Het is 3 uur terug naar Roosendaalquote:Op maandag 29 september 2014 00:06 schreef Paco55 het volgende:
De markt van aanstaande zaterdag duurt langer dan normaal. Je kan dus extra lang in Utopia blijven. Er is zang en dans en veel multi culturele optredens. Dus mazzel voor jou.
Goeie morgen. Ja als je mama 3 uur naar huis zegt dan moet je wel.quote:Op maandag 29 september 2014 09:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het is 3 uur terug naar Roosendaal![]()
Ik ben al blij dat Colinda tijd voor me maakt.
Goedemorgen op deze maandag
Eerder voor het donker weer op de treinquote:Op maandag 29 september 2014 11:53 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie morgen. Ja als je mama 3 uur naar huis zegt dan moet je wel.
Nou ja zeg het wordt pas veel later donder. En ik geloof wel dat je een lieve mama hebt.quote:Op maandag 29 september 2014 11:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Eerder voor het donker weer op de trein
Maar het is een schat van een mama hoor
Hoe laat heb je een afspraak met Colinda?quote:Op maandag 29 september 2014 11:56 schreef sararaats het volgende:
Eerder voor het donker weer op de trein
Geen idee eigenlijk. Ik word ergens ingepland.quote:Op maandag 29 september 2014 12:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hoe laat heb je een afspraak met Colinda?
4 oktober Utopiamarkt,
De zon komt op om 07:51 uur
de zon gaat onder om 19:06 uur.
http://www.zonsondergang-tijden.nl/
Tuurlijk is hetquote:Op maandag 29 september 2014 13:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik word ergens ingepland.
Maar echt:
Ik heb de derde shift holadijeequote:Op maandag 29 september 2014 13:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Tuurlijk is het
Eerste groep bezoekers Utopiamarkt is toch vanaf 10:00 uur? Voor zonsopgang in de trein, is dan nog donker!
Prima tijden Sara.quote:Op maandag 29 september 2014 14:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb de derde shift holadijee![]()
Ik vertrek om 9u10 in Roosendaal en ben rond 12u19 ter plekke.
Bij mij was het multiculturele dag en zo heb ik vanalles geproefd.quote:Op maandag 29 september 2014 18:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Als kind wilde ik altijd dingen eten die mijn ouders niet wilden eten. Ik was de eerste in ons gezin die chineees at. Maar goed ik heb het over meer dan 50 jaar geleden.
In Utopia ieder geval Indisch en Surinaams eten. Allebei heerlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 18:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Bij mij was het multiculturele dag en zo heb ik vanalles geproefd.
Lekkah
Cap vanuit dit topic, de COS.quote:Op maandag 29 september 2014 20:49 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
Zaterdagavond hangt er een hele grote foto van ons boven mijn bed.
Whohoooo
Weet ik maar ga daar een foto laten maken.quote:Op maandag 29 september 2014 20:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Cap vanuit dit topic, de COS.
Er mag geen fotocamera of telefoon mee naar binnen, toch.
Heb gelezen dat telefoon en fotocamera niet mee naar binnen mogen..quote:Op maandag 29 september 2014 20:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik maar ga daar een foto laten maken.
Mijn schoonzus kan volgende week bevallen dus het zou gemakkelijk zijn als ik bereikbaar ben.
Maar Colinda staat nu gelijk met mijn dagelijks leven hihi.
Die foto bedoelde ikquote:Op maandag 29 september 2014 21:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Heb gelezen dat telefoon en fotocamera niet mee naar binnen mogen..
LauraB kan misschien wel een foto maken, die heeft toch een fotocamera.
En anders caps in je topic, filmpjes.
Nou, spannend hoor.
Hoe oud denk jij eigenlijk dat Sara is?quote:Op maandag 29 september 2014 11:53 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie morgen. Ja als je mama 3 uur naar huis zegt dan moet je wel.
ik ben 35 maar snap de bezorghdheid van de mama wel. het is een lange reis.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hoe oud denk jij eigenlijk dat Sara is?
Goed, die rust heb je.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:00 schreef sararaats het volgende:
Met de schoonzus alles in orde. Baby weegt al 3kg200.
Het kan dus zijn dat ze dit weekend bevalt.
Sneu voor Colinda
Schopstoelquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Goed, die rust heb je.
Kan, of donderdag, vrijdag, maandag, dinsdag, woensdag,
Wat is sneu met Colinda?
Huh?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef Soury het volgende:
Sara ik ben trots. Op ColindaEn op jou.
Omdat Colinda wel drie stemmen op Ruud zet, en jij naar die markt gaat.quote:
Ah op dieje veloquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat Colinda wel drie stemmen op Ruud zet, en jij naar die markt gaat.
Ik hoop ook dat Colinda blijft.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik hoop dat Colinda blijft en Nicoline (of Ruud) er uit.
ik hoop dat het je helpt maar juist dat niet heel nederland kijktquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:42 schreef sararaats het volgende:
Zaterdag maak ik korte metten met mijn verleden terwijl heel Nederland kijkt!
Dat zat ik ook te denken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
loert steukneus nu in de decolleté van Colinda? FOEI!
Geen reden om zenuwachtig te zijn. Ze is gewend gasten te ontvangen. Jij gaat gewoon een leuke dag hebben in Utopia.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:02 schreef sararaats het volgende:
Ik vond haar haar zo leuk gedaan met die blauwe vlecht.
Ondertussen gieren de zenuwen (en vlindertjes) door mijn buik.
Ze lacht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
wow sexy.
wat doet ze eigenlijk op de tweede foto?
Ja die is raadselachtig. Ik heb werkelijk geen idee.quote:
volgens mij fysiotherapie. gelukkig ben ik klein en moet ze haar rechterarm niet forceren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:59 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja die is raadselachtig. Ik heb werkelijk geen idee.
Laat je niet imponeren door uiterlijk vertoon.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:41 schreef sararaats het volgende:
Ik vind haar toch mooier zonder bril en opgemaakt
Met bril lijkt ze zo streng
Zonder bril vind ik haar ook knapper.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:41 schreef sararaats het volgende:
Ik vind haar toch mooier zonder bril en opgemaakt
Met bril lijkt ze zo streng
Veel plezier vandaag Sara! Ik begrijp dat je zenuwachtig bent maar heb vooral heel veel plezier. Weet je al wat je aantrekt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 06:53 schreef sararaats het volgende:
ik ben toch wel wat zenuwachtig hoor
Niet nodig Sara, gewoon genieten van vandaagquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 06:53 schreef sararaats het volgende:
ik ben toch wel wat zenuwachtig hoor
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er al een filmpje gemaakt op YT van de reading?
Ik wel, anders kan ze hem toch niet zien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ze overigens niet op openbaar gezet
Ze staan verborgen, maar de filmpjes staan hier, dus via hier kan ze er gewoon naar toe.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik wel, anders kan ze hem toch niet zien?
Ok de laatste (mijn opname vd reading) staat nu op verborgen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze staan verborgen, maar de filmpjes staan hier, dus via hier kan ze er gewoon naar toe.
Je kunt ze dan alleen zien als je de link hebt
Yepquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ok de laatste (mijn opname vd reading) staat nu op verborgen.
Dus zij en jullie kunnen hem zien?
Maar niet een willekeurige YT bezoeker die daar de zoekfunctie gebruikt?
Die is mooi!!quote:
Het kan wel even duren voor ze terug is. Als ze niet afgepeigerd is dan zal ze nog wel verschijnen maar misschien gaat ze ook wel gelijk naar bed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:58 schreef Hittepetitje het volgende:
Hoop dat je een super leuke dag hebt gehad Sara. We horen het graag van je.
Gelijk heeft ze. Zal wel veel indrukken opgedaan hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:40 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het kan wel even duren voor ze terug is. Als ze niet afgepeigerd is dan zal ze nog wel verschijnen maar misschien gaat ze ook wel gelijk naar bed.
Ik vraag me af of ze afgelopen nacht een beetje geslapen heeft want ze was nogal opgewonden gisteravond.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:41 schreef Hittepetitje het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze. Zal wel veel indrukken opgedaan hebben.
Ja. Was een goeie ingeving van Colly.quote:
Wat enorm leuk voor je en die cap'squote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:15 schreef sararaats het volgende:
Ik zit momenteel nog op fe trein maar het was keibangelijk supergoed![]()
Colinda is echt een schatje
Dat klinkt als een goede dag voor je Saartje. We hebben het hier redelijk kunnen volgen dus aan caps geen tekort.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:15 schreef sararaats het volgende:
Ik zit momenteel nog op fe trein maar het was keibangelijk supergoed![]()
Dit vond je ook vast wel lekker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:42 schreef sararaats het volgende:
Het mooiste souvenier is een foto van ons beiden
Dit is de leukste.quote:
Goeie smaak. Maar ik vind deze:quote:
Upload het even knapjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:08 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie smaak. Maar ik vind deze:
[ afbeelding ]
Foto: isax
want hier glimt en glundert ze haast van het beeld af.
ik heb hem gewoon gekaapt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:08 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie smaak. Maar ik vind deze:
[ afbeelding ]
Foto: isax
want hier glimt en glundert ze haast van het beeld af.
fijn dat het leuk was meid.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:15 schreef sararaats het volgende:
Ik zit momenteel nog op de trein maar het was keibangelijk supergoed![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:21 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb hem gewoon gekaapt.
vond dat sara die moest zien omdat ze echt straalt. super mooi.
Nog een heleboel terug te kijken dus hierquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:11 schreef sararaats het volgende:
ik ben nu veilig thuis en ga nog iets eten. ik ben eigenlijk nog niet moe hehehe.
Hoe lang heb je met de trein moeten reizen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:11 schreef sararaats het volgende:
ik ben nu veilig thuis en ga nog iets eten. ik ben eigenlijk nog niet moe hehehe.
toch bijna 3 uur maar moest van Roosendaal nog naar huis en het goot water. niet normaal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hoe lang heb je met de trein moeten reizen?
Nou ja, je hebt een leuke onvergetelijke dag gehad, leuk voor je hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
toch bijna 3 uur maar moest van Roosendaal nog naar huis en het goot water. niet normaal.
gelukkig hoef ik pas donderdag weer te werken, uitslapen
om heel eerlijk te zijn, Billy was wel lief hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt een leuke onvergetelijke dag gehad, leuk voor je hoor.
Welke bewoner naast Colinda sprak je nog meer aan? En wie viel tegen?
Kwam je makkelijk de beveiliging door?
Hey??? En onze CAP's en filmpjes dan????quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:42 schreef sararaats het volgende:
Het mooiste souvenier is een foto van ons beiden
ook natuurlijk waarvoor heel veel dankquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey??? En onze CAP's en filmpjes dan????
Je had het idd over je rugtas en die zag ik niet, dacht er ook gelijk aan dat je die moest achterlaten bij de regie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
om heel eerlijk te zijn, Billy was wel lief hoor.
[ afbeelding ]
![]()
ik ga een plakboek maken met alle caps van vandaag. oh en ik heb haar telefoonnummer want ze gaat me opvolgen
ik moest wel mijn rugzak en tasje afgeven maar had alle vertrouwen hehe
Fijne (dag)dromen Sara.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef sararaats het volgende:
ik zag vandaag de auto van Man Bijt Hond.
ik had een topdag en de trein- en busreis is heel goed verlopen.
het was keibangelijk supergoed en ik heb wel een knuffel van Colinda gehadquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je had het idd over je rugtas en die zag ik niet, dacht er ook gelijk aan dat je die moest achterlaten bij de regie.
Ik was heel erg druk vandaag, schuren, verven maar kon het niet laten om de streams in de gaten te houden.
Ik hoop voor je dat je een TOP dag hebt gehad maar zo te zien is dat helemaal goed gekomen.
iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Fijne (dag)dromen Sara.
Deze dag pakt niemand je meer af en nu op naar nog meer fijne dagen.
Stoutertquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:08 schreef sararaats het volgende:
Colinda vond me een heel volwassen vrouw (om eerlijk te zijn, ik schrok ervan)
ze heeft een lekker kontje hehe
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:08 schreef sararaats het volgende:
Colinda vond me een heel volwassen vrouw (om eerlijk te zijn, ik schrok ervan)
ze heeft een lekker kontje hehe
ga ik direct doen. ik weet al welke ik ga pakken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Sara een raad, zet zo'n stralende foto van je in je avatar!!!
Of een samen met Col.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
ga ik direct doen. ik weet al welke ik ga pakken.
omdat ik wel eens een brokkenpiloot kan zijn en dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:14 schreef missmistreated het volgende:
Wat denk je dan als colly zegt: jij hebt iets met een auto ongeluk, waarop jij zegt: ongeluk niet maar wel veel botsingen gehad, daarop zegt colly: ja dat bedoel ik..... ?
We? Rot op zegquote:
auto ongeluk is wat anders dan een paar botsinkjes he..... colly wacht gewoon je antwoord af en weet niks meer van jou dan ieder ander....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
omdat ik wel eens een brokkenpiloot kan zijn en dat geef ik toe.
ow wacht, er is ooit een jeep in ons gat geredenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef missmistreated het volgende:
[..]
auto ongeluk is wat anders dan een paar botsinkjes he..... colly wacht gewoon je antwoord af en weet niks meer van jou dan ieder ander....
Ga eens weg hierquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef missmistreated het volgende:
[..]
auto ongeluk is wat anders dan een paar botsinkjes he..... colly wacht gewoon je antwoord af en weet niks meer van jou dan ieder ander....
Dan ben je iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Goed plan...ellende alom ! Thanks
Mooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:35 schreef sararaats het volgende:
ik ben zo blij met m'n nieuwe avatar!!!
idd en nu voel ik me supergoed eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:48 schreef Zeyina het volgende:
Je bent ook te zien op de utopia site in het filmpje
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Geweldig. Vasthouden dat gevoelquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
idd en nu voel ik me supergoed eigenlijk.
het was prachtig weer maar in aangekomen in Roosendaal begon het me daar toch te gieten.
anyway, niemand pakt me dit nog af!
Lekker nagenietenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
idd en nu voel ik me supergoed eigenlijk.
het was prachtig weer maar in aangekomen in Roosendaal begon het me daar toch te gieten.
anyway, niemand pakt me dit nog af!
Ze wist niet eens dat Sara smoorverliefd op haar is....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef missmistreated het volgende:
[..]
quote:
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:31 schreef Paco55 het volgende:
Dat was me het dagje wel. Zeker voor jou. Een ontmoeting in Utopia met je idool. Ik vond dat Colly erg lief voor je was. Dat waardeer ik. Geniet lekker na, op zoiets kan je lang teren. Het was de dag die een flink deel van de COS je gunde. Je ziet aan het aantal mooie caps hoe men meeleefde met je. Ik heb van jou genoten dank je wel voor deze mooie dag.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:31 schreef Paco55 het volgende:
Dat was me het dagje wel. Zeker voor jou. Een ontmoeting in Utopia met je idool. Ik vond dat Colly erg lief voor je was. Dat waardeer ik. Geniet lekker na, op zoiets kan je lang teren. Het was de dag die een flink deel van de COS je gunde. Je ziet aan het aantal mooie caps hoe men meeleefde met je. Ik heb van jou genoten dank je wel voor deze mooie dag.
Je hebt ons een beetje het gevoel gegeven dat wij daar ook waren en het ook een beetje meemaakten. Voor de rest kan Utopia ons niet zo raken zoals jij ons kon raken met je aanwezigheid daar. Ineens had iedereen een reden en een doel om naar te kijken en dat was jij "onze Saartje".quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:35 schreef sararaats het volgende:
[..]je laat me blozen.
Er is toch iets met dat getal 11. Zij is 11 jaar ouder en 11 cm groter hihi.
Ik heb haar ook gezegd dat ze lief is, staat misschien wel op filmpjes.
Ik ga ze eens rustig bekijken want nu val ik toch bijna is slaap.
Eens, het was heel leuk om Sara te volgen en zien stralenquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:39 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Je hebt ons een beetje het gevoel gegeven dat wij daar ook waren en het ook een beetje meemaakten. Voor de rest kan Utopia ons niet zo raken zoals jij ons kon raken met je aanwezigheid daar. Ineens had iedereen een reden en een doel om naar te kijken en dat was jij "onze Saartje".
Het heeft even geduurd maar nu dringt het door dat ik Colinda heb geknuffeld.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:21 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Sara, heb je al topic s terug gelezen ? er staan heel wat caps , leuk dat je een supeer dag heb gehad het was je gegund!!
ja hé. op het vlak van vervoer heb ik geen beperking. ik zoek alles vantevoren op en het komt goed.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:20 schreef Rica het volgende:
Goedemorgen Sara.
Ik vind het superstoer van jou dat je er naar toe bent gegaan!![]()
Heb je toch ook maar mooi Colie en de anderen kunnen ontmoeten.
Je bent nog steeds blij.Vind ik hartstikke leuk. Geniet lekker na.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:00 schreef sararaats het volgende:
ze ziet er weer sexy uit![]()
nee wacht, ze is gewoon sexy
Dat is lief van je.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:01 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een bedankmail gestuurd want ze bezorgden me de dag van mijn leven.
Ik ga me nu focussen op de dagdagelijkse dingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is lief van je.
Wat fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad.![]()
Het is je gegund, heel dapper van je.
Wel je rust nemen nu, hè?
Echt héquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:21 schreef yvonne het volgende:
Sara je straalt helemaal! Prachtige caps ook.Wat lief van jullie
Dat zou niet leuk voor je zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 06:57 schreef sararaats het volgende:
Ik durf vanavond niet te kijken want vrees dat Colinda moet vertrekken![]()
Colinda
en ik kan het weten!
Eigenlijk vind ik reizen in Nederland even gezellig als in Belgie
ze heeft je haar telefoon nummer gegeven?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:16 schreef sararaats het volgende:
Ze wist waar Wuustwezel ligt.
Als ze toch vertrekt, ik heb haar telefoonnummer.
Wat de gedichten bertreft, ik schrijf eerder lange verhalen want kan niet zo goed rijmen hihi.
COLINDA MOET BLIJVEN!
Goeie scan Saartje. Jullie staan er mooi op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:27 schreef sararaats het volgende:
ik heb de foto ingescand![]()
mag hij aub nog eens hier?
[ afbeelding ]
ik moet eerlijk toegeven dat ik heel kalm gebleven ben, wat niet van m'n gewoonte is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:31 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie scan Saartje. Jullie staan er mooi op.
Kalm blijven is altijd goed. Het is goed dat je je grenzen kent. Ik geloof dat vrijwel de hele COS trots op je is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik heel kalm gebleven ben, wat niet van m'n gewoonte is.
ik ken wel grenzen, daarom besprong ik haar niet.
ik heb natuurlijk ook de "negatieve" reacties gelezen maar schrok er niet van.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:05 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Kalm blijven is altijd goed. Het is goed dat je je grenzen kent. Ik geloof dat vrijwel de hele COS trots op je is.
Dat is de beste instelling. Je weet dat ik geen Colly fan ben, maar ik ben een Saartje fan. Ik geloof dat jij een van de eerlijkste en oprechtste COSsers ben. Daarom kwam de COS samen om jou te steunen en je bezoek te cappen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk ook de "negatieve" reacties gelezen maar schrok er niet van.
niets kan me nu nog raken.
ons mama zei het ook. zij weet ook wel dat er iets niet goed zit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan heel veel oorzaken hebben. Colinda is geen dokter en ze gaat helemaal buiten haar boekje door dit soort dingen tegen jou te zeggen.
Jouw moeder is verstandiger dan Colinda.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
ons mama zei het ook. zij wist ook wel dat er iets niet goed zat.
maar goed, ik had de tijd van mijn leven en was om 16u45 pas van het terrein.
quote:
leuk dat je haar nu in het echie hebt gezien !quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:22 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
ach ja, als Colinda toch moet vertrekken. ik heb haar ontmoet en dat was toch belangrijk.
ik hoop dat ze blijft maar weet het niet.
quote:
Het belangrijkste Rotterdamse culinaire gerecht van de afgelopen jaren, de kapsalon, heeft ook Wuustwezel bereikt. Als Rotterdammer ben ik er trots op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:31 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
ik hoop zo hard dat ze blijft dan eet ik op haar gezondheid een superkapsalon(anders ook maar dan is er geen moer an)
maar zeg het nog eens: COLINDA MOET BLIJVEN!
zelfs Gooreind-Wuustwezelquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het belangrijkste Rotterdamse culinaire gerecht van de afgelopen jaren, de kapsalon, heeft ook Wuustwezel bereikt. Als Rotterdammer ben ik er trots op.
En van mij mag Colly blijven en gaat Ruud naar huis.
Dus nu ook in gehuchten verkrijgbaar. Ik ben ook van de kip variant want die is de lekkerste.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
zelfs Gooreind-Wuustwezelje hebt de keuze uit kapsalon kip of shoarma. ik neem kapsalon kip want
geeft niks hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef PeZu het volgende:
sara even dimmen
ooh wacht dacht dit de cos was sorry
geen idee, of ze dat is, voor mij persoonlijk ziet er wel wat uit oud, maar vind het wel tof datje dag zo geslaagd was!quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
geeft niks hoor.
maar Colinda is toch geen Bejaard seksmonster?
het is een lief schatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |