SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.joehoee"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Wel erg harig en scherpe nagels en tanden.quote:Op zondag 28 september 2014 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ze is wel mooi. Of niet stylo?
Zo zijn wij vrouwen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wel erg harig en scherpe nagels en tanden.
doe anders in spoilers die plaatjes, dan lijkt het tenminste niet zo'n volgespamd topic met allemaal plaatjesquote:Op zondag 28 september 2014 21:49 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb een plaatje waar ik om stuk ging, maar ben bang voor kb
Te veel regels. Ik plaatst het wel morgen middag. Dan heb jij tentamensquote:Op zondag 28 september 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe anders in spoilers die plaatjes, dan lijkt het tenminste niet zo'n volgespamd topic met allemaal plaatjes
x
tentamenquote:Op zondag 28 september 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te veel regels. Ik plaatst het wel morgen middag. Dan heb jij tentamens
Je moet gewoon HAM op je tentamen gaan. Vertrouwen hebben zuster.quote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tentamen
fuck dat tentamen
fuck school
fuck alles ik heb er geen zin meer in
wat is HAMquote:Op zondag 28 september 2014 21:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet gewoon HAM op je tentamen gaan. Vertrouwen hebben zuster.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Edge of tomorrow (2014)quote:Op zondag 28 september 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
Ik wil Deliver us from evil (2014) kijken.
Ze zoeken nog een cassiere bij de Aldi om de hoek heb ik vernomen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tentamen
fuck dat tentamen
fuck school
fuck alles ik heb er geen zin meer in
nee dank jequote:Op zondag 28 september 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een cassiere bij de Aldi om de hoek heb ik vernomen.
Dit zijn bikkeltijdenquote:Op maandag 29 september 2014 04:04 schreef Santello het volgende:
Jullie zijn echt raar. Om 01:11 al stoppen met Fok.
Wat doe jij zo vroeg wakker?quote:
Zwerver praktijken gewoon. Man man man. Niet meer doen he. Ongezonde dingen. Ik was aan het werk. Ik ga nu ontbijtenquote:Op maandag 29 september 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet zo vroeg wakker, maar zo laat op. Ging slapen toen
Ik zap weg als die trailer op tv komtquote:Op zondag 28 september 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
Ik wil Deliver us from evil (2014) kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |