abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2014 @ 17:12:37 #1
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_144986692
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor de PS4 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
De 10 geboden van dit topic:

1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_144986717
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Hij was al over die auto's heen en stuurt met de bocht mee en geeft vervolgens meer gas. Neem aan dat je dat vreemd vindt.
nee niet echt. Vooral niet als ie het publiek niet ziet.
En als ie wel expres het publiek inrijdt, waarom stopt ie dan?
pi_144986740
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Omdat er voor hem een gebouw staat.
  zondag 28 september 2014 @ 17:13:55 #4
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_144986747
Cavani
pi_144986750
En ik weet niet naar welk filmpje jij hebt zitten kijken maar hij geeft helemaal geen gas bij, hooguit met slippende koppeling om hem niet stil te laten vallen.
pi_144986752
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat hij het expres deed, dat maak jij op uit mijn woorden. Hij geeft gas bij, terwijl hij de obstakels is gepasseerd. Feit dat hij die mensen raakt is al ernstig genoeg.
pi_144986765
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
En ik weet niet naar welk filmpje jij hebt zitten kijken maar hij geeft helemaal geen gas bij, hooguit met slippende koppeling om hem niet stil te laten vallen.
Oké Schumacher.
pi_144986769
Zoals ik al zei was het waarschijnlijk gewoon een reflex van die chauffeur en ging hij voor gaspedaal ipv rem toen hij in eerste instantie te ver doorschoot. Zo gebeuren er best veel ongelukken. Van een pro verwacht je uiteraard beter, maarja, als ik deze setting zo zie waren dit geen toppers :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 28 september 2014 @ 17:15:02 #9
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_144986780
Pelle :r
pi_144986785
In de companion app kan je wel al je verkochte items in 1 klik weghalen. En als je consumables list dan onthoudt hij de BIN. Als je dus een stapel contracten wil listen voor 400c BIN per stuk dan blijft die 400c er gewoon in staan en hoef je alleen te listen ipv steeds het bedrag toe te moeten voegen. Waarom zit zulke shit niet in de webapp :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144986793
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Zoals ik al zei was het waarschijnlijk gewoon een reflex van die chauffeur en ging hij voor gaspedaal ipv rem toen hij in eerste instantie te ver doorschoot. Zo gebeuren er best veel ongelukken. Van een pro verwacht je uiteraard beter, maarja, als ik deze setting zo zie waren dit geen toppers :')
Eens :P
pi_144986833
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Oké Schumacher.
Als je dat al niet begrijpt zouden ze jouw rijbewijs af moeten nemen.

quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
ik betwijfel dat pro's op een of ander vaag evenement zulke mini rondjes gaan rijden _O-
pi_144986846
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Als je dat al niet begrijpt zouden ze jouw rijbewijs af moeten nemen.

[..]

ik betwijfel dat pro's op een of ander vaag evenement zulke mini rondjes gaan rijden _O-
Ja is goed man :')
pi_144986853
Is wel meteen de laatste keer dat er zo'n evenement wordt gehouden op een parkeerplaatsje voor de Jumbo. :')
Feyenoord Rotterdam
pi_144986866
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is wel meteen de laatste keer dat er zo'n evenement wordt gehouden op een parkeerplaatsje voor de Jumbo. :')
For sure ja.
pi_144986872
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Bij het gelinkte filmpje zie je en hoor je vooral dat hij gas bij geeft terwijl hij richting het publiek rijdt. In ieder geval een zeer aparte ongeluk waar de organisatie een grote blunder heeft gemaakt. Ze hebben sowieso een veel te kleine ruimte vrij gegeven voor de truck zelf, en dan nog mensen zo dicht bij de hekken te laten staan is ook wel echt oerstom.
  zondag 28 september 2014 @ 17:18:29 #17
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_144986914
lucky psv
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_144986916
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:17 schreef Proxzor het volgende:

[..]

Bij het gelinkte filmpje zie je en hoor je vooral dat hij gas bij geeft terwijl hij richting het publiek rijdt. In ieder geval een zeer aparte ongeluk waar de organisatie een grote blunder heeft gemaakt. Ze hebben sowieso een veel te kleine ruimte vrij gegeven voor de truck zelf, en dan nog mensen zo dicht bij de hekken te laten staan is ook wel echt oerstom.
daar zijn we het allemaal wel over eens ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_144986922
quote:

[..]

Je mag Schumacher niet tegenspreken. :')
pi_144986931
quote:

[..]

ik hoorde alleen dat ie een klein beetje gas bijgaf om hem niet stil te laten vallen. Kan ook zijn wat Tim zei over verkeerde pedaal.
Verder is het overduidelijk dat het echt veel te klein is ja :') kan nog een leuke rechtszaak aanzitten
  zondag 28 september 2014 @ 17:18:50 #21
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_144986934
quote:
12s.gif Op zondag 28 september 2014 17:18 schreef Reemi het volgende:
lucky psv
dom van Heerenveen zeg. Ze waren veel beter :P

Faal vrije trap
pi_144986941
Terechte rode kaart Heerenveen.
pi_144986946
schwalbeeee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_144986995
Marzo :W
pi_144987005
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')