SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
nee niet echt. Vooral niet als ie het publiek niet ziet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij was al over die auto's heen en stuurt met de bocht mee en geeft vervolgens meer gas. Neem aan dat je dat vreemd vindt.
En als ie wel expres het publiek inrijdt, waarom stopt ie dan?![]()
Omdat er voor hem een gebouw staat.quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee niet echt. Vooral niet als ie het publiek niet ziet.
En ik weet niet naar welk filmpje jij hebt zitten kijken maar hij geeft helemaal geen gas bij, hooguit met slippende koppeling om hem niet stil te laten vallen.![]()
Ik heb nergens gezegd dat hij het expres deed, dat maak jij op uit mijn woorden. Hij geeft gas bij, terwijl hij de obstakels is gepasseerd. Feit dat hij die mensen raakt is al ernstig genoeg.quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee niet echt. Vooral niet als ie het publiek niet ziet.
Oké Schumacher.quote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
En ik weet niet naar welk filmpje jij hebt zitten kijken maar hij geeft helemaal geen gas bij, hooguit met slippende koppeling om hem niet stil te laten vallen.![]()
Zoals ik al zei was het waarschijnlijk gewoon een reflex van die chauffeur en ging hij voor gaspedaal ipv rem toen hij in eerste instantie te ver doorschoot. Zo gebeuren er best veel ongelukken. Van een pro verwacht je uiteraard beter, maarja, als ik deze setting zo zie waren dit geen toppers
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
In de companion app kan je wel al je verkochte items in 1 klik weghalen. En als je consumables list dan onthoudt hij de BIN. Als je dus een stapel contracten wil listen voor 400c BIN per stuk dan blijft die 400c er gewoon in staan en hoef je alleen te listen ipv steeds het bedrag toe te moeten voegen. Waarom zit zulke shit niet in de webapp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Eensquote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Zoals ik al zei was het waarschijnlijk gewoon een reflex van die chauffeur en ging hij voor gaspedaal ipv rem toen hij in eerste instantie te ver doorschoot. Zo gebeuren er best veel ongelukken. Van een pro verwacht je uiteraard beter, maarja, als ik deze setting zo zie waren dit geen toppers![]()
![]()
Als je dat al niet begrijpt zouden ze jouw rijbewijs af moeten nemen.quote:ik betwijfel dat pro's op een of ander vaag evenement zulke mini rondjes gaan rijdenquote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Zoals ik al zei was het waarschijnlijk gewoon een reflex van die chauffeur en ging hij voor gaspedaal ipv rem toen hij in eerste instantie te ver doorschoot. Zo gebeuren er best veel ongelukken. Van een pro verwacht je uiteraard beter, maarja, als ik deze setting zo zie waren dit geen toppers![]()
![]()
Ja is goed manquote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je dat al niet begrijpt zouden ze jouw rijbewijs af moeten nemen.
[..]
ik betwijfel dat pro's op een of ander vaag evenement zulke mini rondjes gaan rijden![]()
![]()
Is wel meteen de laatste keer dat er zo'n evenement wordt gehouden op een parkeerplaatsje voor de Jumbo.
Feyenoord Rotterdam![]()
For sure ja.quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is wel meteen de laatste keer dat er zo'n evenement wordt gehouden op een parkeerplaatsje voor de Jumbo.![]()
Bij het gelinkte filmpje zie je en hoor je vooral dat hij gas bij geeft terwijl hij richting het publiek rijdt. In ieder geval een zeer aparte ongeluk waar de organisatie een grote blunder heeft gemaakt. Ze hebben sowieso een veel te kleine ruimte vrij gegeven voor de truck zelf, en dan nog mensen zo dicht bij de hekken te laten staan is ook wel echt oerstom.quote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
daar zijn we het allemaal wel over eens jaquote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Bij het gelinkte filmpje zie je en hoor je vooral dat hij gas bij geeft terwijl hij richting het publiek rijdt. In ieder geval een zeer aparte ongeluk waar de organisatie een grote blunder heeft gemaakt. Ze hebben sowieso een veel te kleine ruimte vrij gegeven voor de truck zelf, en dan nog mensen zo dicht bij de hekken te laten staan is ook wel echt oerstom.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je mag Schumacher niet tegenspreken.quote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Bij het gelinkte filmpje zie je en hoor je vooral dat hij gas bij geeft terwijl hij richting het publiek rijdt. In ieder geval een zeer aparte ongeluk waar de organisatie een grote blunder heeft gemaakt. Ze hebben sowieso een veel te kleine ruimte vrij gegeven voor de truck zelf, en dan nog mensen zo dicht bij de hekken te laten staan is ook wel echt oerstom.![]()
![]()
ik hoorde alleen dat ie een klein beetje gas bijgaf om hem niet stil te laten vallen. Kan ook zijn wat Tim zei over verkeerde pedaal.quote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Bij het gelinkte filmpje zie je en hoor je vooral dat hij gas bij geeft terwijl hij richting het publiek rijdt. In ieder geval een zeer aparte ongeluk waar de organisatie een grote blunder heeft gemaakt. Ze hebben sowieso een veel te kleine ruimte vrij gegeven voor de truck zelf, en dan nog mensen zo dicht bij de hekken te laten staan is ook wel echt oerstom.
Verder is het overduidelijk dat het echt veel te klein is jakan nog een leuke rechtszaak aanzitten
![]()
schwalbeeeeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na dat ene potje net had ik wel gelijk 3 blessures.. waarvan 2 leg. Maar goed, dit is het team (zonder chem styles op 1 speler na)![]()
![]()
Vind het er echt niet uitzienquote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh dat kaartje boven het scorebord zit ook in FIFA![]()
te weinig Master Beerensquote:Op zondag 28 september 2014 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na dat ene potje net had ik wel gelijk 3 blessures.. waarvan 2 leg. Maar goed, dit is het team (zonder chem styles op 1 speler na)
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt die blessures zijn zo hinderlijk man..quote:Op zondag 28 september 2014 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na dat ene potje net had ik wel gelijk 3 blessures.. waarvan 2 leg. Maar goed, dit is het team (zonder chem styles op 1 speler na)
[ afbeelding ]![]()
Jan v. Halst voorafgaand aan de wedstrijd: Dit PSV kan Heerenveen onder geen beding verslaan. Wat een klaploper zeg![]()
![]()
Gister kreeg ik geel bij FIFA omdat Burak al meerdere overtredingen gemaakt had. Tenminste dat gebaar maakte de scheids. Best goed als ze dat inderdaad hebben toegevoegd![]()
![]()
Kleine dingetjes zijn wel echt tof ja. Je kan je keeper ook laten wijzen naar een hoek zoals vd Sar destijds tegen Anelkaquote:Op zondag 28 september 2014 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
Gister kreeg ik geel bij FIFA omdat Burak al meerdere overtredingen gemaakt had. Tenminste dat gebaar maakte de scheids. Best goed als ze dat inderdaad hebben toegevoegd(bij een pingel dus)
Tegenstander deed dat bij mij. Geen idee hoe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met rondje. Doe ik ook altijdquote:Op zondag 28 september 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kleine dingetjes zijn wel echt tof ja. Je kan je keeper ook laten wijzen naar een hoek zoals vd Sar destijds tegen Anelka(bij een pingel dus)
Tegenstander deed dat bij mij. Geen idee hoe![]()
![]()
Als je een penalty tegen krijgt kun je vierkantje/rondje/driehoekje inhoudenquote:Op zondag 28 september 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kleine dingetjes zijn wel echt tof ja. Je kan je keeper ook laten wijzen naar een hoek zoals vd Sar destijds tegen Anelka(bij een pingel dus)
Tegenstander deed dat bij mij. Geen idee hoezijn 3 verschillende
![]()
Draadloos internet?quote:Op zondag 28 september 2014 17:29 schreef hafcfan het volgende:
Helemaal klaar mee wordt er steeds uitgegooid.![]()
Heeft iemand nog tips hoe je nou het beste een penalty kan inschieten/stoppen? Was er erg goed in toen het nog puur reflex was maar volgens mij is het sinds 12 of 13 aangepast![]()
WeFut telt de link van Mauricio naar Fernandes nog mee. Hij hoort gewoon 9 chem te krijgenquote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef AntiHero het volgende:
Zie ik hier iets over het hoofd met die Manuel Fernandes of hoort die gewoon 9 chem te krijgen?
[ afbeelding ]![]()
Naar de goede hoek duiken/schieten.quote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Henrys het volgende:
Heeft iemand nog tips hoe je nou het beste een penalty kan inschieten/stoppen? Was er erg goed in toen het nog puur reflex was maar volgens mij is het sinds 12 of 13 aangepasthttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Penalty schiet ik altijd met een tussenstop, voordat je stopt de stick net een tikje naar de hoek waar je heen wilt, inhouden, vervolgens weer een tikje naar de kant waar je heen wilt. Ik schiet hem vaak in de bovenhoek, is niet te stoppen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Henrys het volgende:
Heeft iemand nog tips hoe je nou het beste een penalty kan inschieten/stoppen? Was er erg goed in toen het nog puur reflex was maar volgens mij is het sinds 12 of 13 aangepast![]()
Blijft toch wel heerlijk dat FUT. Hoe werkt dat lenen nou eigenlijk? Heb in het begin een keer een speler geleend toen ik het in het hoofdmenu zag staan. Nu zie ik dat nergens meer staan?
Hoop overigens wel dat ze het wat aanpassen. Regelmatig tegen Messi spelen is ook zo saai
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009![]()
je kunt ook hazard ronaldo etc. lenenquote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef denthemen het volgende:
Blijft toch wel heerlijk dat FUT. Hoe werkt dat lenen nou eigenlijk? Heb in het begin een keer een speler geleend toen ik het in het hoofdmenu zag staan. Nu zie ik dat nergens meer staan?
Hoop overigens wel dat ze het wat aanpassen. Regelmatig tegen Messi spelen is ook zo saai![]()
In het hoofdmenu kan je 1 loan speler kiezen en daarna ben je het kwijt. Uit de catalogue kan je wel daarna nog andere spelers lenen, maar iedere speler mag maar 1x, dus na deze beginperiode kom je die loanspelers amper nog tegen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:34 schreef denthemen het volgende:
Hoop overigens wel dat ze het wat aanpassen. Regelmatig tegen Messi spelen is ook zo saaiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een vraagje, ik speel FUT13 / FUT14 en ga over 2 weken de PS4 aanschaffen met FIFA15 (moet dus helaas nog even wachten). Maar ik kan al wel inloggen op de FUT webapp en ben al een beetje aan het kopen / verkopen in de hoop dat ik met 2 weken al een redelijk basiselftal op kan stellen. Ik heb nu nog wel heel veel EASFC punten, waarvan ik weet dat je daar meer transferplaatsen kan kopen in de EASFC store oid. Nu kan ik die via FIFA 14 kopen, maar dat heeft geen nut natuurlijk voor de FIFA15 webapp, kan ik deze punten ook online ergens bij EA besteden?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Die EASFC punten neem je mee naar PS4 en FIFA15.quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik heb een vraagje, ik speel FUT13 / FUT14 en ga over 2 weken de PS4 aanschaffen met FIFA15 (moet dus helaas nog even wachten). Maar ik kan al wel inloggen op de FUT webapp en ben al een beetje aan het kopen / verkopen in de hoop dat ik met 2 weken al een redelijk basiselftal op kan stellen. Ik heb nu nog wel heel veel EASFC punten, waarvan ik weet dat je daar meer transferplaatsen kan kopen in de EASFC store oid. Nu kan ik die via FIFA 14 kopen, maar dat heeft geen nut natuurlijk voor de FIFA15 webapp, kan ik deze punten ook online ergens bij EA besteden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja klopt, die behoud je elk jaar. Maar ik heb FIFA15 nog niet in mijn bezit, maar wil wel al graag meer transferplaatsen kopen (normaal 30 en ik meen dat je dit met die punten uit kan breiden), maar is dat al mogelijk, zonder dat ik FIFA15 in bezit hebquote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die EASFC punten neem je mee naar PS4 en FIFA15.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Waarom nu kopen in plaats van als je FIFA 15 hebt? Maakt precies niets uit. Zoveel heb je er nou ook weer niet nodig, zeker omdat je dit jaar toch maar 30 spelers tegelijk te koop kan zetten.quote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja klopt, die behoud je elk jaar. Maar ik heb FIFA15 nog niet in mijn bezit, maar wil wel al graag meer transferplaatsen kopen (normaal 30 en ik meen dat je dit met die punten uit kan breiden), maar is dat al mogelijk, zonder dat ik FIFA15 in bezit hebhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Thanks, gefixt.quote:Op zondag 28 september 2014 17:31 schreef AntiHero het volgende:
Zie ik hier iets over het hoofd met die Manuel Fernandes of hoort die gewoon 9 chem te krijgen?
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zodat ik op de webapp alvast wat extra kan handelen met de spelers die je krijgt en op die manier hopelijk met 2 weken een leuk elftal neer kan zettenquote:Op zondag 28 september 2014 17:42 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Waarom nu kopen in plaats van als je FIFA 15 hebt? Maakt precies niets uit. Zoveel heb je er nou ook weer niet nodig, zeker omdat je dit jaar toch maar 30 spelers tegelijk te koop kan zetten.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ja, weet ik. Maar dit jaar maakt dat precies niks uit aangezien je maar 30 spelers tegelijk kan verkopen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zodat ik op de webapp alvast wat extra kan handelen met de spelers die je krijgt en op die manier hopelijk met 2 weken een leuk elftal neer kan zettenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Gelukkig welquote:Op zondag 28 september 2014 17:40 schreef The_Yakuza het volgende:
Custom tactics zijn ook verleden tijd?
Merken jullie trouwens verschil dit jaar tussen FUT en H2H? Vorig jaar was het overduidelijk maar dit jaar merk ik weinig verschil![]()
Aah ok, er is dus sowieso geen mogelijkheid om dit uit te breiden helaas, dan moet ik het met de 30 doen die ik nu hebquote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar dit jaar maakt dat precies niks uit aangezien je maar 30 spelers tegelijk kan verkopen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ja je kunt dus wel uitbreiden tot 100 plaatsen op de transferlist, maar daarvan kun je er maar 30 tegelijk te koop hebben staan, dus het slaat niet echt ergens op van EA ...quote:Op zondag 28 september 2014 17:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Aah ok, er is dus sowieso geen mogelijkheid om dit uit te breiden helaas, dan moet ik het met de 30 doen die ik nu heb![]()
Hij blijft maar scoren, nu 7 in één wedstrijd.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Logica is ver te zoeken dan idd..quote:Op zondag 28 september 2014 17:46 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ja je kunt dus wel uitbreiden tot 100 plaatsen op de transferlist, maar daarvan kun je er maar 30 tegelijk te koop hebben staan, dus het slaat niet echt ergens op van EA ...Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Geeft het je voldoening om tegen spelers te voetballen die automatisch worden bestuurd?quote:Op zondag 28 september 2014 17:46 schreef TBakkert het volgende:
Hij blijft maar scoren, nu 7 in één wedstrijd.
[ afbeelding ]![]()
Haters gonna hate.quote:Op zondag 28 september 2014 17:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Geeft het je voldoening om tegen spelers te voetballen die automatisch worden bestuurd?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
PS4 tip: als iemand een zilvere Redmond massaal heeft ingeslagen. Hij wordt nu gepricefixed en gaat voor 7k.![]()
jammer nou ik heb alleen een gouden Redmondquote:Op zondag 28 september 2014 17:50 schreef m25 het volgende:
PS4 tip: als iemand een zilvere Redmond massaal heeft ingeslagen. Hij wordt nu gepricefixed en gaat voor 7k.![]()
![]()
Wat is nou precies de tip?quote:Op zondag 28 september 2014 17:50 schreef m25 het volgende:
Ja verkopen nu? Veel duurder zal 'ie niet worden. Lekker als je em voor 1000-2000 op heb gepikt.quote:![]()
Zolang de chauffeur hierna niet meteen is doorgereden is hij niet opgepakt denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alcohol / drugstest e.d. lijkt me wel fijn om af te nemen ...quote:Op zondag 28 september 2014 17:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dacht je dat hij expres in het publiek inreed ofzo?![]()
Ja was een aanslag van ISquote:Op zondag 28 september 2014 17:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dacht je dat hij expres in het publiek inreed ofzo?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ga er wel vanuit dat er een soort van verhoor plaats zal vinden ten spoedigste.quote:Op zondag 28 september 2014 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Zolang de chauffeur hierna niet meteen is doorgereden is hij niet opgepakt denk ik![]()
Boeit deze FIFA niet zoveel imoquote:Op zondag 28 september 2014 18:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, Mertens met 36 strength in het midden van het veld... Ik weet het niet.![]()
Wedstrijden spelen, die flauwekul dingetjes van EA doen ook volgens mij (wedstrijd scenario's naspelen enzo)quote:![]()
Nice. Wat is je team?quote:Op zondag 28 september 2014 18:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SowiesoIk heb Mertens, Tevez, Higuain, Marchisio, De Rossi, Barzagli ook
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hmmm ik vind het nog wel belangrijk maar het hangt ook van de manier van spelen af natuurlijk. Heb Mertens zelf ook maar gebruik hem als widecam in 4222.quote:Op zondag 28 september 2014 18:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Boeit deze FIFA niet zoveel imo![]()
iddquote:Op zondag 28 september 2014 18:10 schreef ThadCastle het volgende:
Haha Blom wil wat goedmaken. Hommo![]()
![]()
Blom bezwijkt onder de druk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha wtfquote:Op zondag 28 september 2014 18:10 schreef ThadCastle het volgende:
Haha Blom wil wat goedmaken. Hommo![]()
Bakte er even niks van. Toen mocht Brenet weer, bakte er redelijk wat van. Arias was blijkbaar in de beker goed.quote:Op zondag 28 september 2014 18:11 schreef wieisboos het volgende:
Waarom speelde Arias uberhaubt niet? Niet fit? Die is toch een stuk beter dan Brenet![]()
Niet genoeg in vorm, aldus Cocu. Brenet is ook niet slecht meer tegenwoordig, op deze tackle na dusquote:Op zondag 28 september 2014 18:11 schreef wieisboos het volgende:
Waarom speelde Arias uberhaubt niet? Niet fit? Die is toch een stuk beter dan Brenet![]()
![]()
Tevez is een beest, lekker laten staan.quote:Op zondag 28 september 2014 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst met Higuain gehad. Ben er nog niet helemaal uit, wie in de spits.![]()
Omdat Cocuquote:Op zondag 28 september 2014 18:11 schreef wieisboos het volgende:
Kan alleen helemaal niet koppenquote:Op zondag 28 september 2014 18:12 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Tevez is een beest, lekker laten staan.![]()
![]()
Wel dikkevoor die kneuzen van PSV
Tegen 10 man zo nichterig voetballenCocu zal wel weer vertellen dat PSV voor de rode kaart van Brenet veel beter was.
![]()
Lekker teampje hoor. Hoe doet Asamoah het als LB? Als LM is het in ieder geval echt een beest. Hoor mensen dat Tevez een baas is maar jij weet nog niet of hij beter is dan Higuaín? Hoe is Chiellini dit jaar?quote:Op zondag 28 september 2014 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deed Higuan het niet goed dan? Was bij mij echt een baas, bijna elke kans schoot die er direct erin, iets van 11 doelpunten in 4 wedstrijden.quote:Op zondag 28 september 2014 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had eerst Torres, daarna Higuain, die koppen beiden primaquote:Op zondag 28 september 2014 18:13 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste in Serie A niet
Slimquote:Op zondag 28 september 2014 18:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daarom Tevez en Higuain naast elkaar
Gaat welquote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker teampje hoor. Hoe doet Asamoah het als LB? Als LM is het in ieder geval echt een beest. Hoor mensen dat Tevez een baas is maar jij weet nog niet of hij beter is dan Higuaín? Hoe is Chiellini dit jaar?6 chem ofzo. Passing niet altijd secuur, maar ja heeft misschien wel wat met die chem te maken.
![]()
Ja deed het prima, maar toen haalde ik Tevez voor 15k in een dealtje en besloot ik hem maar te proberenquote:Op zondag 28 september 2014 18:15 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Deed Higuan het niet goed dan? Was bij mij echt een baas, bijna elke kans schoot die er direct erin, iets van 11 doelpunten in 4 wedstrijden.![]()
![]()
Precies hetzelfde als mijn team bijnaquote:
Alleen ik heb Vidal en Pogba op het middenveld ipv De Rossi en Hernanez
En Chiellini natuurlijk met Evra en Maicon![]()
5 verschillende spelers is inderdaad bijna precies hetzelfde ja.quote:Op zondag 28 september 2014 18:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als mijn team bijna
En Chiellini natuurlijk met Evra en Maicon![]()
Hoe doet Chiellini het met zijn draaicirkel van 0quote:Op zondag 28 september 2014 18:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als mijn team bijna
En Chiellini natuurlijk met Evra en Maicontegen al die dribbelaars deze FIFA?
![]()
DaleyyyyyyyyyyyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
4 premium gold packs kopenquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
psv speelt vandaag wel echt heel erg slechtquote:Op zondag 28 september 2014 18:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Speelt Heerenveen zo goed dat ze het dik verdienen ja?![]()
Eens, zit totaal geen creativiteit in deze spelers, maar aan de andere kant heeft Heerenveen ook weinig laten zien. Dus leek meer op een 0-0 uit te lopen, vandaar.quote:Op zondag 28 september 2014 18:23 schreef Roypsv het volgende:
[..]
psv speelt vandaag wel echt heel erg slecht![]()
Tot aan de rode kaart speelde Heerenveen PSV wel redelijk weg he.quote:Op zondag 28 september 2014 18:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eens, zit totaal geen creativiteit in deze spelers, maar aan de andere kant heeft Heerenveen ook weinig laten zien. Dus leek meer op een 0-0 uit te lopen, vandaar.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
ja, maarja rode kaart van Brenet was echt onterechtquote:Op zondag 28 september 2014 18:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eens, zit totaal geen creativiteit in deze spelers, maar aan de andere kant heeft Heerenveen ook weinig laten zien. Dus leek meer op een 0-0 uit te lopen, vandaar.![]()
Die wissels staan al in het veldquote:Op zondag 28 september 2014 18:27 schreef Roypsv het volgende:
ze hebben ook niet echt creatieve wissels ofzo die ze erin kunnen gooien heDe creativiteit in de ziekenboeg.
![]()
ja, het is gewoon kut. Heel deze wedstrijd is kudtquote:Op zondag 28 september 2014 18:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die wissels staan al in het veldDe creativiteit in de ziekenboeg.
![]()
welke div?quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij mij begint het te lopen nu. Vandaag pas 1 potje verloren en 7 gewonnen![]()
Hernanes niet wat traag voor aan de zijkant?quote:Op zondag 28 september 2014 18:29 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe snel ik het weer verkoop.![]()
![]()
Vast wel, maar vorig jaar een koning dus ik wil hem toch uitproberen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hernanes niet wat traag voor aan de zijkant?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Pogba op cdm was bij mij heel kutquote:Op zondag 28 september 2014 18:29 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe snel ik het weer verkoop.
Beter zet je daar Marchisio, Vidal op DDR neer
GRAAG VERWIJDEREN![]()
nee, ze spelen zelf gewoon slechtquote:Op zondag 28 september 2014 18:33 schreef ThadCastle het volgende:
Uiteindelijk is idd PSV genaaid door de scheids![]()
"Dan gaat Blom die wegtikken" "PSV trekt alles uit de kast". Blom=PSV![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ja dat sws. Maar ik bedoel dat niet Heerenveen genaaid is met hun rode kaart, eerder PSVquote:
Dus die Friezen moeten maar snel een bos bloemen sturen naar de moeder van Blom![]()
Benzema 3 wedstrijden achter elkaar een blessure, gaat lekker dit... Zelfs als ze 99 fitness hebben vallen ze nog neer als lucifers.![]()
ja, mja ze spelen gewoon gruwelijk zaadquote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat sws. Maar ik bedoel dat niet Heerenveen genaaid is met hun rode kaart, eerder PSV![]()
Hoe is Benzema verder?quote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef Proxzor het volgende:
Benzema 3 wedstrijden achter elkaar een blessure, gaat lekker dit... Zelfs als ze 99 fitness hebben vallen ze nog neer als lucifers.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Loeminadiequote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef gazhims3lv het volgende:
"Dan gaat Blom die wegtikken" "PSV trekt alles uit de kast". Blom=PSV![]()
![]()
![]()
Ik had vanmiddag Ekdal in een pack, toen was hij waarschijnlijk niet veel waard maar hij heeft een hattrick gescoordDus hij is nu best wel veel waard.
![]()
Wan Drama
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is ook echt de grootste onzin van fut die blessures, en dan kan je een kaartje kopen en zijn ze niet meer geblesseerdquote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef Proxzor het volgende:
Benzema 3 wedstrijden achter elkaar een blessure, gaat lekker dit... Zelfs als ze 99 fitness hebben vallen ze nog neer als lucifers.. En vanmiddag lag die transfermarkt eruit dus kon ik direct stoppen met fut.
![]()
Ene moment te lui om een bal te pakken, ander moment sterk aanwezig en pikt zo 3 goaltjes mee in een game. Goede afmaker en positioneerd zeer sterk.quote:![]()
Begin was wel goed, maar in div 4 was het al wat lastiger. Helpt denk ook niet dat ik mijn 700k verkocht heb en nu kut team heb.quote:Op zondag 28 september 2014 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij mij begint het te lopen nu. Vandaag pas 1 potje verloren en 7 gewonnen
Ging wat seasons doen, 15 tegengoals in 4 wedstrijden. Terwijl verdedigen juist altijd heel goed was.
Mja, ik word ouder denk ik![]()
![]()
Van Halst heeft echt een hekel aan PSV
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom verkoop je dan ook 700kquote:Op zondag 28 september 2014 18:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Begin was wel goed, maar in div 4 was het al wat lastiger. Helpt denk ook niet dat ik mijn 700k verkocht heb en nu kut team heb.
Ging wat seasons doen, 15 tegengoals in 4 wedstrijden. Terwijl verdedigen juist altijd heel goed was.
Mja, ik word ouder denk ik![]()
Hooguit een gele kaart in alle andere competities. Als ze hier rood voor gaan geven, krijgen we weer een lekkere willekeur van scheidsrechters, zoals een aantal jaar terug.quote:![]()
ik ookquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De gedachte dat het niets gekost heeft bevalt mij wel eerlijk gezegd.quote:Op zondag 28 september 2014 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom verkoop je dan ook 700k![]()
Mooi verhaal, geweldige ontknoping.quote:Op zondag 28 september 2014 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmiddag Ekdal in een pack, toen was hij waarschijnlijk niet veel waard maar hij heeft een hattrick gescoordDus hij is nu best wel veel waard.
![]()
Sorry hoor maarquote:Op zondag 28 september 2014 18:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
De gedachte dat het niets gekost heeft bevalt mij wel eerlijk gezegd.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi verhaal, geweldige ontknoping.![]()
![]()
cuadrado is trouwens echt heel erg op deze fifa.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
alsof je stil sta hequote:Op zondag 28 september 2014 18:57 schreef over_hedge het volgende:
cuadrado is trouwens echt heel erg op deze fifa.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Net als Robben, Depay en Reusquote:Op zondag 28 september 2014 18:57 schreef over_hedge het volgende:
cuadrado is trouwens echt heel erg op deze fifa.![]()
Speelt heerlijk. Speel hem nu. Wel een variant erop waarbij de vleugelspelers iets dieper staan.quote:Op zondag 28 september 2014 18:58 schreef Proxzor het volgende:
Wat vinden mensen van de 451 formatie?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Mijn tegenstanders ja. Naar ze toe rennen, r1 doen (om stil te gaan staan) en dan weer versnellen. Dat is echt te goed met hemquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Depay is verre van OP. Robben denk ik ook wel ja nog niet mee gespeeld.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Pakje gehaald op trade account, Debuchy zat er in. Nog een pakje gehaald want vorige pack was sowieso profit en bam :
Alleen jammer dat ik hem niet naar mijn hoofdaccount kan overzetten![]()
![]()
Varianten in h2h kunnen erg goed zijn, die in fut vind ik niks.quote:Op zondag 28 september 2014 18:58 schreef Proxzor het volgende:
Wat vinden mensen van de 451 formatie?![]()
Zag het net op het nieuws. Vind het maar een vaag ongeluk. Lijkt niks aan de hand en opeens rijdt die verder.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja die vent geeft gewoon gas inderdaad.. had die bocht sowieso niet gehaald.quote:Op zondag 28 september 2014 19:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zag het net op het nieuws. Vind het maar een vaag ongeluk. Lijkt niks aan de hand en opeens rijdt die verder.![]()
Of Witsel? Of is dat geen CVM?quote:Op zondag 28 september 2014 19:06 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 2e team. Zit nog te twijfelen of ik Fellaini niet beter door Naingolan kan vervangen![]()
Dembele en Lukakuuuuuu zijn erg goed.quote:Op zondag 28 september 2014 19:06 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 2e team. Zit nog te twijfelen of ik Fellaini niet beter door Naingolan kan vervangen![]()
Heeft er wel de stats voor maar Naingolan is wel veel sneller en dat is met die pace toch wel handigquote:Klopt had ze ook al in mijn BPL team maar die had ik verkocht voor een serie a team gezien de hoge BPL prijzenquote:Op zondag 28 september 2014 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dembele en Lukakuuuuuu zijn erg goed.![]()
De ontknoping is dat ik hem voor 8k heb verkocht.quote:Op zondag 28 september 2014 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi verhaal, geweldige ontknoping.![]()
Vergeet niet dat Christian Benteke LIOLO ook goed is.quote:Op zondag 28 september 2014 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dembele en Lukakuuuuuu zijn erg goed.![]()
Deze man weetquote:Op zondag 28 september 2014 18:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja, mja ze spelen gewoon gruwelijk zaad![]()
![]()
Benteke heb ik minder problemen mee dan Lukaku eerlijk gezegd. Maar Benteke heeft ook iets minder pace.quote:Op zondag 28 september 2014 19:10 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Christian Benteke LIOLO ook goed is.![]()
Hij geeft wel zijn fout toe. Dat kan ik altijd wel waarderen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:24 schreef Grandesco het volgende:
Wat kraamt die Higler toch een onzin uit![]()
Ik kom er even niet uit, ik probeer een team rond Sneijder en Rodriguez te bouwen, maar ik zie geen mogelijkhedenmis ik hier iets of is dit niet mogelijk?
![]()
![]()
De reden voor het annuleren van de goal is al een gefaal op zich. Deze man kost Excelsior gewoon punten.quote:Op zondag 28 september 2014 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij geeft wel zijn fout toe. Dat kan ik altijd wel waarderen.![]()
Ramires zou ik er sowieso inzetten. Zijn pace is echt zo fijn, hij kan het hele veld oversteken zonder dat iemand hem kan stoppen en ook verdedigend kan hij een foutje maken en dat nog corrigeren dankzij zijn pacequote:Op zondag 28 september 2014 19:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb gekozen voor de favoriete speler van Tim86, Leroy Fer. Als hij niet bevalt komen Cahill en Ramires er in. En later Kompany en Toure.
[ afbeelding ]![]()
Op één of andere manier lukt het Ea ook gewoon niet om dit spel in balans te krijgen he, al is h2h al wat gebalanceerder. Het spel speelt zeker beter als FIFA 14 maar fut dit jaar draait weer voor 80% op snelheid en dribbelen. Topspelers met een lage snelheid zijn gewoon compleet nutteloos.quote:Op zondag 28 september 2014 19:30 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ramires zou ik er sowieso inzetten. Zijn pace is echt zo fijn, hij kan het hele veld oversteken zonder dat iemand hem kan stoppen en ook verdedigend kan hij een foutje maken en dat nog corrigeren dankzij zijn pace![]()
thiago silva - maicon?quote:Op zondag 28 september 2014 19:26 schreef Proxzor het volgende:
Ik kom er even niet uit, ik probeer een team rond Sneijder en Rodriguez te bouwen, maar ik zie geen mogelijkhedenmis ik hier iets of is dit niet mogelijk?
[ afbeelding ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Stijf in de kruising.quote:Op zondag 28 september 2014 19:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit was dan ook het enige hoogtepunt
Altijd lekker.![]()
Een stijfje in een kruis.quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Stijf in de kruising.
Altijd lekker.
Altijd lekker.![]()
Is zuur voor Excelsior ja (een club die me aan het hart staat trouwens), maar het is helaas mensenwerk. Zonder video arbitrage blijf je dit wekelijks overal houden.quote:Op zondag 28 september 2014 19:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
De reden voor het annuleren van de goal is al een gefaal op zich. Deze man kost Excelsior gewoon punten.![]()
Adebayor doet het vrij redelijk eigenlijkquote:Op zondag 28 september 2014 19:37 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Op één of andere manier lukt het Ea ook gewoon niet om dit spel in balans te krijgen he, al is h2h al wat gebalanceerder. Het spel speelt zeker beter als FIFA 14 maar fut dit jaar draait weer voor 80% op snelheid en dribbelen. Topspelers met een lage snelheid zijn gewoon compleet nutteloos.![]()
Deze meneer is tenminste een vent en komt zijn fout voor de camera's toegeven. Ik zeg dit niet snel (want W2quote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is zuur voor Excelsior ja (een club die me aan het hart staat trouwens), maar het is helaas mensenwerk. Zonder video arbitrage blijf je dit wekelijks overal houden.) maar Nijhuis onthoudt Willem II minstens 1 pingel, maar is zo'n schijterd dat hij het niet toegeeft
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 18:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Nieuw gifje voor Lindgren
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vinden jullie nog leuke dealtjes?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
dealtjes vinden is niet meer nodigquote:
#FreeTrapz![]()
?quote:Op zondag 28 september 2014 20:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dealtjes vinden is niet meer nodigFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat verkoop je uit die packs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik niet, ga binnenkort denk ik zo'n chromecast kopen om popcorn time op tv mee te kunnen gebruikenquote:Op zondag 28 september 2014 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Heeft iemand hier zo'n mediabox zoals een Popcorn Hour trouwens?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 20:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]Lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wil voor zo'n Dit is TV box gaan denk ik, alleen 140 is wat te gortig.quote:Op zondag 28 september 2014 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik niet, ga binnenkort denk ik zo'n chromecast kopen om popcorn time op tv mee te kunnen gebruikendus even kijken naar alternatieven
![]()
Best opmerkelijk hoe vaak je de paal/lat raakt jaquote:Op zondag 28 september 2014 20:22 schreef Proxzor het volgende:
20 schoten op doel, 8 op de paal, en ik verlies met 1-0. Controllers vliegen hier in het rond.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Had ik gister ook 2x met v/d Wielquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Misschien dat ik volgende keer gewoon ga proberen de paal of lat te raken. Dan vliegen ze vast per ongeluk in het doelquote:Op zondag 28 september 2014 20:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Best opmerkelijk hoe vaak je de paal/lat raakt ja![]()
![]()
Wat spelen die zilvere belgische vleugelverdedigers lekker zeg. Ook gelijk de oplossing tegen pace en kickoff. Ze zijn zo snel dat zelfs Sturridge er niet langs komt![]()
Heb ik ook last van, zelfs rebounds gaan op de latquote:Op zondag 28 september 2014 20:22 schreef Proxzor het volgende:
20 schoten op doel, 8 op de paal, en ik verlies met 1-0. Controllers vliegen hier in het rond.![]()
PS4 of mocrobox?quote:Op zondag 28 september 2014 20:25 schreef wieisboos het volgende:
iemand een potje? Heb silvers en golds![]()
Mannen, wellicht kan dit filmpje jullie wat uit de brand helpen. Rechts op de site staan nog een link naar een longshot tutorial. Weet niet of het effectief is, maar dramatischer dan nu kan het niet meer worden.
![]()
Ik heb ook geen enkel probleem met schieten. Ligt volgens mij echt aan jezelf als je zo veel kansen mistquote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef Toefjes het volgende:
Mannen, wellicht kan dit filmpje jullie wat uit de brand helpen. Rechts op de site staan nog een link naar een longshot tutorial. Weet niet of het effectief is, maar dramatischer dan nu kan het niet meer worden.![]()
Dit dus.quote:Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel probleem met schieten. Ligt volgens mij echt aan jezelf als je zo veel kansen mistDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Komt goed joh. Blijven oefenen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:30 schreef Reemi het volgende:
Tevez en Higuain scoren niet. Wat ben ik toch tering slecht.![]()
ik heb voornamelijk dat als ik vanaf hoek 16meter aan kom en schiet hij of naast of de keeper hem er netjes uit haalt. zag ik vanmiddag dat ze dus pas vanaf 4 -8 meter van de keeper schieten. misschien iets langer wachten dus.quote:Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel probleem met schieten. Ligt volgens mij echt aan jezelf als je zo veel kansen mist
en heel veel over
#FreeTrapz![]()
Ik wil wel, heb bronze en goldquote:Op zondag 28 september 2014 20:25 schreef wieisboos het volgende:
iemand een potje? Heb silvers en golds![]()
![]()
Apam heeft een club gevondenHelaas wel net na de release van de web app (20 september blijkbaar) Hij speelt nu bij Sounders FC.
![]()
Naja, er zijn wat dingen veranderd. Dan is het logisch dat niet iedereen het vernuft heeft om blind de ballen vanuit alle hoeken er in te knallen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel probleem met schieten. Ligt volgens mij echt aan jezelf als je zo veel kansen mist
Dus eigenlijk was die post niet voor jou bedoeld. Toch leuk dat je er op reageert.![]()
who the F is apam ?quote:Op zondag 28 september 2014 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Apam heeft een club gevondenHelaas wel net na de release van de web app (20 september blijkbaar) Hij speelt nu bij Sounders FC.
#FreeTrapz![]()
kutzooiquote:Op zondag 28 september 2014 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
invite mij eens?quote:Op zondag 28 september 2014 20:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
eerst wel en toen was die niet meer availble![]()
Ik wil team maken met musa en doumbia en witsel etc , maar zou t beter zijn om te wachten tot midweeks ? prijsdalingen etc of gewoon doen ?![]()
Musa is aids.quote:Op zondag 28 september 2014 20:40 schreef MemphisPSV het volgende:
Ik wil team maken met musa en doumbia en witsel etc , maar zou t beter zijn om te wachten tot midweeks ? prijsdalingen etc of gewoon doen ?![]()
Jezus Toefjes. Dit is wel heel ernstig.quote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef Toefjes het volgende:
Mannen, wellicht kan dit filmpje jullie wat uit de brand helpen. Rechts op de site staan nog een link naar een longshot tutorial. Weet niet of het effectief is, maar dramatischer dan nu kan het niet meer worden.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mertens scoort bij mij het meestequote:Op zondag 28 september 2014 20:30 schreef Reemi het volgende:
Tevez en Higuain scoren niet. Wat ben ik toch tering slecht.![]()
Tevez kan je goed mee dribbelen omdat hij ook nog eens sterk is![]()
Hoezo ernstig? Heb veel posts gelezen hier dat schoten in Fifa vooral gevaar opleveren voor mensen die hoger dan rij 10 zitten. Dan wel fijn als er een filmpje gepost wordt waar wat tips gegeven worden?quote:Op zondag 28 september 2014 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jezus Toefjes. Dit is wel heel ernstig.![]()
Maar dit is echt een filmpje over hoe te finessen.quote:Op zondag 28 september 2014 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo ernstig? Heb veel posts gelezen hier dat schoten in Fifa vooral gevaar opleveren voor mensen die hoger dan rij 10 zitten. Dan wel fijn als er een filmpje gepost wordt waar wat tips gegeven worden?Dit is letterlijk hoe het vanaf Fifa 94 gaat.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe neem je corners:
Kort. Strafschopgebied inlopen en net doen of je kunt skillen en wonder boven wonder een penalty krijgen![]()
![]()
Oh. Heb het niet aandachtig gekeken eigenlijk, want heb de playstation niet aan.quote:Op zondag 28 september 2014 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar dit is echt een filmpje over hoe te finessen.Dit is letterlijk hoe het vanaf Fifa 94 gaat.
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Gewoon, als je verdedigd 1 op 1... gewoon terug blijven lopen en vooral niet tacklen of duwen/trekken. Want anders is het tijd.quote:![]()
Hoe-ren-spel. Nu weer verliezen door een 90e minuut penalty
edit: o ik scoor uit de aftrapSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zat net op een verjaardag, zegt het nichtje van mijn vriendin ineens doe eens een pakje openen. Dus dat ventje zijn hand erop leggen, kijkt hij: 'WOOOOW, je hebt Rooney'. Toch weer 80k erbij.![]()
Ik begin echt vaker te verliezen nu. Best kut dat de magie van 433(4) uitgewerkt lijkt te zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat zijn wel de knalfeestjes, als er FUT pakjes geopend moeten worden.quote:Op zondag 28 september 2014 20:54 schreef Alovenac het volgende:
Zat net op een verjaardag, zegt het nichtje van mijn vriendin ineens doe eens een pakje openen. Dus dat ventje zijn hand erop leggen, kijkt hij: 'WOOOOW, je hebt Rooney'. Toch weer 80k erbij.![]()
letterlijk jaquote:Op zondag 28 september 2014 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar dit is echt een filmpje over hoe te finessen.Dit is letterlijk hoe het vanaf Fifa 94 gaat.
![]()
Saaie verjaardagen, verplichtingen ditdat.quote:Op zondag 28 september 2014 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zijn wel de knalfeestjes, als er FUT pakjes geopend moeten worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: