Ik wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohja baseball.
Ik snap niet dat mensen die sport volgen
Ben hem nu aan het kijken. Leuke pilot wel, veel clichés maar het zit beter in elkaar dan je zou verwachten. Het acteerwerk van de cast is goed, de fights zien er erg realistisch uit en het geeft een goed beeld van het MMA wereldje (in de ogen van een leek als ik).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:44 schreef RipMcPants het volgende:
Iemand die nieuwe serie, Kingdom, al gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het kijken. Leuke pilot wel, veel clichés maar het zit beter in elkaar dan je zou verwachten. Het acteerwerk van de cast is goed, de fights zien er erg realistisch uit en het geeft een goed beeld van het MMA wereldje (in de ogen van een leek als ik).Redelijk goede eerste indruk dus? Ik ben hem nu aan het downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wait, whut?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:25 schreef THEFXR het volgende:
ze hebben mayhem te pakken.
[ afbeelding ]![]()
On October 9 Miller was arrested and on October 10 booked for a misdemeanor Contempt of Court charge for violating a "Stay Away" order, by sending a snapchat. Miller was arrested on October 9, 2014 after a hour-long standoff with SWAT outside his Orange County, California home.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:30 schreef Nober het volgende:
[..]
On October 9 Miller was arrested and on October 10 booked for a misdemeanor Contempt of Court charge for violating a "Stay Away" order, by sending a snapchat. Miller was arrested on October 9, 2014 after a hour-long standoff with SWAT outside his Orange County, California home.
'Murica fuck yeah.![]()
/care hij wordt toch niet gebuttraped in de gevangenis.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
‘Mayhem’ Miller Held on $200,000 Bail, Faces 4 Charges Following Police Standoff
http://www.sherdog.com/ne(...)#wLoYVOJGTdrMrsTA.01
niet veel te zien, tenzij dit een preview is van wat komen gaat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:33 schreef Fyodor het volgende:
Miesha Tate latest victim of nude photo leak, according to hacker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:26 schreef THEFXR het volgende:
Fappening niet te stoppen, graag foto's van die Bellator ring girl waarvan ik de naam alweer vergeten ben.
Tate trouwens tegen McMann, alleen nog geen datum bekend.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nober op 11-10-2014 11:53:36 ]
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
/care hij wordt toch niet gebuttraped in de gevangenis.
l33t fightin skillz bbyquote:
Dan snap je de gevangenis niet volgens mij. Die gasten komen zelden alleenquote:
Deze heb je gezien. Wedden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan snap je de gevangenis niet volgens mij. Die gasten komen zelden alleen
Daarnaast Mike Tyson hield zich ook gedeist in de gevangenis, dat is ook wat je moet doen.. tegen 3 man kun je weinig en er zitten echt psychopaten in die je gewoon neersteken en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |