Dit.quote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef TwentyFourr het volgende:
Dan moet je ervoor zorgen dat je niet met je vette worstenvingers de shiftknop indrukt.
Dat gebeurt ook wel, maar ik was zonet bezig met uploads in een tab en toen moest dat opnieuw startenquote:Op maandag 29 september 2014 16:02 schreef A-mineur het volgende:
Of gewoon instellen dat je tabs weer heropenen... je kunt overigens ook ctrl+q gebruiken om direct te sluiten.
WTF gast.quote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef P8 het volgende:
[..]
Dit.
Ga op dieet of verhuis naar Amerika
maar ik heb helemaal geen worstenvingersquote:Op maandag 29 september 2014 16:18 schreef P8 het volgende:
[..]
Daar doen ze niet moeilijk over vette worstenvingers.
Welles.quote:Op maandag 29 september 2014 16:18 schreef krulbel het volgende:
[..]
maar ik heb helemaal geen worstenvingers
Of ze daar allemaal worstvingers hebben (Ik in ieder geval niet)quote:Op maandag 29 september 2014 16:18 schreef P8 het volgende:
[..]
Daar doen ze niet moeilijk over vette worstenvingers.
Het valt jou gewoon niet meer op, omdat je omringd wordt door vetteworstenvingersquote:Op maandag 29 september 2014 16:23 schreef AlexanderUSANL het volgende:
[..]
Of ze daar allemaal worstvingers hebben (Ik in ieder geval niet)
heb ik gedaan, maar dan nog zit je met het probleem als je bijvoorbeeld op fok aan het typen was of in een tabblad een upload naar bijvoorbeeld mega liepquote:Op maandag 29 september 2014 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
Stel dan in dat chrome moet starten met de tabbladen die open waren toen je afsloot (verder met vorige sessie).
Zelf maar eens gaan kijken dan denk ik.quote:Op maandag 29 september 2014 16:24 schreef P8 het volgende:
[..]
Het valt jou gewoon niet meer op, omdat je omringd wordt door vetteworstenvingers
Net gedaan op Google.quote:Op maandag 29 september 2014 16:26 schreef AlexanderUSANL het volgende:
[..]
Zelf maar eens gaan kijken dan denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |