Er zijn in missies altijd een aantal open gebieden (de Patrol gebieden) waar iedereen in rondloopt. Daar ga je doorheen waarna je weer een missie-specifiek afgesloten geheel hebt waar je dan weer alleen met je fireteam in zit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb het spel een paar dagen maar begin het langzaam wel te snappen nu. Één vraagje. Ik was laatst met m'n zwager aan het spelen in een fireteam, dus met z'n tweeën een beetje missies doen, en toen zaten we op een duur in een missie waarbij een rank 29 (we zijn nu zelf 9 en 10) alles voor onze neus afknalde en eigenlijk ons spel een beetje doodgooide.
Is het normaal dat er 'vreemde' spelers bij je in een missie zitten? En kun je dat uitzetten?
Dat verklaart dat hij ineens weer weg was ook, thanks!quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er zijn in missies altijd een aantal open gebieden (de Patrol gebieden) waar iedereen in rondloopt. Daar ga je doorheen waarna je weer een missie-specifiek afgesloten geheel hebt waar je dan weer alleen met je fireteam in zit.
capture card?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef Stevenzenl het volgende:
Nogmaals, iemand ervaring met HD recorders? Welke zouden jullie mij aanraden voor de PS4?
Wil graag Destiny content uploaden naar mijn YouTube channel.
Kan prima, al is in het begin gear sprokkelen wel handigquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:01 schreef videonatic het volgende:
Voor de ervaren spelers, is dit een game die je gewoon 4 uurjtes per week ff kunt oppakken zoals call of duty? Ik game echt heel weinig en als ik game wil ik er gewoon snel inzitten, console starten, team deathmatch, bam. Is destiny ook zo te spelen of is het meer zoals Skyrim, iets waar je echt lange sessies voor moet plannen?
Er zit toch een optie om te recorden in de ps4 ingebouwd. Die kun je toch ook gwn gebruiken, of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef Stevenzenl het volgende:
Nogmaals, iemand ervaring met HD recorders? Welke zouden jullie mij aanraden voor de PS4?
Twitch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef Stevenzenl het volgende:
heb je geen google?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef Stevenzenl het volgende:
Eerder had je het alleen over uploaden; dit verandert e.e.a. nogalquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik wil gewoon graag montage's en dergelijke maken, hierdoor is het gebruik van een HD recorder vele malen makkelijker, alleen vroeg ik me dus af of iemand hier ervaring mee heeft.
Thanksquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eerder had je het alleen over uploaden; dit verandert e.e.a. nogal
Hier staan wat ervaringen:
http://community.eu.plays(...)eadset/td-p/21351189
Dat had je dus zelf met google ook kunnen vinden..... kun je me wel een kneus noemen, zelf ben je een luie draak maar je doet zo je usericon wel eer aan!quote:
En dat zonder ps4 of capture cardquote:
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat had je dus zelf met google ook kunnen vinden..... kun je me wel een kneus noemen, zelf ben je een luie draak maar je doet zo je usericon wel eer aan!
Nope, zeker tijdens het levelen niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:03 schreef VMSDKR het volgende:
Nog één vraagje: Heeft het nut om meerdere boots / armor / helmets / gloves te bewaren etc. als je sterkere hebt gekregen?
Ik weet niet of dat kapot kan waardoor een backup wel handig zou zijn bijv.
Komt niet vandaagquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kom maar op met die patch!
Zag net inderdaad dat het een en ander ook te upgraden is. Thanks!quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:46 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nope, zeker tijdens het levelen niet.
Daarna bij legendary gear etc heb je nog verschillende stats en perks die een verschillende speelstijl mogelijk maken, dus daar kan het nuttig zijn.
Ga es aan je school maatje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Komt niet vandaag
Net zelfde chest uit nightfall(exotic) die ik al had
Ik was die gast van de clan... Ik kreeg die chest die ik al had.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:03 schreef Appelknaller het volgende:
Net ff een queen missie gedaan met een gast van de clan en een duitse gast, ik kreeg een legendary helm maar de duitser kreeg niks. Bij de Gatelord gingen we 3 keer dood ofzowel lachen.
Dat is wel minder, wel nice om met je te spelen man wist je fok naam niet anders had ik je naam wel genoemd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Ik was die gast van de clan... Ik kreeg die chest die ik al had.
Bij deze dan!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:54 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Dat is wel minder, wel nice om met je te spelen man wist je fok naam niet anders had ik je naam wel genoemd.
Meneertje zit straks met een extra groot glas cola achter de tv, en misschien gooit hij zelfs zijn voeten op de tafel! #thegoodlifequote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:35 schreef wiebel535 het volgende:
Yeah!! Vanaf uurtje of 3 het rijk hier voor mij alleen:)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Destiny here i come.
In badjas, met ongekamde haartjes en een zakje wokkelsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Meneertje zit straks met een extra groot glas cola achter de tv, en misschien gooit hij zelfs zijn voeten op de tafel! #thegoodlife
of echt luxe! stiekum walnoten erbij!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In badjas, met ongekamde haartjes en een zakje wokkels
Gamen met je voeten op tafel...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Meneertje zit straks met een extra groot glas cola achter de tv, en misschien gooit hij zelfs zijn voeten op de tafel! #thegoodlife
Wokkels? Nee man, superchips paprika.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
hoe moet je dan snel op de rand van je zit plek gaan zitten als het opeens serieus word in het spel !quote:
Met je ellebogen net boven je knieen waardoor je broeken daar sneller slijten. (Ja echt waar)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:13 schreef Convict het volgende:
[..]
hoe moet je dan snel op de rand van je zit plek gaan zitten als het opeens serieus word in het spel !
dat of languit op de bank.quote:
Hoelaat?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yupquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Is dit die verbeterde loot update?![]()
Je krijgt tenminste altijd legs nuquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb gwn een legendary engram![]()
![]()
Komt er iets van een andere class![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:14 schreef Verbodsbord het volgende:
Nice, weer een paar toffe runs gehad met een paar random Amerikanen voor de Weekly nightfall/heroic en de daily heroic![]()
Als je mensen zoekt voor iets in Destiny, reddit.com/r/fireteams is echt een aanrader
Niet verkeerd?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:34 schreef Bartcoah het volgende:
raid geklaard in 2 uurtjes.
En dan vraag je je af, wat heb je gekregen.
Een set piece en een legendary ship.
En veel ascendant shards.
Bullcrap
Een maat kreeg 2x dezelfde shotgun!quote:
24 raid?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:37 schreef Verbodsbord het volgende:
Patch is wel echt heel chill geweest
Nu eigenlijk elke 24 raid een stuk gear+2 engrams, top
set piece, exotic weap en machine gun en materials :pquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Een maat kreeg 2x dezelfde shotgun!
+ ik had liever een wapen gezien voor mijn alt. =/
Jij bent wel goed bezig die ik af en toe, maar dit als resultaat valt dan vies tegen ja... Met wie pak jij die Raids?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:34 schreef Bartcoah het volgende:
raid geklaard in 2 uurtjes.
En dan vraag je je af, wat heb je gekregen.
Een set piece en een legendary ship.
En veel ascendant shards.
Bullcrap
Vanavond weer, met Teunis?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij bent wel goed bezig die ik af en toe, maar dit als resultaat valt dan vies tegen ja... Met wie pak jij die Raids?
Goed plan... Waar mik je op qua tijd? Dan join ik directquote:
Nog een plekje over voor een 28 titan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Uurtje of 7Rond die tijd leg ik die kleine op bed
Check... Met een beetje geluk ga ik dat wel halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Uurtje of 7Rond die tijd leg ik die kleine op bed
Als we crucible gaan doen wel hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nog een plekje over voor een 28 titan?
Oh dacht dat het over VoG gingquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als we crucible gaan doen wel hoorAlleen voor de storymode zijn we al met zijn drieën
Ross is nu lvl 16 of iets?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Oh dacht dat het over VoG ging
Ik en zijn RL matenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij bent wel goed bezig die ik af en toe, maar dit als resultaat valt dan vies tegen ja... Met wie pak jij die Raids?
Ahh, ok. Want je moet minimaal 6 mensen hebben toch?quote:
Ik denk dat ik wel down ben, kan paar minuten later worden omdat ik in da city eet,quote:
Mooi werk... Gaan we voor lvl 20+quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel down ben, kan paar minuten later worden omdat ik in da city eet,
Prima joh, geeft me ook wat tijd om te levellenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel down ben, kan paar minuten later worden omdat ik in da city eet,
Alleen in het weekend.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat hebben ze met "Salvage" gedaan? Ik heb een bounty, maar kan Salvage niet vinden, iemand hetzelfde "probleem"?
min en max 6quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh, ok. Want je moet minimaal 6 mensen hebben toch?
Foutjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Waarom staat er dan in godsnaam een "Salvage" bounty tussen?
Dank voor de opheldering
Ja waarschijnlijk omdat bungie zonder na te denken een automatisch systeem heeft voor bounties, die random elke dag er 5 kiest.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Waarom staat er dan in godsnaam een "Salvage" bounty tussen?
Dank voor de opheldering
Dat dacht ik in eerste instantie ook maar uit het niets krijg je dan ineens een stuk of 4 achievements achter elkaar en dan weer een tijdje niet en dan weer 4. Zo gaat het bij mij constant. Erg vreemd trouwens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef Reintji het volgende:
Andere (xbone) spelers waarbij Destiny achievements niet unlocken?
yes, als we minimaal allemaal 30 zijn neem ik me broertje 1 keertje mee. Dan zou je het makkelijk met 5 man kunnen doen. De normale versiequote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh, ok. Want je moet minimaal 6 mensen hebben toch?
quote:"Use of user-generated media is not allowed for your account."
"Use of in-game messaging features and chat is not allowed for your account."
Ja ik las dat PSN aan het trippen was.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:09 schreef Friday12 het volgende:
Iemand problemen met destiny?
deze melding heb ik op moment en kan ook niets online doen
[..]
Hoe is dit psn ik kan D3 wel gewoon spelenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:19 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja ik las dat PSN aan het trippen was.
Ja laten we even een raid doen op het hoofdkantoor van Sonyquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe is dit psn ik kan D3 wel gewoon spelennvm werkt ook niet meer
Ben trouwens wel klaar met bullshit van PSN en Destiny laatste tijd hoor
Eerder opslag ergens en even paar 100 ps4'tjes kapenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:48 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja laten we even een raid doen op het hoofdkantoor van Sony
Leg en exotics krijg je van engrams en vendors.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:31 schreef VMSDKR het volgende:
Oke, ik ben nu rank 20 en heb de storymode volgens mij uitgespeeld. In die Black Gardens geweest, die drie statues verslagen dit dat. Allemaal alleen, was ook niet zo moeilijk.
Maar nu kan ik dus Legendary en Exotic armor krijgen? Hoe doe ik dat precies? Want ik heb vandaag een paar strikes gedaan uit die strike playlist en ik krijg alleen maar troep. Merkte op een duur wel dat die Vex enzo moeilijker kapot te krijgen waren.
Verder wel wat PvP gedaan ( moet je doen om Crucible punten te verdienen toch? ) maar daar ben ik nog echt te slecht voor. Of te slechte wapens, weet ik veel.
Zijn er trouwens mensen die shotguns gebruiken? Ik heb er nu een paar gehad maar volgens mij doen die dingen amper wat.
Ah cool, gewoon nog geen geluk gehad met m'n blauwen dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:56 schreef Friday12 het volgende:
Leg en exotics krijg je van engrams en vendors.
Dan zuig ik nog gewoon.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:56 schreef Friday12 het volgende:
PVP is alles scaled dus je wapens werken gewoon.
Oke, toch maar eens opnieuw proberen dan. Nog niet heel uitvoerig getest maar de paar keer dat ik er eentje gebruikte waren ze voor m'n gevoel niet fantastisch. Net als die guns die eerst twee seconden moeten laden voor ze schieten, pulse rifles geloof ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:56 schreef Friday12 het volgende:
Shotguns zijn prima je moet alleen dichtbij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |