Zou ik ook wel willlen ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:43 schreef Kerftminister het volgende:
WWE
Het liefste zie ik gewoon Bas Rutten, die zou wat toevoegen. Heeft meer vakkennis dan alle andere color commentators (vooral Rogan die vaak helemaal naast de subs zit) en nog meer humor ook.
Nelson moet ook nog maar zien te winnen van Story.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
En tot zover de hype voor Bäckström.
We zitten er wel massaal naast met zijn allen trouwens he.
Waar de neuk kijk jij naar vanavond?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Dit soort schijt cards moeten maar lekker in bellator etc plaats vinden en dan cherry picken voor stacked cards in de ufc
Dat wil iedereen behalve mensen als Fertitta en White ofzo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ben gewoon dom aan het lullen, tegen die 50 cards per jaar, wil gewoon stacked cards met top10 fighters
Khabibquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:00 schreef Nober het volgende:
Europeanen in de UFC krijgen weer een klap te verwerken. Alleen Gustafsson, McGregor en Nelson (even jinxen) doen het goed.
Ik wist niet zeker of Dagestan bij Europa hoorde maar Khabib zie ik wel een tijdje die belt houden.quote:
Officieel nog deel van Rusland.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of Dagestan bij Europa hoorde maar Khabib zie ik wel een tijdje die belt houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |