Wtf, als ik op jouw naam klik om naar je PoHi te gaan kom ik bij m'n eigen?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, fijn, was ik er nu maar wat later achter gekomen
IS HET AL BEGONNEN?quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:19 schreef Coelho het volgende:
Hoe kan een one topic serie seizoen 2 overleven? Zojuist S02E01 gezien van HTGAWM en ik ben ervan overtuigd dat het deze serie gaat lukken! Wat een begin!
O ja, en naar het schijnt een langdurige rol voor Famke Janssen. Inmiddels 50 jaar oud, maar nog steeds mag ze er wezen.
Wow is zij al 50? Ziet er zeker nog goed uitquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:19 schreef Coelho het volgende:
Hoe kan een one topic serie seizoen 2 overleven? Zojuist S02E01 gezien van HTGAWM en ik ben ervan overtuigd dat het deze serie gaat lukken! Wat een begin!
O ja, en naar het schijnt een langdurige rol voor Famke Janssen. Inmiddels 50 jaar oud, maar nog steeds mag ze er wezen.
Ik denk dat die jongen Egss911 is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:56 schreef ntm het volgende:
Was weer spannend, toch benieuwd wie Analise en die aanklager heeft neergeschoten
Vraag me ook af wie die jongen is die Michaela voor een date heeft gestrikt, en op de foto met Rebecca stond (fotolijstje die Wes had gevonden).
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen hij op die foto stond met Rebecca. Ik denk ook dat hij de jongen is van wie Oliver HIV heeft gekregen. Everything is connected.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |