Ausländer raus bittequote:Op zondag 28 september 2014 22:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben Italiaan, Spaans en Duits.
Drieëndeel jezelf en ga terug naar je eigen land.quote:Op zondag 28 september 2014 22:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben Italiaan, Spaans en Duits.
quote:Op zondag 28 september 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Drieëndeel jezelf en ga terug naar je eigen land.
Waarom?quote:Op zondag 28 september 2014 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Echt zonde dat Lewandowski naar Bayern is gegaan.
Ik moest daar wel hardop om lachen toen ik die actie zagquote:
Klopt. Louis is wereldkampioen. Ajax 1995.quote:Op zondag 28 september 2014 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vice werelkampioen. Dat kan Louis niet zeggen
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op woensdag 24-09-2014 om 12:31:38Lewandowski kan ook scoren reageer retweet
Bedankt Tyronquote:Op zondag 28 september 2014 22:46 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
LEUKquote:Op zondag 28 september 2014 22:46 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Never we shall forgetquote:Op zondag 28 september 2014 22:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klopt. Louis is wereldkampioen. Ajax 1995.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |