SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op wie heb jij gestemd?
• Charlotte
• Mark
• Giorgio
• Ivan
• Isabella
• Vanessa
• Laura B
• Ruud
• Billy
• Lautje
• Nicoline
• Joey
• Colinda
Tussenstand:
POLL: Welke ex-bewoner mag van jou terug?
UTO / Welke Ex-bewoners zou er weer in mogen?
De nominatie- en eliminatie data van oktober:
DI 30-09 Nominatie
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Poll: Welke nieuwe mag er van jouw in?
• Arminé
• Elzewieke
• Marinus
Tussenstand:
Voor uitgebreide info: UTO / Welke nieuwe heeft jouw voorkeur?
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaWees jezelf, er zijn al anderen genoeg!![]()
Meneer is er voor de 5e keer.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik hebt Ruud gestempt
want dat meen ik.
Bokito muss raus,bij mij is er een steekje los, dat moeten ze vooral niet vastmaken...![]()
'Ik wil het gewoon gaan maken, klaar'quote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef Oekaboe het volgende:
Vanessa is helemaal geen 38 ze is 47
kijk maar hier.....................
Poort!
Foto maken?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Die hoge nepstem van kutje B.
Ik was ook bezig dat te typen, ik heb het geluid al uitgezet.quote:Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!![]()
Euh, omdat het door iemand in de titel is gezet?quote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef Oekaboe het volgende:
![]()
Utopia heeft vandaag een draaideurquote:Op maandag 29 september 2014 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
Is het Open Huis in Utopia?
[ afbeelding ]Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!![]()
'Niet te hard trekken aan de touwen om het kastje vast te zetten, want Rene heeft te korte schroeven gebruikt' en de maten kloppen van geen meter, de lp's passen er niet inWat een top klusman, die Rene
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!![]()
Het is duidelijk Nico's Utopia aan het worden, de rest is gedegradeerd tot figurantenquote:Op maandag 29 september 2014 15:22 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Utopia heeft vandaag een draaideur![]()
![]()
En zo hoort het ook.quote:Op maandag 29 september 2014 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is duidelijk Nico's Utopia aan het worden, de rest is gedegradeerd tot figurantenAllemaal cabaretteketet!![]()
GVD die LauB had ik echt gehoekt daar bij de aanhangwagen, doet niks, staat alleen in de weg en dom te lachen.Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!![]()
Enkel en alleen omdat Joey daar staat.quote:Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
GVD die LauB had ik echt gehoekt daar bij de aanhangwagen, doet niks, staat alleen in de weg en dom te lachen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
potenrammerquote:Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
GVD die LauB had ik echt gehoekt daar bij de aanhangwagen, doet niks, staat alleen in de weg en dom te lachen.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
![]()
Wat vreemd, dat je een verkocht schilderij niet in de webshop zet.quote:Op maandag 29 september 2014 15:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ik begrijp nu dat Nico's originelen niet in de webshop komen , maar de posters ervan
Ze kreeg het al te horen via d'r oortje. Ze hielp direct meequote:Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
GVD die LauB had ik echt gehoekt daar bij de aanhangwagen, doet niks, staat alleen in de weg en dom te lachen.![]()
![]()
Al verkocht? hoezo?quote:Op maandag 29 september 2014 15:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat vreemd, dat je een verkocht schilderij niet in de webshop zet.![]()
2 tellen, want d'r handen waren weer heel snel in d'r zakken.quote:Op maandag 29 september 2014 15:29 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ze kreeg het al te horen via d'r oortje. Ze hielp direct meeWees jezelf, er zijn al anderen genoeg!![]()
huh? wat heb jij gevonden?quote:Op maandag 29 september 2014 15:18 schreef Oekaboe het volgende:
Mensen ik heb het gevonden !!!!!!!!!My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef Oekaboe het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ze werkt in opdracht, alles wat ze maakt is al verkochtquote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Nico heeft 30 schilderopdrachten, alles wat ze produceert is al verkocht. Vandaar dat er voor liefhebbers zoals jij, van haar -al verkochte werken- posters worden gemaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dan is dit niet erg netjes als dit schilderij al een eigenaar heeftquote:Op maandag 29 september 2014 15:30 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Nico schildert in opdracht![]()
![]()
80 aanvragen, niet? x 250,- 20.000 euro. Doet ze lekker.quote:Op maandag 29 september 2014 15:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze werkt in opdracht, alles wat ze maakt is al verkocht
Moet ze wel 80 schilderen..dat is een hele productie....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Denk je iets unieks te hebben worden er een tal posters van gemaakt en verkocht.quote:Op maandag 29 september 2014 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan is dit niet erg netjes als dit schilderij al een eigenaar heeft
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vanochtend zei ze tegen Isa 80, maar ze durft dat niet te zeggen vanwege Billy.quote:Op maandag 29 september 2014 15:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nico heeft 30 schilderopdrachten, alles wat ze produceert is al verkocht. Vandaar dat er voor liefhebbers zoals jij, van haar -al verkochte werken- posters worden gemaakt.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Dit is voor de bundel met gedichtquote:Op maandag 29 september 2014 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
80, wow!!quote:Op maandag 29 september 2014 15:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vanochtend zei ze tegen Isa 80, maar ze durft dat niet te zeggen vanwege Billy.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze doet er bijna 4 per dag dus gaat snelquote:Op maandag 29 september 2014 15:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
80 aanvragen, niet? x 250,- 20.000 euro. Doet ze lekker.
Moet ze wel 80 schilderen..dat is een hele productie.![]()
Aan het einde van haar verblijf gaat ze een boekje maken met al haar schilderijen en de gedichten van Isaquote:Op maandag 29 september 2014 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Nico gaat neppers laten maken van haar kunst..My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het is toch ongelooflijk, zo leuk voor Nico en dan niet hardop durven zeggen vanwege die grootmuil Bil!quote:Op maandag 29 september 2014 15:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vanochtend zei ze tegen Isa 80, maar ze durft dat niet te zeggen vanwege Billy.![]()
![]()
ja tochquote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Deze is wel heel erg mooiquote:Op maandag 29 september 2014 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Top kluns dusquote:Op maandag 29 september 2014 15:24 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
'Niet te hard trekken aan de touwen om het kastje vast te zetten, want Rene heeft te korte schroeven gebruikt' en de maten kloppen van geen meter, de lp's passen er niet inWat een top klusman, die Rene
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |