Ik heb het aangeboden bij een basisschool hier, maar ze lachten mij keihard uitquote:Op maandag 29 september 2014 15:55 schreef CherryOnTop het volgende:
Je hebt alle Pringles bussen die je ooit leeg hebt gegeten bewaard?
Je kunt er trouwens misschien een basisschool in je buurt een plezier mee doen, dat zijn leuke dingen om mee te knutselen
quote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb het aangeboden bij een basisschool hier, maar ze lachten mij keihard uit.
Ow vergeten te vertellen, je kan het gewoon gratis ophalen.quote:
Zo heette 'ie vroeger. Na het eten van al die Pringles is hij dermate obees dat hij alleen nog maar woorden kan shuffelen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:05 schreef Laser. het volgende:
Wauw!
Toffe collectie PringlesShuffelaar!
quote:Op maandag 29 september 2014 16:17 schreef krulbel het volgende:
Geweldig, als ik plaats had was ik nu direct in de auto gestapt
Gast.... dat ziet elke debiel ook wel zonder die screenshots van jequote:Op maandag 29 september 2014 16:23 schreef Gloorbek het volgende:
Oordeel zelf!
Bovenste foto is van TS, onderste net geknipt uit Youtube filmpje.
[ afbeelding ]
Ik zeg slotje...
Dat weet ik zo net nog niet, TS was nog wel zo slim om z'n foto in spiegelbeeld te uploadenquote:Op maandag 29 september 2014 16:26 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Gast.... dat ziet elke debiel ook wel zonder die screenshots van je
Hmm.. Beetje jammer van TS dat hij zijn grap herhaalt..quote:Op maandag 29 september 2014 16:21 schreef Wootism het volgende:
Hihi vorige keer verneukte ik trouwens de grap van je topic
V&A / [Gratis] op te halen 2336 lege pringles cans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |