SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Speelde net tegen iemand die 3 rode kaarten wist te bemachtigen. Ze moesten wel allemaal eerst een geel in de ontvang nemen. Elke keer als ik in de buurt van het doel kwam werd ik gruwelijk hard op me bakkes geschoffeld.![]()
Andere keer, ik ga zo offline.quote:Op zondag 28 september 2014 21:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja wtfmijn verdediger die hem van richting verandert
rm?
![]()
Kut Reemi
Jij hebt jouw ziekte overgegeven aan mij. 8 schoten 5 op doel. Tegenstander 4 schoten 3 op doel en het staat 3-0 voor hem![]()
![]()
Beter mikkenquote:Op zondag 28 september 2014 21:01 schreef ThadCastle het volgende:
Kut Reemi
Jij hebt jouw ziekte overgegeven aan mij. 8 schoten 5 op doel. Tegenstander 4 schoten 3 op doel en het staat 3-0 voor hem![]()
pff kut fut, contant DC's zeg
Al dem coins lost
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ik vind dat het wel reuze meevalt met de replays die je voorgeschoteld krijgt na een tegengoal. De meesten klikken m gelijk weg, of na 1 keer.quote:Op zondag 28 september 2014 21:01 schreef ThadCastle het volgende:
Kut Reemi
Nou, extra kaartje voor Lowlands kopen en je bent uit de brandquote:Op zondag 28 september 2014 21:02 schreef Jimbo het volgende:
pff kut fut, contant DC's zeg
Al dem coins lost![]()
Ik vind Lacazette trouwens wel fijn spelen![]()
Samen in de spits met Djibril Cisse![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Voor diegene er niks van kunnen als je wilt scoren r1 en klein tikje rondje als je op keeper afgaat dus schuivertje , zit 9 van de 10 x echt makkelijk spel, en ook heel erg genieten dit spel, idd alleen jammer van aftrap glitch.![]()
Finesse shots worden bij mij altijd gepakt dus ik probeer ze niet meerquote:Op zondag 28 september 2014 21:05 schreef MemphisPSV het volgende:
Voor diegene er niks van kunnen als je wilt scoren r1 en klein tikje rondje als je op keeper afgaat dus schuivertje , zit 9 van de 10 x echt makkelijk spel, en ook heel erg genieten dit spel, idd alleen jammer van aftrap glitch.![]()
Behalve als je naast schiet. Dan zit ie niet.quote:Op zondag 28 september 2014 21:07 schreef MemphisPSV het volgende:
ik zeg ook een tikje dus gewoon rollend over de grond finesse schot. die zit altijd.![]()
Haha , ligt beetje aan jezelf. was je wel goed op fut14 ?quote:Op zondag 28 september 2014 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Behalve als je naast schiet. Dan zit ie niet.![]()
Aftrap aids ligt aan je zelf. Is gewoon makkelijk te verdedigen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:07 schreef The_Yakuza het volgende:
Als die aftrapaids en penalties worden aangepast is het dikke primaDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ben nooit goed geweest in Fifa. Maar het scoren lukt me wel vrij redelijk deze editie. Valt me wel op dat sommige wedstrijden er niks in wilt. Rebounds voor open doel ofzo. En andere wedstrijden scoor je weer 6 van 8 schoten. Geen peil op te trekken.quote:Op zondag 28 september 2014 21:10 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Haha , ligt beetje aan jezelf. was je wel goed op fut14 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |