Prachtige muziek, heb je er nog een? Doet me wat aan mijn oma denken.quote:
Etnische groepen kunnen toch heel goed op ras gebaseerd zijn?quote:Op zondag 28 september 2014 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je ziet 'blank' als een etniciteit of wat?
kut hothquote:Op zondag 28 september 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Turkish pride ja, maar enige zelfreflectie daar ontbreekt het bij Turken nog wel eens aan en daar mag aan gewerkt worden. Wel jammer dat je ex verder gaat met haar leven
Goed en me tjou vriendje?quote:
Ik vraag het me af. Etniciteit is cultuur, in zoverre je van rassen kunt spreken, zijn dat niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Etnische groepen kunnen toch heel goed op ras gebaseerd zijn?
Nee het gaat niet goed met je, gezien je OP.quote:
Als etniciteit te maken heeft met groepsidentiteit dan zie ik de vorming daarvan ook wel gebeuren op basis van ras. Vaak ook religie, wat misschien voor Turkije (/Osmaanse Rijk) een beter voorbeeld was geweest.quote:Op zondag 28 september 2014 20:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Etniciteit is cultuur, in zoverre je van rassen kunt spreken, zijn dat niet.
Is niet relevant.quote:Op zondag 28 september 2014 20:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee het gaat niet goed met je, gezien je OP.
In welk gat speelt dit Drama zich af?
antwoord waarop?quote:
lafi soktun diyequote:
Ik weet het allemaal niet zo goed want ik ben een beetje moe dus ik kan er ook niet over nadenken maar als Hitler de Turken bij de SS liet dan geloof ik het allemaal welquote:Op zondag 28 september 2014 20:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als etniciteit te maken heeft met groepsidentiteit dan zie ik de vorming daarvan ook wel gebeuren op basis van ras. Vaak ook religie, wat misschien voor Turkije (/Osmaanse Rijk) een beter voorbeeld was geweest.
sorry broeder was ff geheim taalquote:
Tell me ur strugglesquote:
Het wordt tijd voor etnische taal zuivering.quote:Op zondag 28 september 2014 20:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
sorry broeder was ff geheim taal
Wel relevant. In een dorp is dit Nieuws van het Jaar. In Amsterdam lig je morgen al op een anderquote:
Binnenkort geen raki sofrasi meerquote:Op zondag 28 september 2014 20:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
lafi soktun diye
en turkije word de laatste paar jaren steeds meer geloviger
Dan verzinnen de turken toch wel weer iets andersquote:Op zondag 28 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor etnische taal zuivering.
Raki , beyaz penir en sinirsiz ton balikquote:Op zondag 28 september 2014 20:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Binnenkort geen raki sofrasi meer
Zolang ze dit soort dingen flikken hoeven ze w.m.b. niet bij de EUquote:Op zondag 28 september 2014 20:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dan verzinnen de turken toch wel weer iets anders
quote:Op zondag 28 september 2014 20:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Raki , beyaz penir en sinirsiz ton balik
Stem jij toevallig ook AKP of wat?quote:Op zondag 28 september 2014 20:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Raki , beyaz penir en sinirsiz ton balik
maar ja dat mag toch niet. Ik deed dat soort dingen toch niet. Is niet koosjer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |