http://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:Kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ komt naar Nederland!
De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf juni te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland?
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
twitter:JandeHoop twitterde op zondag 28-09-2014 om 20:37:36De knopen van het vestje van Janny beginnen het langzaam te begeven. 1 per aflevering. #hhb reageer retweet
diepvriespizza gaat nog welquote:Op zondag 28 september 2014 20:42 schreef minilot het volgende:
In een gewone oven is het al klote pizza bakken, maar de meesten dan ook nog zonder steen?!
Ik geloof dat ik als purist maar even wegzap.
gz?quote:Op zondag 28 september 2014 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hey oude marathonloper nog gz op je tijd
Ach ja, het zijn toch maar zoetebroodjesbakkers, het lijkt me dat kandidaten noch jury met hun specialiteit bezig zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 20:42 schreef minilot het volgende:
In een gewone oven is het al klote pizza bakken, maar de meesten dan ook nog zonder steen?!
Ik geloof dat ik als purist maar even wegzap.
quote:
Hij en Anouk zijn mijn favorieten.quote:
lekker, rijstewafelsquote:Op zondag 28 september 2014 20:49 schreef Evertjan het volgende:
crackers?volgende week gaan ze rijstwafels maken let maar op
en dat mag niet omdat?quote:Op zondag 28 september 2014 20:50 schreef Evertjan het volgende:
die 2 juryleden doen het echt met elkaar
De post die wist die zou komenquote:Op zondag 28 september 2014 20:51 schreef Evertjan het volgende:
ik wil mijn zaadjes wel in Anouk doen
Ik eerst!!quote:Op zondag 28 september 2014 20:51 schreef Evertjan het volgende:
hysterisch wijfquote:Op zondag 28 september 2014 20:51 schreef Toekito het volgende:
die Corina mag van mee met cracker en al in de oven. Raar wijf.
je gemalen zaad zeker...quote:Op zondag 28 september 2014 20:51 schreef Evertjan het volgende:
wat denk je van helemaal niet?quote:Op zondag 28 september 2014 20:54 schreef Evertjan het volgende:
wat gaan ze er op smeren of eet je deze droog op?
neequote:Op zondag 28 september 2014 20:57 schreef Pandaplint het volgende:
Dit zijn dus de beste bakkers van Nederland?
iedere week gaat er een knoopje meer openquote:Op zondag 28 september 2014 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat heeft die jurymevrouw zich slecht gekleed...
Dit is aflevering 4?quote:Op zondag 28 september 2014 20:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iedere week gaat er een knoopje meer open
Ik was vorige keer tot ergernis van sommige posters hier al negatief dus ik probeer me in te houden, maar man... Crackers! En dan nog zijn de meeste tot nu toe gewoon niet goed.quote:Op zondag 28 september 2014 20:57 schreef Pandaplint het volgende:
Dit zijn dus de beste bakkers van Nederland?
meld je eigen aan voor seizoen 3quote:Op zondag 28 september 2014 20:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik was vorige keer tot ergernis van sommige posters hier al negatief dus ik probeer me in te houden, maar man... Crackers! En dan nog zijn de meeste tot nu toe gewoon niet goed.
Knoopje gaat niet meer dicht eerderquote:Op zondag 28 september 2014 20:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iedere week gaat er een knoopje meer open
understatement.quote:Op zondag 28 september 2014 20:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Crackers! En dan nog zijn de meeste tot nu toe gewoon niet goed.
Het is dat ik met m'n hoofd niet zo nodig op tv hoef.quote:Op zondag 28 september 2014 20:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meld je eigen aan voor seizoen 3
dan kom je hier maar bakken.quote:Op zondag 28 september 2014 21:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het is dat ik met m'n hoofd niet zo nodig op tv hoef.
Corina is leuk man! Niks mis mee. Je bent selluf raar.quote:Op zondag 28 september 2014 20:51 schreef Toekito het volgende:
die Corina mag van mee met cracker en al in de oven. Raar wijf.
als alles goed gaat is het ook niet leukquote:Op zondag 28 september 2014 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind het juist leuk dat het amateurs zijn met alle fouten van dien.
selluf?!quote:Op zondag 28 september 2014 21:00 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Corina is leuk man! Niks mis mee. Je bent selluf raar.
ja op zich wel, maar ze moeten t wel beter doen dan ikzelf kan.quote:Op zondag 28 september 2014 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind het juist leuk dat het amateurs zijn met alle fouten van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |