SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
nee niet echt. Vooral niet als ie het publiek niet ziet.quote:Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij was al over die auto's heen en stuurt met de bocht mee en geeft vervolgens meer gas. Neem aan dat je dat vreemd vindt.
En als ie wel expres het publiek inrijdt, waarom stopt ie dan?![]()
Omdat er voor hem een gebouw staat.quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee niet echt. Vooral niet als ie het publiek niet ziet.
En ik weet niet naar welk filmpje jij hebt zitten kijken maar hij geeft helemaal geen gas bij, hooguit met slippende koppeling om hem niet stil te laten vallen.![]()
Ik heb nergens gezegd dat hij het expres deed, dat maak jij op uit mijn woorden. Hij geeft gas bij, terwijl hij de obstakels is gepasseerd. Feit dat hij die mensen raakt is al ernstig genoeg.quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee niet echt. Vooral niet als ie het publiek niet ziet.
Oké Schumacher.quote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
En ik weet niet naar welk filmpje jij hebt zitten kijken maar hij geeft helemaal geen gas bij, hooguit met slippende koppeling om hem niet stil te laten vallen.![]()
Zoals ik al zei was het waarschijnlijk gewoon een reflex van die chauffeur en ging hij voor gaspedaal ipv rem toen hij in eerste instantie te ver doorschoot. Zo gebeuren er best veel ongelukken. Van een pro verwacht je uiteraard beter, maarja, als ik deze setting zo zie waren dit geen toppers
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
In de companion app kan je wel al je verkochte items in 1 klik weghalen. En als je consumables list dan onthoudt hij de BIN. Als je dus een stapel contracten wil listen voor 400c BIN per stuk dan blijft die 400c er gewoon in staan en hoef je alleen te listen ipv steeds het bedrag toe te moeten voegen. Waarom zit zulke shit niet in de webapp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Eensquote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Zoals ik al zei was het waarschijnlijk gewoon een reflex van die chauffeur en ging hij voor gaspedaal ipv rem toen hij in eerste instantie te ver doorschoot. Zo gebeuren er best veel ongelukken. Van een pro verwacht je uiteraard beter, maarja, als ik deze setting zo zie waren dit geen toppers![]()
![]()
Als je dat al niet begrijpt zouden ze jouw rijbewijs af moeten nemen.quote:ik betwijfel dat pro's op een of ander vaag evenement zulke mini rondjes gaan rijdenquote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Zoals ik al zei was het waarschijnlijk gewoon een reflex van die chauffeur en ging hij voor gaspedaal ipv rem toen hij in eerste instantie te ver doorschoot. Zo gebeuren er best veel ongelukken. Van een pro verwacht je uiteraard beter, maarja, als ik deze setting zo zie waren dit geen toppers![]()
![]()
Ja is goed manquote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je dat al niet begrijpt zouden ze jouw rijbewijs af moeten nemen.
[..]
ik betwijfel dat pro's op een of ander vaag evenement zulke mini rondjes gaan rijden![]()
![]()
Is wel meteen de laatste keer dat er zo'n evenement wordt gehouden op een parkeerplaatsje voor de Jumbo.
Feyenoord Rotterdam![]()
For sure ja.quote:Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is wel meteen de laatste keer dat er zo'n evenement wordt gehouden op een parkeerplaatsje voor de Jumbo.![]()
Bij het gelinkte filmpje zie je en hoor je vooral dat hij gas bij geeft terwijl hij richting het publiek rijdt. In ieder geval een zeer aparte ongeluk waar de organisatie een grote blunder heeft gemaakt. Ze hebben sowieso een veel te kleine ruimte vrij gegeven voor de truck zelf, en dan nog mensen zo dicht bij de hekken te laten staan is ook wel echt oerstom.quote:Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
daar zijn we het allemaal wel over eens jaquote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Bij het gelinkte filmpje zie je en hoor je vooral dat hij gas bij geeft terwijl hij richting het publiek rijdt. In ieder geval een zeer aparte ongeluk waar de organisatie een grote blunder heeft gemaakt. Ze hebben sowieso een veel te kleine ruimte vrij gegeven voor de truck zelf, en dan nog mensen zo dicht bij de hekken te laten staan is ook wel echt oerstom.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je mag Schumacher niet tegenspreken.quote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Bij het gelinkte filmpje zie je en hoor je vooral dat hij gas bij geeft terwijl hij richting het publiek rijdt. In ieder geval een zeer aparte ongeluk waar de organisatie een grote blunder heeft gemaakt. Ze hebben sowieso een veel te kleine ruimte vrij gegeven voor de truck zelf, en dan nog mensen zo dicht bij de hekken te laten staan is ook wel echt oerstom.![]()
![]()
ik hoorde alleen dat ie een klein beetje gas bijgaf om hem niet stil te laten vallen. Kan ook zijn wat Tim zei over verkeerde pedaal.quote:Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Bij het gelinkte filmpje zie je en hoor je vooral dat hij gas bij geeft terwijl hij richting het publiek rijdt. In ieder geval een zeer aparte ongeluk waar de organisatie een grote blunder heeft gemaakt. Ze hebben sowieso een veel te kleine ruimte vrij gegeven voor de truck zelf, en dan nog mensen zo dicht bij de hekken te laten staan is ook wel echt oerstom.
Verder is het overduidelijk dat het echt veel te klein is jakan nog een leuke rechtszaak aanzitten
![]()
schwalbeeeeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na dat ene potje net had ik wel gelijk 3 blessures.. waarvan 2 leg. Maar goed, dit is het team (zonder chem styles op 1 speler na)![]()
![]()
Vind het er echt niet uitzienquote:Op zondag 28 september 2014 17:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh dat kaartje boven het scorebord zit ook in FIFA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |