SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.joehoee"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Wel erg harig en scherpe nagels en tanden.quote:Op zondag 28 september 2014 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ze is wel mooi. Of niet stylo?
Zo zijn wij vrouwen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wel erg harig en scherpe nagels en tanden.
doe anders in spoilers die plaatjes, dan lijkt het tenminste niet zo'n volgespamd topic met allemaal plaatjesquote:Op zondag 28 september 2014 21:49 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb een plaatje waar ik om stuk ging, maar ben bang voor kb
Te veel regels. Ik plaatst het wel morgen middag. Dan heb jij tentamensquote:Op zondag 28 september 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe anders in spoilers die plaatjes, dan lijkt het tenminste niet zo'n volgespamd topic met allemaal plaatjes
x
tentamenquote:Op zondag 28 september 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te veel regels. Ik plaatst het wel morgen middag. Dan heb jij tentamens
Je moet gewoon HAM op je tentamen gaan. Vertrouwen hebben zuster.quote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tentamen
fuck dat tentamen
fuck school
fuck alles ik heb er geen zin meer in
wat is HAMquote:Op zondag 28 september 2014 21:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet gewoon HAM op je tentamen gaan. Vertrouwen hebben zuster.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Edge of tomorrow (2014)quote:Op zondag 28 september 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
Ik wil Deliver us from evil (2014) kijken.
Ze zoeken nog een cassiere bij de Aldi om de hoek heb ik vernomen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tentamen
fuck dat tentamen
fuck school
fuck alles ik heb er geen zin meer in
nee dank jequote:Op zondag 28 september 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een cassiere bij de Aldi om de hoek heb ik vernomen.
Dit zijn bikkeltijdenquote:Op maandag 29 september 2014 04:04 schreef Santello het volgende:
Jullie zijn echt raar. Om 01:11 al stoppen met Fok.
Wat doe jij zo vroeg wakker?quote:
Zwerver praktijken gewoon. Man man man. Niet meer doen he. Ongezonde dingen. Ik was aan het werk. Ik ga nu ontbijtenquote:Op maandag 29 september 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet zo vroeg wakker, maar zo laat op. Ging slapen toen
Ik zap weg als die trailer op tv komtquote:Op zondag 28 september 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
Ik wil Deliver us from evil (2014) kijken.
Niets..quote:Op maandag 29 september 2014 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe niet zo criptisch, Crip. Wat wil je daarmee zeggen?
Dat we binnenkort zonder Crip verder moeten.quote:Op maandag 29 september 2014 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe niet zo criptisch, Crip. Wat wil je daarmee zeggen?
Is zij dat? Achterlijke graftak.quote:Op maandag 29 september 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die heeft de tweets geplaatst zogenaamd.
[ afbeelding ]
Jihad Al-Ariachi.
Ze zegt dat ze gehackt isquote:Op maandag 29 september 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is zij dat? Achterlijke graftak.
Zij is Jihad Al-Ariachi. Maar ik geloof niet dat het Twitter account van haar is.quote:Op maandag 29 september 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is zij dat? Achterlijke graftak.
Slechte moslims bestaan niet.quote:Op maandag 29 september 2014 19:16 schreef Crip het volgende:
Allahu Akbar is niet eens 's goed geschreven. Dit is gewoon een tatta die haar gehackt heeft en commotie probeert te veroorzaken.
RT.quote:Op maandag 29 september 2014 19:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slechte moslims bestaan niet.
Isis is een joods complot
Ik heb het over haar als persoon ze zat/zit bij de meiden van Halal is helemaal niets voor haar karakter om dat te zeggen.quote:Op maandag 29 september 2014 19:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slechte moslims bestaan niet.
Isis is een joods complot
Maar wie de fuck is zij? Ze is totaal niet bekend. Haar shows werden ook alleen bekeken door 'allochtonen'. Ik geloof niet dat een 'tatta' zo snel denkt aan haar, een account aanmaakt en dit zegt. Is gewoon iemand in haar netwerk.quote:Op maandag 29 september 2014 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb het over haar als persoon ze zat/zit bij de meiden van Halal is helemaal niets voor haar karakter om dat te zeggen.
IS boeit me geen kloot en heeft hier ook geen betrekking tot.
Meiden van halal is wel redelijk bekend. Misschien ook een beetje door Hans Teeuwen en Geenstijl.quote:Op maandag 29 september 2014 19:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wie de fuck is zij? Ze is totaal niet bekend. Haar shows werden ook alleen bekeken door 'allochtonen'. Ik geloof niet dat een 'tatta' zo snel denkt aan haar, een account aanmaakt en dit zegt. Is gewoon iemand in haar netwerk.
Ze is zeker bekend met haar zussen. Vaak op Nederland (1,2,3 geen idee welke) geweest. En is ook vaak op POWnews/Geenstijl filmpjes geweest.quote:Op maandag 29 september 2014 19:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wie de fuck is zij? Ze is totaal niet bekend. Haar shows werden ook alleen bekeken door 'allochtonen'. Ik geloof niet dat een 'tatta' zo snel denkt aan haar, een account aanmaakt en dit zegt. Is gewoon iemand in haar netwerk.
Ik weet weer wie het is.. Maar aangezien zij zulke "moderne" moslima's zijn, betwijfel ik of zij ook die tweets hebben geplaatst.quote:Op maandag 29 september 2014 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze is zeker bekend met haar zussen. Vaak op Nederland (1,2,3 geen idee welke) geweest. En is ook vaak op POWnews filmpjes geweest.
Ze blijven moslima's die velen kennen. Dat jij ze niet kent betekend niet dat ze niet bekend zijn?
Dat was jaren geleden. Ze zijn nu gewoon nobody'squote:Op maandag 29 september 2014 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze is zeker bekend met haar zussen. Vaak op Nederland (1,2,3 geen idee welke) geweest. En is ook vaak op POWnews/Geenstijl filmpjes geweest.
Ze blijven moslima's die velen kennen. Dat jij ze niet kent betekend niet dat ze niet bekend zijn?
Ze blijven bekende moslima's. Easy target om een van hun te pakken dat komt snel in de media.quote:Op maandag 29 september 2014 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was jaren geleden. Ze zijn nu gewoon nobody's
Zal gewoon een bekende van hun zijn. Misschien Appaquote:Op maandag 29 september 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze blijven bekende moslima's. Easy target om een van hun te pakken dat komt snel in de media.
Precies..quote:Op maandag 29 september 2014 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet weer wie het is.. Maar aangezien zij zulke "moderne" moslima's zijn, betwijfel ik of zij ook die tweets hebben geplaatst.
Geen idee wie het is. Maar bijna 100% zeker dat die 3 meiden dat niet zouden roepen, zijn ze niet het type voor.quote:Op maandag 29 september 2014 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal gewoon een bekende van hun zijn. Misschien Appa
Oke doen we. Hoe ging je tentamen?quote:Op maandag 29 september 2014 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke dan gaan we nu weer terug naar de orde van de dag.
Ja, dat was dus bagger, maar de rest zat er ook over te klagen. Dus ik was blij dat ik niet geleerd had ervoor. Maar goed laten we teruggaan naar de orde van de dag.quote:Op maandag 29 september 2014 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke doen we. Hoe ging je tentamen?
Dit ben jij binnenkortquote:Op maandag 29 september 2014 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat was dus bagger, maar de rest zat er ook over te klagen. Dus ik was blij dat ik niet geleerd had ervoor. Maar goed laten we teruggaan naar de orde van de dag.
Zulke vrouwen zijn geen grappen. Ik vind haar doodeng. Zou je schoonmoeder maar zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 19:40 schreef Crip het volgende:
Dit filmpje. Lmao
https://www.facebook.com/video.php?v=356463517862062
Ik hoop het. Zou baas zijn. Maar ik denk het niet. Want ik ben niet zo'n tutje dat na het tentamen gaat janken over dat het zo slecht ging en dan een 8 halen ofzo.quote:Op maandag 29 september 2014 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit ben jij binnenkort
https://m.facebook.com/st(...)714620&id=1557938317
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2014 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou baas zijn. Maar ik denk het niet. Want ik ben niet zo'n tutje dat na het tentamen gaat janken over dat het zo slecht ging en dan een 8 halen ofzo.OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
True.quote:Op maandag 29 september 2014 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zulke vrouwen zijn geen grappen. Ik vind haar doodeng. Zou je schoonmoeder maar zijn.
Ja we hadden het toch laatst over haarquote:Op maandag 29 september 2014 19:48 schreef Crip het volgende:
[..]
True.![]()
Dat is Samira btw.
[ afbeelding ]
Oja! Shikakai, amla en brahmi poeder. Mijn zus mengt dat met wat conditioner en was dr haren ermee. Je kunt het ook met water mixen maar dat is wel moeilijker om te verdelen en mee te wassen. Ze heeft het gisteren geprobeerd bevalt haar goed.quote:Op maandag 29 september 2014 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, weet je het al van dat poeder?
Jaa tijd teruggquote:Op maandag 29 september 2014 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja we hadden het toch laatst over haarof was dat niet met jou. Ik vind haar wel tof.
quote:Op maandag 29 september 2014 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bloedend bloedend bloedend harrrrrrrt.
Alleen jij kan mij helpen, maar je bent er nietttt.
Merci!quote:Op maandag 29 september 2014 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Oja! Shikakai, amla en brahmi poeder. Mijn zus mengt dat met wat conditioner en was dr haren ermee. Je kunt het ook met water mixen maar dat is wel moeilijker om te verdelen en mee te wassen. Ze heeft het gisteren geprobeerd bevalt haar goed.
Ik wilde altijd al leren skaten. ;cquote:Op maandag 29 september 2014 19:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
skatende hijabi'sniet doorsnee hijabi's
Ik ging altijd te hardquote:Op maandag 29 september 2014 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wilde altijd al leren skaten. ;c
Maar ik kan dat gwn niet.
Zomaar. Ik helemaal pijn lijden en jij lachen. OKE.quote:
Niet alleen met skaten ga je te hard.quote:Op maandag 29 september 2014 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ging altijd te harden viel te hard.
Als dit gaat, waar ik DENK dat het over gaat, dan doet het wel teringpijn dat je het zegt.quote:Op maandag 29 september 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zomaar. Ik helemaal pijn lijden en jij lachen. OKE.
[..]
Niet alleen met skaten ga je te hard.
skateboard hallo.quote:Op maandag 29 september 2014 20:00 schreef mrstylo het volgende:
Als je kan schaatsen kan je ook skaten
Ben een badboy. Jeweetzelfquote:Op maandag 29 september 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zomaar. Ik helemaal pijn lijden en jij lachen. OKE.
[..]
Niet alleen met skaten ga je te hard.
Skateboarden is heul anders.quote:Op maandag 29 september 2014 20:00 schreef mrstylo het volgende:
Als je kan schaatsen kan je ook skaten
Ik weet niet waar jij denkt dat het over gaat, en jij weet niet waar ik denk dat het over gaat. DUS. En nu?quote:Op maandag 29 september 2014 20:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als dit gaat, waar ik DENK dat het over gaat, dan doet het wel teringpijn dat je het zegt.
Wil je een sticker nu?quote:
Heb een programmaatje voor je als je wiltquote:Op maandag 29 september 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
Ik haat auto theorie. Ik meen dit. Ik haat het Zo Zo Zo erg.
Ben geen type die van leren houd plus ik heb faalangst. Ik ga hem never halen/
Ja gaarnequote:Op maandag 29 september 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij denkt dat het over gaat, en jij weet niet waar ik denk dat het over gaat. DUS. En nu?
[..]
Wil je een sticker nu?
Ik ga gewoon de aanname doen dat dit gaat waar ik denk dat het over gaat en boos op je zijn want dit doet me pijn.quote:Op maandag 29 september 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij denkt dat het over gaat, en jij weet niet waar ik denk dat het over gaat. DUS. En nu?
[..]
Wil je een sticker nu?
Wat voor een?quote:Op maandag 29 september 2014 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb een programmaatje voor je als je wilt
Oh ik typte sticker. Je kan een stomp krijgen op je neus.quote:
Nouja zeg.quote:Op maandag 29 september 2014 20:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de aanname doen dat dit gaat waar ik denk dat het over gaat en boos op je zijn want dit doet me pijn.
oke bai he.
quote:Op maandag 29 september 2014 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ik typte sticker. Je kan een stomp krijgen op je neus.
[..]
Nouja zeg.
Als jij niet van mij houdt, hou ik wel alleen van jou.
Hoe bedoel je?quote:
Wat voor een programma? :pquote:Op maandag 29 september 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vecht terug hoor. Dat mag volgens ons geloof. Je moet meisjes kort houden.
[..]
Hoe bedoel je?
Theorie programma. Allemaal theorie oefeningen en examens. Je hebt 10sec. Per vraag enzo. Is wel handigquote:
ke.quote:Op maandag 29 september 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
Ik vecht terug hoor. Dat mag volgens ons geloof. Je moet meisjes kort houden.
https://altijdgeslaagd.nlquote:Op maandag 29 september 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
Ze heeft nu internet via het telefoonlijn. Is nu kwaad op haar moeder, omdat ze aan het bellen is.quote:Op maandag 29 september 2014 20:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen internet dat ze niet op de site kan komen oid?
hahahahaquote:Op maandag 29 september 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft nu internet via het telefoonlijn. Is nu kwaad op haar moeder, omdat ze aan het bellen is.
Oh ja graag. Is wel handig ^^quote:Op maandag 29 september 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Theorie programma. Allemaal theorie oefeningen en examens. Je hebt 10sec. Per vraag enzo. Is wel handig
Check.quote:Op maandag 29 september 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft nu internet via het telefoonlijn. Is nu kwaad op haar moeder, omdat ze aan het bellen is.
Goede tijden waren dat inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 29 september 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goede tijden waren dat inderdaad.
Ik kan dat geluidje nog wel naneuriën, denk ik.quote:Op maandag 29 september 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goede tijden waren dat inderdaad.
Wel de oplossing voor je. Waarom haat je hem?quote:Op maandag 29 september 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil niet eens 's die site openen. Ik gun hem geen bezoeker. Zo erg haat ik hem.
Dat zegt niets. Misschien was je toen niet zo modern.quote:
Hou niet van fraude/oneerlijkheid.quote:Op maandag 29 september 2014 20:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wel de oplossing voor je. Waarom haat je hem?
Ja dat zal het zijn. Volgens mij was dat in 2001 trouwens, toen was ik niet eens 11. Was bij een vriendin thuis.quote:Op maandag 29 september 2014 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Misschien was je toen niet zo modern.
Hey TM, had jij mij niet een serie getipt een tijd geleden? Ik weet niet meerrrr wie mij iets getipt had en wát uberhaupt.quote:Op maandag 29 september 2014 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan dat geluidje nog wel naneuriën, denk ik.
ik met breaking bad en the wire?quote:Op maandag 29 september 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn. Volgens mij was dat in 2001 trouwens, toen was ik niet eens 11. Was bij een vriendin thuis.
[..]
Hey TM, had jij mij niet een serie getipt een tijd geleden? Ik weet niet meerrrr wie mij iets getipt had en wát uberhaupt.
In 2001 was er allang kabel en ADSL toch?quote:Op maandag 29 september 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn. Volgens mij was dat in 2001 trouwens, toen was ik niet eens 11. Was bij een vriendin thuis.
[..]
Hey TM, had jij mij niet een serie getipt een tijd geleden? Ik weet niet meerrrr wie mij iets getipt had en wát uberhaupt.
Was het breaking bad of the wire?quote:Op maandag 29 september 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft breaking bad met groen?quote:Op maandag 29 september 2014 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik met breaking bad en the wire?
Ik had Fargo getipt aan Che. Verder zou ik niet weten.quote:Op maandag 29 september 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het niet meer.quote:Op maandag 29 september 2014 20:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
In 2001 was er allang kabel en ADSL toch?
oprotten. ik was eerst.quote:Op maandag 29 september 2014 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was het breaking bad of the wire?
ehhhhquote:Op maandag 29 september 2014 20:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat heeft breaking bad met groen?
True.quote:Op maandag 29 september 2014 20:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Fraude is 7aram ook.
Maar ik vind die man sowieso een klapjosti, echt een fokking idioot
Ditquote:Op maandag 29 september 2014 20:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Fraude is 7aram ook.
Maar ik vind die man sowieso een klapjosti, echt een fokking idioot
Is het je serieus niet opgevallen dat hij altijd groen aan heeft? Kinderkamer groen. Wanneer de serie start wanneer je de namen ziet er veel in het groen is? Alle details zijn groen.quote:Op maandag 29 september 2014 20:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wees eens concreter want I dont get it.
Ieder seizoen is een andere soort cameralicht opgenomen. Prachtig gedaan.quote:Op maandag 29 september 2014 20:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het je serieus niet opgevallen dat hij altijd groen aan heeft? Kinderkamer groen. Wanneer de serie start wanneer je de namen ziet er veel in het groen is? Alle details zijn groen.
Dus na seizoen 1 geen groen meer? Google eens op breaking bad en dan images. De helft is groen.quote:Op maandag 29 september 2014 20:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ieder seizoen is een andere soort cameralicht opgenomen. Prachtig gedaan.
uff lan. ik kom zo op je terug.quote:Op maandag 29 september 2014 20:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dus na seizoen 1 geen groen meer? Google eens op breaking bad en dan images. De helft is groen.
Gewoon een kleur die ze voor het openingsscherm gekozen hebben...quote:Op maandag 29 september 2014 20:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dus na seizoen 1 geen groen meer? Google eens op breaking bad en dan images. De helft is groen.
En al die domme allochtonen die hem de hele tijd gelijk geven. "wollah je heb gelyk broer ga politik in wollah"quote:Op maandag 29 september 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
True.
Ik mag hem ook totaal niet. Misselijkmakende vent.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 29 september 2014 20:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
En al die domme allochtonen die hem de hele tijd gelijk geven. "wollah je heb gelyk broer ga politik in wollah"
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 29 september 2014 20:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
En al die domme allochtonen die hem de hele tijd gelijk geven. "wollah je heb gelyk broer ga politik in wollah"
Zijn nieuwste uitvinding; leidingwater is niet 100% bacterie en fluoride vrijquote:
Wat voor een soort serie is het?quote:Op maandag 29 september 2014 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar serieus, niemand die mijn tip opvolgt en Fargo gaat kijken...
Ik heb hem in het echt zien. Hij is fucking langquote:Op maandag 29 september 2014 20:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zijn nieuwste uitvinding; leidingwater is niet 100% bacterie en fluoride vrij
En als bonus; als je water kookt in je waterkoker blijft er kalk achter
Misdaad en drama, maar ook een humoristische ondertoon zoals bij Breaking Bad. Erg meeslepend en maar 10 afleveringen.quote:
Ik heb hem op mijn lijstjte gezet.quote:Op maandag 29 september 2014 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Klinkt als een helder licht. Hoe heet deze persoon en wat doet hij voor de kost?quote:Op maandag 29 september 2014 20:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zijn nieuwste uitvinding; leidingwater is niet 100% bacterie en fluoride vrij
En als bonus; als je water kookt in je waterkoker blijft er kalk achter
Rijschoolhouder die fraudeert.quote:Op maandag 29 september 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klinkt als een helder licht. Hoe heet deze persoon en wat doet hij voor de kost?
Hm klinkt wel leuk. Zal het checken.quote:Op maandag 29 september 2014 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misdaad en drama, maar ook een humoristische ondertoon zoals bij Breaking Bad. Erg meeslepend en maar 10 afleveringen.
Voor het lezen maakt het niet zo veel uit though?quote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan nu best aardig Arabisch lezen, maar stom dat je een huge woordenschat moet hebben om woorden te kunnen herkennen in de dagelijkse Arabische media omdat ze daar de harakat nooit opschrijven.
Kan jij goed lezen?quote:Op maandag 29 september 2014 21:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Voor het lezen maakt het niet zo veel uit though?
Ik denk van wel. Anders zou hij niet op fok zittenquote:
quote:
Ja ik zit nu op niveau A2.quote:Op maandag 29 september 2014 21:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Anders zou hij niet op fok zitten
Richting Utrecht?quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zit nu op niveau A2.
Maar ja, ik kan wel redelijk goed Arabisch lezen.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zit nu op niveau A2.
Maar ja, ik kan wel redelijk goed Arabisch lezen.
quote:
Nou ja, je kunt verschillende woorden op dezelfde manier schrijven zonder harakat, zoals je weet. En voor nu is dat voor mij nog lastig, maar goed, ik ben nog maar iets langer dan een maand bezig.quote:Op maandag 29 september 2014 21:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Voor het lezen maakt het niet zo veel uit though?
Ah oke. Ja voor mij als native speaker is het veel makkelijker, omdat ik een veel grotere woordenschat heb en naar de context kan kijken om een woord zonder harakat te lezen. Maar ik voeg vanzelf ook al harakat toe aan woorden, alleen is dat vrij lastig.quote:Op maandag 29 september 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt verschillende woorden op dezelfde manier schrijven zonder harakat, zoals je weet. En voor nu is dat voor mij nog lastig, maar goed, ik ben nog maar iets langer dan een maand bezig.
Even een voorbeeld uit mijn boek:
زور
Zonder harakat kan daar dus zūr staan, maar evengoed zawr, zawar, zawwara of zuwwira.
Of zoiets als يبلغك wordt yuballighak, terwijl als ik het woord niet ken niet verder kom dan yblghk.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
Mrstylo jij hebt echt droge puns de laatste tijd hh.
Kruip dan svp niet achter het stuur.quote:Op maandag 29 september 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
Ik ook... De verbinding werd zo vaak verbroken doordat m'n ma telkens vergat dat ik online was.quote:Op maandag 29 september 2014 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan dat geluidje nog wel naneuriën, denk ik.
Ik heb maanden geleden de eerste twee afleveringen gezien. Mooie serie, maar het kijkt niet zo makkelijk weg als vele andere series.quote:Op maandag 29 september 2014 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Yikes! Dat is lang geleden. Ik herken de letters niet eens meer.quote:Op maandag 29 september 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt verschillende woorden op dezelfde manier schrijven zonder harakat, zoals je weet. En voor nu is dat voor mij nog lastig, maar goed, ik ben nog maar iets langer dan een maand bezig.
Even een voorbeeld uit mijn boek:
زور
Zonder harakat kan daar dus zūr staan, maar evengoed zawr, zawar, zawwara of zuwwira.
Of zoiets als يبلغك wordt yuballighak, terwijl als ik het woord niet ken ik niet verder kom dan yblghk.
Nee alleen achter tanks.quote:Op maandag 29 september 2014 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kruip dan svp niet achter het stuur.
[..]
Ik ook... De verbinding werd zo vaak verbroken doordat m'n ma telkens vergat dat ik online was.
In 2000 kreeg ik mijn ouders zo gek dat we kabelinternet hebben genomen.
Voor het kruipen achter een tank hoef je niets te leren hoor. Nou ja, het kruipen heb je in je eerste levensjaar al geleerd.quote:
Zie je wel! Thanks.quote:Op maandag 29 september 2014 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
xaban mah boi :
http://breakingbad.wikia.com/wiki/Color
http://www.ibtimes.com/br(...)eries-photos-1411632
Dat kostte toen wel wat of nietquote:Op maandag 29 september 2014 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kruip dan svp niet achter het stuur.
[..]
Ik ook... De verbinding werd zo vaak verbroken doordat m'n ma telkens vergat dat ik online was.
In 2000 kreeg ik mijn ouders zo gek dat we kabelinternet hebben genomen.
Rijksdaalderquote:Op maandag 29 september 2014 23:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar kocht je een huis voor.
Gulden
witte mensen kunnen niks hebben. Ben daar al meerdere malen geweest.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:30 schreef Santello het volgende:
Floortje Dessing, professioneel vakantievierster, ligt in het ziekenhuis.
Ze heeft op reis in Iran een virus opgelopen en dat mee teruggenomen naar Nederland. Verder kampt ze met een lichte hersenvliesontsteking, meldt RTL Boulevard. Dessing, 44 lentes jong, ligt al een week plat.
Ik ga dus mooi nooit niet naar Iran.
Mensen die in Iran zijn geboren zijn vaak ook raarquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:30 schreef Santello het volgende:
Ze heeft op reis in Iran een virus opgelopen en dat mee teruggenomen naar Nederland. Verder kampt ze met een lichte hersenvliesontsteking, meldt RTL Boulevard. Dessing, 44 lentes jong, ligt al een week plat.
Professioneel vakantievierster.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:30 schreef Santello het volgende:
Noem anders gewoon een paar namen. Dan zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen die in Iran zijn geboren zijn vaak ook raar
Witte mensen schijnen inderdaad altijd issues te hebben met alles en nog wat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
witte mensen kunnen niks hebben. Ben daar al meerdere malen geweest.supergezond.
De term 'witte mensen' is best wel erg. Mja whatevs.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Witte mensen schijnen inderdaad altijd issues te hebben met alles en nog wat.
Kom niet aan mijn privéquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Noem anders gewoon een paar namen. Dan zijn we daar ook weer vanaf.
Dit is wel waar. Altijd wel iets met hunquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Witte mensen schijnen inderdaad altijd issues te hebben met alles en nog wat.
Ik heb niets gezegd. Ik communiceer op jouw niveau met jouw woorden. Anders begrijpen we elkaar misschien niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De term 'witte mensen' is best wel erg. Mja whatevs.
Ik evalueerde op mijn eigen woorden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd. Ik communiceer op jouw niveau met jouw woorden. Anders begrijpen we elkaar misschien niet zo heel goed.
Jammer dit. Dus je hebt geen zwak voor mij? Of val ik ook onder 'witte mensen'quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt errug dat ik zo'n zwak heb voor de 'witte mens'.
Verrader dat ik ben!
Stiekum zou ik het zalig vinden om elk dag om 6 uur aan te schuiven voor de Nederlandse korst.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verrader dat ik ben!
modderbloed kinderen maken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verrader dat ik ben!
Spot on.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik evalueerde op mijn eigen woorden.
Ik heb nog nooit een foto van jou gezien. Dusdat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer dit. Dus je hebt geen zwak voor mij? Of val ik ook onder 'witte mensen'
He, jakkie 'korst'.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Stiekum zou ik het zalig vinden om elk dag om 6 uur aan te schuiven voor de Nederlandse korst.
1x per maand op bezoek bij schoonouders en weet ik allemaal nog wat. Al die Nederlandse dingen
Mooiste kindjes ever.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
modderbloed kinderen maken.
Post eens een selfie dan. Kijken hoe wit je eigenlijk bent.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer dit. Dus je hebt geen zwak voor mij? Of val ik ook onder 'witte mensen'
Nederlandse korstquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Stiekum zou ik het zalig vinden om elk dag om 6 uur aan te schuiven voor de Nederlandse korst.
1x per maand op bezoek bij schoonouders en weet ik allemaal nog wat. Al die Nederlandse dingen
Veel te stijfjes.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb wekker gezet op 6 uurquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:39 schreef Santello het volgende:
Lekker kinderachtigmorgen vrij ofsjeuw?
Ik heb er hier....lama durf de grap niet af te makenquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb nog nooit lekkere halalrookworst gehad. Waar te verkrijgen?
AH.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Grenzen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb er hier....lama durf de grap niet af te maken
Oh, ik had ze gewoon hier bij de Turk gehaald. Smaakte precies zoals de niet-halalle versie, toen ik dat voegâh at.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb het daarom ook niet afgemaakt.quote:
Hmmm vertel me meer bby.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb er hier....lama durf de grap niet af te maken
OHMYOGD AT JIJ NIET HALLALL OOWOWOWWOquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, ik had ze gewoon hier bij de Turk gehaald. Smaakte precies zoals de niet-halalle versie, toen ik dat voegâh at.
Mag niet van JFMquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmmm vertel me meer bby.
[..]
OHMYOGD AT JIJ NIET HALLALL OOWOWOWWO
Dit is ander koek. Spekkoek.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb het daarom ook niet afgemaakt.
Ik andere topics kunnen ze daar trouwens wel tegen
Ik heb vandaag halal hotdogs gehaald. Best lekkerquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit is ander koek. Spekkoek.
Ik wil altijd die hotdogs bij IKEA eten![]()
waar dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag halal hotdogs gehaald. Best lekker
Ja, toen letten we daar niet echt op, behalve varkensvlees.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmmm vertel me meer bby.
[..]
OHMYOGD AT JIJ NIET HALLALL OOWOWOWWO
Hema sinds kort geloof ik. Wel foto's van gezien. Maar ik vertrouw het echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kanaalstraat. Was actie. 2 euro voor 10 hot dogsquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waar dan?
ewa KB ga je gedragen moslimastyle.
wat te doen danquote:
Kheb ze ook gegeten in Duitsland. Te sweety. Krijg er weer watertanden van als ik aan die tijd denkquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, ik had ze gewoon hier bij de Turk gehaald. Smaakte precies zoals de niet-halalle versie, toen ik dat voegâh at.
School niggahquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:48 schreef Santello het volgende:
[..]
wat te doen dan
[..]
Kheb ze ook gegeten in Duitsland. Te sweety. Krijg er weer watertanden van als ik aan die tijd denk![]()
Oh cool. Ik zal het vragen aane en vriend van me die daar werkt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Hema sinds kort geloof ik. Wel foto's van gezien. Maar ik vertrouw het echt voor geen meter.
Ohh, oke. Tegenwoordig dus wel, wanneer was de omslag als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, toen letten we daar niet echt op, behalve varkensvlees.
Lekker hè, haram.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:48 schreef Santello het volgende:
[..]
wat te doen dan
[..]
Kheb ze ook gegeten in Duitsland. Te sweety. Krijg er weer watertanden van als ik aan die tijd denk![]()
Sinds een paar jaartjes, denk ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, oke. Tegenwoordig dus wel, wanneer was de omslag als ik vragen mag?
Nee dat was nep. Photoshop van wat er zou gebeuren bij Islamisering in NLquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Hema sinds kort geloof ik. Wel foto's van gezien. Maar ik vertrouw het echt voor geen meter.
zo zo. nieuwe vlam ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh cool. Ik zal het vragen aane en vriend van me die daar werkt.
oh haha.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee dat was nep. Photoshop van wat er zou gebeuren bij Islamisering in NL
Helder defintie van guilty pleasure vereist.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
Wat is jullie Guilty Pleasure?
Mag alles zijn
KBquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
Mag alles zijn
Bijvoorbeeld een kut liedje dat je stiekem wel leuk vindt. Of een chickflick etc etcquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Helder defintie van guilty pleasure vereist.
Dameskleding kopen en dragen wanneer ik alleen thuis ben. Of bedoelde je dat niet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
Mag alles zijn
NOOIT goed met jou.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kutwijf ik dacht wij 2handenop1buik ditdat whatever met je guilty pleasure
Ik veroordeel niksquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dameskleding kopen en dragen wanneer ik alleen thuis ben. Of bedoelde je dat niet?
ja wat nou guilty pleasure, dat is iets waar jeje voor schaamt maar stiekem wel doet enzoquote:
Vandaar je online aankopen he. 1+1= 2quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dameskleding kopen en dragen wanneer ik alleen thuis ben. Of bedoelde je dat niet?
Ik hou van jouquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja wat nou guilty pleasure, dat is iets waar jeje voor schaamt maar stiekem wel doet enzo
ik dacht jij en ik zijn transparant alles geen schaamte
k
Das geen guilty pleasure of mine. Ik kom daar open voor uit dat ik graag (een paar keer in de zoveel tijd) naar foute nummers luister. MET PLEZIER EN PASSIE.quote:
Dat is toch Boxy?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:01 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Britten opgeschrikt door meisje met koolzwarte ogen.
Speciaal voor KB.
Oh ik schaam me daar niet voor. Dat zijn er echt heel wat bij mij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een kut liedje dat je stiekem wel leuk vindt. Of een chickflick etc etc
quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:
echt eng nasty vind ik dit, waarom zou iemand zoiets doen.. of is dit gephotoshoptquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:01 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Britten opgeschrikt door meisje met koolzwarte ogen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oolzwarte-ogen.dhtml
Speciaal voor KB.
Is dat zijn laatste album? Zitten twee toffe liedjes opquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:01 schreef Santello het volgende:
[..]
Oh ik schaam me daar niet voor. Dat zijn er echt heel wat bij mij.
Kleine greep:
Justin Bieber (album Believe)
Gossip GIrl (serie)
Zo zijn er nog tientallen
Nee, vrij oud. Welke?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dat zijn laatste album? Zitten twee toffe liedjes op
je kunt de blues wel willen verlaten, maar de blues verlaat jou niettttquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
stfu en accepteer gewoon iemands woorden.
Op 24kitchen toch? Die is leuk jaquote:
Opnieuw dan maar:quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee, nee nee. Dat was de mijne. Niet vals spelen.
Haha die zong ik ook op een gegeven moment random. De lyricsquote:
Kifesh?? Wat doe ik danquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat heb jijv andag, dacht dat ik aan het kutten was maar jij bent helemaal erg
Ja. En Rudolfs bakeryquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op 24kitchen toch? Die is leuk ja
Is echt zo'n liedje waar je op los gaat, wanneer ze het draaien op een feestjequote:Op dinsdag 30 september 2014 01:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Haha die zong ik ook op een gegeven moment random. De lyrics
Die is ook leuk jaquote:
Weet je welke ook.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is echt zo'n liedje waar je op los gaat, wanneer ze het draaien op een feestje
Die is tof. Net als dit:quote:
O. Meid laat zien.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, opeens heb ik een mapje open met alllemaal selfies die ik gemaakt heb in Iran.
DM eens.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, opeens heb ik een mapje open met alllemaal selfies die ik gemaakt heb in Iran.
ik luister hem op straat nogquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit moest ik met nog 3 jongens live opvoeren bij muziekles in de brugklas. [ afbeelding ]
Dudeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Met deze schoenen aan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit moest ik met nog 3 jongens live opvoeren bij muziekles in de brugklas. [ afbeelding ]
Je droomde ook al over dat fototopic. Dit is een teken, KB.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij bent echt ghettoquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik luister hem op straat nog
Ken m uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die is tof. Net als dit:
Wel heel oud
Met ghettoblaster op je schouder zeker. Het leventje...quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik luister hem op straat nog
quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Dudeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Met deze schoenen aan?[ afbeelding ]
Echt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je droomde ook al over dat fototopic. Dit is een teken, KB.
je bedoelt DE leven. Want dit is de leven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met ghettoblaster op je schouder zeker. Het leventje...
Al-hayat...quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je bedoelt DE leven. Want dit is de leven.
Ik dacht dat hij indian was.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:20 schreef AMAR420 het volgende:
santello ik ben hindi a ezel (Indian)
't dringt niet tot je door?
Echt een yahudi hequote:Op dinsdag 30 september 2014 01:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij indian was.
Waarom scheldt je me uit?
Wowquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
And I'm just sitting here, FOK!king.
Kwam gisteren dit tegen; maakte ook indruk...
[ afbeelding ]
ik ga toch ook niet vragen of jij dit bent...quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij indian was.
Waarom scheldt je me uit?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ga toch ook niet vragen of jij dit bent...
[ afbeelding ]
Hoe kan jij dat nou weten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |