Hmm nee. Hooguit misschien een klein betje op rory via sub @ 6,5quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:28 schreef PSYCHEV het volgende:
Iemand hier die nog bets gaat inzetten op unibet?
UFC 177 estimated to have done 125,000 buysquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nauwelijks iemand die deze PPV op voorhand heeft gekocht en nu al helemaal niet meer.
Ze mogen echt blij zijn als de buyrate hoger dan 100k ligt!
FOTN en 2x POTN, alles voor hunquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:58 schreef RipMcPants het volgende:
Joe Lauzon vs. Diego Sanchez set for UFC 180 in Mexico
Nice. Had hem ook wel tegen Chiesa willen zien vechten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:58 schreef RipMcPants het volgende:
Joe Lauzon vs. Diego Sanchez set for UFC 180 in Mexico
Het is niet elke week UFC 178, maar ben benieuwd naar Nelson, Holloway, Latifi, MacDonald, Assuncao.quote:
Ik kijk al een hele tijd uit naar de Cub rematch maar op deze manier gaat die er niet komen ook al wint ie van Edgar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Cub en zelfs Bermudez eerder in line staan dan Connor.
UFC 180 is the finishing linequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:14 schreef J--Star het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen welk event de laatste ronde is voor TUP? Dan weet ik wanneer ik Geo4kant ongeveer in moet halen...
Als Mendes wint, krijgt Cub waarschijnlijk de title shot.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat is deze?
Gaan ze meteen uit van een rematch als Mendes wint?
Canada zeker, verwacht wel het een en ander van de main card in Zweden, zie Bäckström, Holloway en Nelson voor de vroege finish gaan.quote:
Dana zei dat die andere al van Aldo hebben verloren maar ik weet niet exact wat er gebeurt als Mendes wint, Conor gaat er sowieso naartoe dus kan nog leuk worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat is deze?
Gaan ze meteen uit van een rematch als Mendes wint?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Cub en zelfs Bermudez eerder in line staan dan Connor.
Bermudez is expected to face Ricardo Lamas on November 15, 2014 at UFC 180.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:34 schreef Kerftminister het volgende:
En Conor krijg die shot toch echt te vroeg hoor, laat hem eerst tegen Bermudez ofzo.
En wanneer begint het nieuwe seizoen daarna?quote:
Quote alert zijn gay.. sowieso krijg ik al veel DM's dus dan zie ik helemaal niet meer hoe en watquote:
UFC 181.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
En wanneer begint het nieuwe seizoen daarna?
"I'm Geo. I'm sooooo popular."quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso krijg ik al veel DM's dus dan zie ik helemaal niet meer hoe en wat
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"I'm Geo. I'm sooooo popular."
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |