ook al gebeurt is.
Tis natuurlijk wel wat opmerkelijk dat in een week een usertje of 5 nieuw binnenkomt met prachtige verhalen over een en dezelfde toko en methode. Alleen vielen die door de mand.. en dan verpak je je verhaaltje net even wat minder opzichtig. In samenwerking met user forever-mp toevallig?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:49 schreef rob83nl het volgende:
Mijn eerste post hier en meteen wordt je neergezet als spammer. Was juist zo blij dat ik een topic had gevonden op internet waar ik er met anderen over kon praten. Ik denk dat jullie toch op moeten passen met wie je wel en niet als spammer aanspreekt. Een warm welkom is het iig niet en dat lijkt mij niet de bedoeling van dit forum.
Touchéquote:Op maandag 2 februari 2015 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom je als nwe user aan 'twee keer'
User Forever-mp (usernummer 440293)quote:Op maandag 2 februari 2015 21:34 schreef rob83nl het volgende:
@ Yvonne: ik heb hier eerder mee gelezen zonder ingelogd te zijn.
@ BV Dank je. En wat bedoel je met user forever Mp? Zegt mij niets iig. Ben gewoon een normale user, die nu met een coolpack op z'n gelaserde tattoo op de bank zit. Geen spammer.
@ matthijst: of mensen schamen zich enorm voor hun tattoo (zoals ik), en durven misschien wel helemaal geen foto te plaatsen op een openbaar forum? Lijkt me geen must. Gaat er ook om dat mensen hun ervaring hier kunnen delen lijkt me.
Ok.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 06:55 schreef forever-mp het volgende:
Ik ben iemand die na het lezen van ervaringen hier graag een (foto) verslag bij wil houden van de behandelingen in de betreffende kliniek. Ik ben dus klant!
Heb ik eigenlijk nooit overwogen, om te stoppen. Ik voelde mij wel ontzettend rot op de momenten dat het zo mis ging maar het ging weer over en dan ga je gewoon weer door. En als ik nu kijk dan ben ik weer op de goede weg en heb ik toch wel hoop dat het allemaal uiteindelijk wel mooi wordt, dat is het enige dat telt.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:14 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Foto's van WRH zijn wel erg ranzig. Zou me echt vreselijk voelen denk ik als mij dat zou overkomen. Dan nog liever een lelijke tattoo denk ik dan..
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:37 schreef WRH het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nooit overwogen, om te stoppen. Ik voelde mij wel ontzettend rot op de momenten dat het zo mis ging maar het ging weer over en dan ga je gewoon weer door. En als ik nu kijk dan ben ik weer op de goede weg en heb ik toch wel hoop dat het allemaal uiteindelijk wel mooi wordt, dat is het enige dat telt.
Vooralsnog heb ik er geen zichtbare littekens aan overgehouden.
Er is hier maar 1 iemand die het topic kaapt. Al had hij het deze keer wel bij het rechte eind.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:46 schreef WRH het volgende:
Ik vind het wel, net als overige lezers en schrijvers, erg jammer wat er nu opeens gebeurt met dit topic.
Al een paar jaar is dit hét topic waar we informatie en ervaringen delen en zit daar een zeker ritme in aan viewers, meeschrijvers, eerste ervaringen etc en nu plotseling wordt daar in 1 keer van afgeweken, dat geeft te denken.
In de afgelopen jaren komen er mondjesmaat mensen binnen die meeschrijven, die eigenlijk ook allemaal een redelijk zelfde 'tactiek' volgen die voor ons allemaal herkenbaar is voor iemand die zich gaat oriënteren op het hele tatoeage verwijderingsvlak, het soort informatie dat gevraagd wordt, het type vragen etc.
Nu opeens hebeben we in 1 week tijd meer aanmeldingen dan in zijn totaliteit de afgelopen 5 jaar, allemaal heel toevallig bij dezelfde locatie, dezelfde behandeling, toevallig ook bij een nieuwe laser die in de picture wordt gebracht, geen van allen in staat zijn om foto's te plaatsen en ook qua schrijfstijl wel erg dicht bij elkaar liggen. Mensen die nog nooit eerder hebben gereageerd hier, wat ook al vreemd is, want het is simpelweg niet het gebruikelijke patroon van mensen die (gaan) starten met laserbehandelingen.
Een goede behandelaar heeft dit niet nodig en het is erg jammer dat dit topic waar altijd echte eigen ervaringen gedeeld worden nu redelijk gekaapt lijkt.
We zullen het vanzelf zien in de toekomst, of nieuwe lotgenoten zich actief bezig zullen blijven houden op dit topic of dat we allemaal enorm in de maling genomen worden.
Zo lijkt het in ieder geval wel momenteel en dat weerhoudt mij ook even om verdere updates te delen, dit topic is nooit bedoeld als commerciële klankkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |