HAHAHAHAAHAAHAHAHAHAHAAAHAAHHAhHAhahahahaquote:Op zondag 28 september 2014 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Friese monster truck voor PSV vandaag.
leuk!quote:Op zondag 28 september 2014 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[ [url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/15/Jack_van_Gelder.jpg/264px-
uit de Worpquote:Op zondag 28 september 2014 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja Bert, jij komt uit Deventer. Dat weten we.
Volgend jaar zeker.quote:Op zondag 28 september 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heracles kan ook kampioen worden.
Dat heb ik bij iedere post van Evertjanquote:Op zondag 28 september 2014 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik deze post moet interpreteren.
Is het een bijzondere jongen?quote:Op zondag 28 september 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij iedere post van Evertjan
Bert komt uit de wijk de Worp uit Deventer daar is hij streetwise geworden iedereen weet datquote:Op zondag 28 september 2014 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik deze post moet interpreteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Dank je!quote:Op zondag 28 september 2014 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bert komt uit de wijk de Worp uit Deventer daar is hij streetwise geworden iedereen weet dat
Heerlijk opportunistisch kutprogrammaquote:Op zondag 28 september 2014 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Feyenoord heeft voor het eerst in 15 wedstrijden ofzo een wedstrijd op een normale manier gewonnen en zijn gelijk kampioenkandidaat volgens de heren
Al een stuk beter dan dat eerste interview toen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Engels van Ronald Koeman is goud.
belachelijk inderdaadquote:Op zondag 28 september 2014 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Feyenoord heeft voor het eerst in 15 wedstrijden ofzo een wedstrijd op een normale manier gewonnen en zijn gelijk kampioenkandidaat volgens de heren
beter dan dat voor Louisquote:Op zondag 28 september 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Engels van Ronald Koeman is goud.
Haha gister ook gehoord bij MOTD? Set places?quote:
Wat is dat toch met dat wis ipv with. Dat is toch niet zo lastig.quote:Op zondag 28 september 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
I plant a lot o fings wis my waif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |