SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Net begonnen met FUT. Ik vraag mij af of je gekoppeld wordt aan een tegenstander die hetzelfde aantal sterren heeft qua team.![]()
0.45k
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Graçiasquote:Op zondag 28 september 2014 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
Ds2 ik had zojuist een Bellerín(a) in een bronze pack. Goed he![]()
Nope.quote:Op zondag 28 september 2014 13:26 schreef knight18 het volgende:
Net begonnen met FUT. Ik vraag mij af of je gekoppeld wordt aan een tegenstander die hetzelfde aantal sterren heeft qua team.![]()
quote:HEB alleen zilvers hequote:Op zondag 28 september 2014 13:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Will Rice vandaag een potje tegen Smeu?![]()
Wij wonnen gisteravond ook bijna van Ajaxquote:Op zondag 28 september 2014 13:29 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Bijna Yaya voor 1.6 K binnen gehaald.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welnee. Gewoon wat handelen of veel potjes spelen. Word je vanzelf een rijke meneer.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
how 2 pay HIERVOOR?!quote:Op zondag 28 september 2014 13:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon wat handelen of veel potjes spelen. Word je vanzelf een rijke meneer.![]()
Nee want je kunt met mindere teams winnen van de highrated, als je beter bent/meer mazzel of pace hebt.quote:![]()
Maar het is dus een feit dat je met echt geld meer/betere packs kan kopen en hierdoor wint van iemand die dezelfde skills heeft, maar geen geld gebruikt.quote:Op zondag 28 september 2014 13:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee want je kunt met mindere teams winnen van de highrated, als je beter bent/meer mazzel of pace hebt.![]()
Kladblokje is aardig uit de hand gelopen ja.quote:Op zondag 28 september 2014 13:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hahahahah dat je die random op je computer hebt staanHalve database nu.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee hoeft niet. Ik speel eigenlijk nooit met dure teams, en toch heb ik altijd een positief record.quote:Op zondag 28 september 2014 13:35 schreef knight18 het volgende:
[..]
Maar het is dus een feit dat je met echt geld meer/betere packs kan kopen en hierdoor wint van iemand die dezelfde skills heeft, maar geen geld gebruikt.![]()
Ik weet ineens weer waarom ik op zondag liever wat later voetbal. Jezus. Zere oogjes vanmorgen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Blijft de reward van het winnen bij een toernooi gelijk? Of zijn het alleen de coins die je krijgt nadat je het toernooi voor de 2e x wint?![]()
Gewonnen ouwe reus?quote:Op zondag 28 september 2014 13:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik weet ineens weer waarom ik op zondag liever wat later voetbal. Jezus. Zere oogjes vanmorgen.![]()
Ik ben er weer ingetrapt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik heb hem gekocht
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Mooi werk man. Lekker beetje clubsen hier en daar. Beetje over poedels praten. Skitterend.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Welja.quote:Op zondag 28 september 2014 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Lind mag ik op je begrafenis komen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Clubs doe ik wel mee uiteraard.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Laagste bin 15kquote:Op zondag 28 september 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Silver packs zijn niet zo goed dit jaar.. dat dacht ik tot dit pack.
[ afbeelding ]Wat een onzin.
Kerel op de officiële twitch chat doet een 24k fifa points opening. Na 14k heeft hij alleen El Shaarawy en Pirlo... Denk dat ik toch maar geen fifa points ga halen.![]()
ik had net tisdale in een pakketquote:Op zondag 28 september 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Silver packs zijn niet zo goed dit jaar.. dat dacht ik tot dit pack.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ashley?quote:Op zondag 28 september 2014 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik had net tisdale in een pakket![]()
![]()
boooh Ashley?quote:Op zondag 28 september 2014 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik had net tisdale in een pakket![]()
![]()
Heb dat gratis pakje gekregen en de enigste boeiende spelers met enige waarde zijn veltman en matri. Zal ik die verkopen voor de coins? Ze zijn samen maar 750 ofzo.![]()
Bronze packs zijn nu best wel goed. Consumables zijn best duur namelijk.quote:Op zondag 28 september 2014 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik had net tisdale in een pakket
Ik open op mijn broer zijn PS account ook packs.![]()
Waar hebben jullie je shooting assistance op staan? Wat ik ook doe, alles gaat of recht op de keeper, of meters naast. Hoe dicht ik ook voor het doel sta.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Volgens mij kun je die niet verkopen?quote:Op zondag 28 september 2014 13:54 schreef knight18 het volgende:
Heb dat gratis pakje gekregen en de enigste boeiende spelers met enige waarde zijn veltman en matri. Zal ik die verkopen voor de coins? Ze zijn samen maar 750 ofzo.![]()
![]()
Alles finesse.quote:Op zondag 28 september 2014 13:55 schreef Reemi het volgende:
Waar hebben jullie je shooting assistance op staan? Wat ik ook doe, alles gaat of recht op de keeper, of meters naast. Hoe dicht ik ook voor het doel sta.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kloptquote:Op zondag 28 september 2014 13:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die niet verkopen?zie ik nu
Enigste die ik nu kan verkopen is Chantôme en een paar andere slechte spelers. Is het een goed idee ze allemaal te verkopen? (ben nieuw in FUT)
![]()
Zijn die consumables prijzig ja? Healing dingen ook?quote:Op zondag 28 september 2014 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bronze packs zijn nu best wel goed. Consumables zijn best duur namelijk.
Ik open op mijn broer zijn PS account ook packs.![]()
Alles dat je niet wilt gebruiken kun je beter verkopen ja, zeker in de huidige markt (prijzen zijn erg hoog momenteel)quote:Op zondag 28 september 2014 13:59 schreef knight18 het volgende:
[..]
Kloptzie ik nu
Enigste die ik nu kan verkopen is Chantôme en een paar andere slechte spelers. Is het een goed idee ze allemaal te verkopen? (ben nieuw in FUT)
![]()
Ja.quote:Op zondag 28 september 2014 14:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zijn die consumables prijzig ja? Healing dingen ook?![]()
Dan doe je echt iets heel erg verkeerdquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Haha Xboxquote:Op zondag 28 september 2014 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan via de web app geen transfers doen. Tijdelijk niet beschikbaar.![]()
![]()
Dus na de pacehoeren, , lobbed throughball-abusers en high pressure abusers, hebben we nu de idioten die 1000x per wedstrijd als een idioot op je verdediging af komen dribbelen?![]()
Ben een beginnende FUT'er en heb ongeveer 3k gold.
Mijn team is ook niet echt top, veltman matri en chantome zijn de 'sterspelers'.
Welke packs raden jullie aan te kopen?![]()
Zijn bijna niet te verdedigen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:09 schreef DeWesp het volgende:
Dus na de pacehoeren, , lobbed throughball-abusers en high pressure abusers, hebben we nu de idioten die 1000x per wedstrijd als een idioot op je verdediging af komen dribbelen?![]()
Geen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:09 schreef knight18 het volgende:
Mijn team is ook niet echt top, veltman matri en chantome zijn de 'sterspelers'.
Welke packs raden jullie aan te kopen?![]()
Die NV Vermenigvuldiger hoort toch omlaag te gaan als je zelf leavet, niet als je tegenstanders de hele tijd weggaan?Heb no 0,15 x over.
![]()
wel.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:09 schreef knight18 het volgende:
Welke packs raden jullie aan te kopen?
Maak evt een team van die spelers die je niet kunt verkopen (dat ze slecht zijn boeit niet), zet een coinboost aan vanuit de EA Catalogus en speel een offline toernooi ofzo. 1,5k per match krijg je dan + een winstbonus.![]()
Net paar potjes FUT gedaan, ligt het aan mij of heeft het weinig met voetbal te maken en is het meer de 50 meter sprint met een spelers als Doumbia?![]()
![]()
Ik kan Sterling+Balo niet aan. Nu met gewone seasons in 22 potjes 4 x verloren en 4x van Liverpoolquote:Op zondag 28 september 2014 14:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gewoon L2 indrukken en naar achter lopen, ze lopen tegen je aan en je hebt de bal![]()
![]()
En met de coins spelers kopen en verkopen etc.. ipv packs te kopen?quote:Op zondag 28 september 2014 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen.
Maak evt een team van die spelers die je niet kunt verkopen (dat ze slecht zijn boeit niet), zet een coinboost aan vanuit de EA Catalogus en speel een offline toernooi ofzo. 1,5k per match krijg je dan + een winstbonus.![]()
Precies. Packs kopen is zonde van je coins.quote:Op zondag 28 september 2014 14:16 schreef knight18 het volgende:
[..]
En met de coins spelers kopen en verkopen etc.. ipv packs te kopen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Enig idee waar ik de ea catalog kan vinden op de web app op de pc? Ben me scheel aan het zoeken :squote:Op zondag 28 september 2014 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Packs kopen is zonde van je coins.![]()
Is alleen op console..quote:Op zondag 28 september 2014 14:19 schreef knight18 het volgende:
[..]
Enig idee waar ik de ea catalog kan vinden op de web app op de pc? Ben me scheel aan het zoeken :s![]()
Wat een video.quote:Op zondag 28 september 2014 14:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan doe je echt iets heel erg verkeerd![]()
Als je dit als Fifaspeler niet weet..
quote:Op zondag 28 september 2014 14:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een video.Als je dit als Fifaspeler niet weet..
Blijkbaar hebben veel mensen in dit topic er moeite meequote:Op zondag 28 september 2014 14:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een video.Als je dit als Fifaspeler niet weet..
Al dat gehuil hier
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Iedere pass komt aan en korte hoek OP
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Foutmelding inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2014 14:40 schreef HamburgerHenk het volgende:
Kunnen jullie er wel in? Klote EA.![]()
Zit er nu wel in, maar alles is zoooooooooooooo traag. Gelukkig kan ik mijn Pro in Pro Clubs ook aanpassen naar een betere positie e.d.quote:. Lang leve EA.
![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 14:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
wanneer krijg je zo'n kk golden pack dan![]()
![]()
Kleine kanttekening, de 400c bronze packs koop ik nu wel graag. Contracten in de club, hoef je de dure gouden niet te kopen, en vaak heb je je 400c er wel uit, of zelfs wat winst.quote:Op zondag 28 september 2014 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Packs kopen is zonde van je coins.![]()
wtf mn coins naar 0. heel grappig EA..
kutzooi had bijna iemand voor 250 ipv 4k opgepiktdit bedoel ik nou ik kan niet traden zoals ds2 etc. maar als ik het probeer dan krijg ik dit
![]()
![]()
SMLENOquote:Op zondag 28 september 2014 14:49 schreef elshaarawy92 het volgende:
wtf mn coins naar 0. heel grappig EA..
kutzooi had bijna iemand voor 250 ipv 4k opgepiktdit bedoel ik nou ik kan niet traden zoals ds2 etc. maar als ik het probeer dan krijg ik dit
![]()
Klinkt logisch, zijn best bruikbaar. Maar die moet je niet openen in een poging een grote klapper te maken.quote:Op zondag 28 september 2014 14:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kleine kanttekening, de 400c bronze packs koop ik nu wel graag. Contracten in de club, hoef je de dure gouden niet te kopen, en vaak heb je je 400c er wel uit, of zelfs wat winst.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er wordt hier serieus vaker kk gezegd dan gisteren in Zwolle toen iemand heel boos op de buschauffeur werd (geen idee waarom)![]()
Beetje pauper om steeds die contracten 1 voor 1 los te geven, maar buiten het contracten verhaal bouw je ook een goede spelersgroep op in je club, wat weer later van nut kan zijn bij thema cupsquote:Op zondag 28 september 2014 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt logisch, zijn best bruikbaar. Maar die moet je niet openen in een poging een grote klapper te maken.![]()
![]()
Nou 't is wat meid.quote:Op zondag 28 september 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er wordt hier serieus vaker kk gezegd dan gisteren in Zwolle toen iemand heel boos op de buschauffeur werd (geen idee waarom)Feyenoord Rotterdam![]()
Een Wynne is toch wel zo'n 20k.quote:Op zondag 28 september 2014 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt logisch, zijn best bruikbaar. Maar die moet je niet openen in een poging een grote klapper te maken.![]()
Ik denk dat ik nog ff wacht met FIFA kopen aan de reacties te lezen. Misschien ga ik wel voor PES dit jaar, want bazendemo.Feyenoord Rotterdam![]()
Gisteren door fifa zei ik vaker op 1 dag kanker dan een doorsnee oncoloog.quote:Op zondag 28 september 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er wordt hier serieus vaker kk gezegd dan gisteren in Zwolle toen iemand heel boos op de buschauffeur werd (geen idee waarom)![]()
Denk aan je gezondheid hé ouwe reus.quote:Op zondag 28 september 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren door fifa zei ik vaker op 1 dag kanker dan een doorsnee oncoloog.![]()
En je spaart wat Ierenquote:Op zondag 28 september 2014 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beetje pauper om steeds die contracten 1 voor 1 los te geven, maar buiten het contracten verhaal bouw je ook een goede spelersgroep op in je club, wat weer later van nut kan zijn bij thema cups
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dan ben je wel Bynnequote:Op zondag 28 september 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een Wynne is toch wel zo'n 20k.![]()
Hou je van pace? Want dat is dit je FIFA.quote:Op zondag 28 september 2014 14:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik denk dat ik nog ff wacht met FIFA kopen aan de reacties te lezen. Misschien ga ik wel voor PES dit jaar, want bazendemo.![]()
Ja, nou, het hing er even om hoor. Ik had in 14 wedstrijden 12 nederlagen. 2 Gelijke spelen. Nou, dat doet wat met je hoorquote:Op zondag 28 september 2014 14:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Denk aan je gezondheid hé ouwe reus.![]()
![]()
Is het nog erger dan de voorgaande jaren ja? Dacht dat ze het spel niet sneller konden maken dan dat.quote:Op zondag 28 september 2014 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou je van pace? Want dat is dit je FIFA.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nee joh. Litmanen is gewoon slecht.quote:Op zondag 28 september 2014 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is het nog erger dan de voorgaande jaren ja? Dacht dat ze het spel niet sneller konden maken dan dat.![]()
Dan zou ik allang m'n playstation uit hebben gezet, sterker nog ik ben het wel zat na zoveel te hebben gespeeldquote:Op zondag 28 september 2014 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, nou, het hing er even om hoor. Ik had in 14 wedstrijden 12 nederlagen. 2 Gelijke spelen. Nou, dat doet wat met je hoor![]()
![]()
Valt reuze mee joh. Snelheid is altijd handig geweest. Als het me te veel wordt koop ik gewoon zelf Doumbia.quote:Op zondag 28 september 2014 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is het nog erger dan de voorgaande jaren ja? Dacht dat ze het spel niet sneller konden maken dan dat.![]()
Ik kan het niet uitstaan dat het verdedigen niet lukt, en dan ga ik net zo lang door tot ik het wel door heb.quote:Op zondag 28 september 2014 14:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan zou ik allang m'n playstation uit hebben gezet, sterker nog ik ben het wel zat na zoveel te hebben gespeeld![]()
Je merkt wel dat het spel een stuk hoger tempo heeft..quote:Op zondag 28 september 2014 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Enige wat je moet doen is de sprintknop in houden en langs verdedigers rennen die geen poot uitsteken.quote:Op zondag 28 september 2014 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Probeer eens met L2 en achteruit te lopen je tegenstander op te vangen, doe dit al jaren en hou toch, zelfs met FUT, vaak de 0.quote:Op zondag 28 september 2014 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitstaan dat het verdedigen niet lukt, en dan ga ik net zo lang door tot ik het wel door heb.![]()
Is geen doorkomen aanquote:Op zondag 28 september 2014 15:01 schreef Toefjes het volgende:
Wat is dat nou weer voor geouweteringhoer met die webapp![]()
![]()
Speelt H2H wel lekker?quote:Op zondag 28 september 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige wat je moet doen is de sprintknop in houden en langs verdedigers rennen die geen poot uitsteken.Feyenoord Rotterdam![]()
werkte dat maar goedquote:Op zondag 28 september 2014 15:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Probeer eens met L2 en achteruit te lopen je tegenstander op te vangen, doe dit al jaren en hou toch, zelfs met FUT, vaak de 0.aanvallers 100x behendiger dan je verdediger waardoor je alsnog simpel te veel ruimte weggeeft en hij of langs je kan of iig sowieso iets gevaarlijks kan creëren omdat je zo achteruit moet blijven lopen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik gooi gewoon de sliding er in, levert vette overtredingen op, en als je het maar niet van achter doet krijg je af en toe geel. Als de tegenstander in de buurt is geef ik een schouderduw. En verder doe ik gewoon maar wat. Gaat steeds beterquote:Op zondag 28 september 2014 15:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Probeer eens met L2 en achteruit te lopen je tegenstander op te vangen, doe dit al jaren en hou toch, zelfs met FUT, vaak de 0.![]()
![]()
Webapp werkt hier inderdaad ook belabberd. Daar maar aan m'n scriptie. Moest eigenlijk toch al.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het werkt bij mij wel, maar dat kan ook komen omdat ik nooit de man selecteer die het dichtst bij staat, maar 1 daarachter. Met deze loop ik de lijnen dicht die de tegenstander wil benutten waardoor hij constant stuit op de verdediger die ik selecteer. Ik speel vaak met mijn buurjongen, hij moet altijd lachen wanneer ik al zeg wat hij gaat doen en hij dan de bal kwijtraaktquote:Op zondag 28 september 2014 15:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
werkte dat maar goedaanvallers 100x behendiger dan je verdediger waardoor je alsnog simpel te veel ruimte weggeeft en hij of langs je kan of iig sowieso iets gevaarlijks kan creëren omdat je zo achteruit moet blijven lopen.
Het afdekken van de lijnen is in het begin lastig, verder gebruik ik veel de sliding om passes te onderscheppen. Het enige wat ik hinderlijk vind van deze FIFA is dat er tussen het middenveld en verdediging opmerkelijk veel ruimte ligt.![]()
Heb al best wat bronze packs geopend op mijn 2e account. Balans staat nu op 15k. Komt vooral om een Russisch shirtje wat ik voor 9,5k kon verkopen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Abbiati
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
En dat shirt was van welke club?quote:Op zondag 28 september 2014 15:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb al best wat bronze packs geopend op mijn 2e account. Balans staat nu op 15k. Komt vooral om een Russisch shirtje wat ik voor 9,5k kon verkopen.![]()
Door die kenjer webapp verkoop ik nu mijn healings voor 200 coins.. aantal mensen kunnen erop waardoor er niet geboden wordtgodverdomme..
![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 15:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het werkt bij mij wel, maar dat kan ook komen omdat ik nooit de man selecteer die het dichtst bij staat, maar 1 daarachter. Met deze loop ik de lijnen dicht die de tegenstander wil benutten waardoor hij constant stuit op de verdediger die ik selecteer. Ik speel vaak met mijn buurjongen, hij moet altijd lachen wanneer ik al zeg wat hij gaat doen en hij dan de bal kwijtraakt
Het afdekken van de lijnen is in het begin lastig, verder gebruik ik veel de sliding om passes te onderscheppen. Het enige wat ik hinderlijk vind van deze FIFA is dat er tussen het middenveld en verdediging opmerkelijk veel ruimte ligt.klinkt goed
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Shirt van Arsenal Tulaquote:Op zondag 28 september 2014 15:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En dat shirt was van welke club?![]()
![]()
Heb hem drie keer gekochtquote:Op zondag 28 september 2014 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het snoepje van deze weekook drie Reid's, rondom en gignac, hopen dat ze een beetje gaan stijgen
![]()
Je zou het gewoon eens moeten uitproberen in een H2H of een wedstrijd tegen de computer, al heeft die laatste geen diepgang in het spel. Maar je zal snel genoeg merken dat er echt geen doorkomen aan is voor de tegenstander.quote:
Een ander voorbeeld is de manier van drukzetten. Je ziet heel vaak mensen recht op de speler aflopen om vervolgens te worden uitgespeeld omdat hij naar een links of rechtsback wordt gespeeld. Ik probeer dan altijd tussen de CB en LB/RB in te lopen zodat hij of een speler op het middenveld in moet spelen waar het vaak druk is en hij de bal snel kwijtraakt of de lange bal moet spelen omdat ik de lijnen richting de backs afscherm.![]()
The only way is upquote:Op zondag 28 september 2014 15:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb hem drie keer gekochtook drie Reid's, rondom en gignac, hopen dat ze een beetje gaan stijgen
![]()
![]()
![]()
![]()
Reid heb ik ook 2 keer en Milner heb ik uit een pack.quote:Op zondag 28 september 2014 15:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb hem drie keer gekochtook drie Reid's, rondom en gignac, hopen dat ze een beetje gaan stijgen
![]()
1-1 RamiHala Madrid !
quote:Op zondag 28 september 2014 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het snoepje van deze week
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Icardi al 19K zie ik op futdb
Helaas had ik daar maar 4 van, maar toch 32K virtueel in de pocket
![]()
ja je krijgt ze alleen stuk voor stuk. dus handig om eerst de duurdere te pakkenquote:Op zondag 28 september 2014 15:32 schreef StijnDa het volgende:
Kun je trouwens meerdere coinboosts tegelijk activeren?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, tellen ze gewoon door.quote:Op zondag 28 september 2014 15:32 schreef StijnDa het volgende:
Kun je trouwens meerdere coinboosts tegelijk activeren?![]()
Inter 1-3 Cagliari na 40 min en Inter heeft een rode kaart.
Ibarbo 1 assist, mocht hij even vlammen kan er een IF aankomen![]()
![]()
alleen managers en als je van die nutteloze trainingskaarten koopt,quote:Op zondag 28 september 2014 15:38 schreef Matedeor het volgende:
Iemand enig idee trouwens of die staf kaarten die je kan kopen daadwerkelijk nut hebben?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godver.. er zitten items vast op m'n Transferlist met als status completing, nu al 15min het geval.. lekker dit.![]()
Lijkt me lastig aangezien Sigthuurson al een zekerheidje isquote:Op zondag 28 september 2014 15:38 schreef Freire het volgende:
Inter 1-3 Cagliari na 40 min en Inter heeft een rode kaart.
Ibarbo 1 assist, mocht hij even vlammen kan er een IF aankomen![]()
Dus die kaarten heb alleen effect in combinatie met trainingskaartenquote:Op zondag 28 september 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen managers en als je van die nutteloze trainingskaarten koopt,, ook die conditie +15% kaarten en zo.
![]()
ja.quote:Op zondag 28 september 2014 15:42 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Dus die kaarten heb alleen effect in combinatie met trainingskaarten, ook die conditie +15% kaarten en zo.
#FreeTrapz![]()
Mooi dat er echt mensen die een spel spelen om enkel te traden. Koop dan aandelen ofzo![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Normaal reageren kun je namelijk ook. Maar goed. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Ik ga weer verder met tradenondertussen ben je wel de rijkste hier
![]()
![]()
wat had je van me willen horen, grote jongen ben trots op je. bij deze danquote:Op zondag 28 september 2014 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Normaal reageren kun je namelijk ook. Maar goed. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Ik ga weer verder met traden
#FreeTrapz![]()
hij maakt een grapje, dan hoef je hem niet meteen zo uit te scheldenquote:Op zondag 28 september 2014 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Normaal reageren kun je namelijk ook. Maar goed. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Ik ga weer verder met traden![]()
Ben je al minder gaan posten?quote:Op zondag 28 september 2014 15:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat had je van me willen horen, grote jongen ben trots op je. bij deze dan![]()
Jupquote:Op zondag 28 september 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je al minder gaan posten?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
+1quote:Op zondag 28 september 2014 15:49 schreef gazhims3lv het volgende:
Mooi dat er echt mensen die een spel spelen om enkel te traden. Koop dan aandelen ofzo
Dan maar wachten op de patch.quote:Op zondag 28 september 2014 15:50 schreef Toefjes het volgende:
Dit komt allemaal omdat Fifa 15 zo'n kutspel is.![]()
Er zijn ook geen goede RW's en RM's meer in de BBVAJa behalve Bale waar je een nier voor moet verkopen.
![]()
overboden worden op een speler maar geen coins terug krijgen![]()
het is wel weer raak daar bij EA he
#FreeTrapz![]()
Vela is goed of is die lw ? IF Rodrigo hoorde ik hier ook positieve verhalen over.quote:Op zondag 28 september 2014 15:55 schreef Proxzor het volgende:
Er zijn ook geen goede RW's en RM's meer in de BBVAJa behalve Bale waar je een nier voor moet verkopen.
![]()
Ja, als je enkel wil voetballen koop dan een voetbal ofzo en ga voetballenquote:Op zondag 28 september 2014 15:49 schreef gazhims3lv het volgende:
Mooi dat er echt mensen die een spel spelen om enkel te traden. Koop dan aandelen ofzo![]()
![]()
![]()
Shitload verkocht en 0 coins erbij gekregen. Genot.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wie gaat er in de glazen bol kijken?quote:Op zondag 28 september 2014 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
Wat verwachten jullie mannen?
Gaan de duurdere spelers nog veel omhoog komende week of zal het tegenvallen.
[ afbeelding ]![]()
hopen dat ze nog komen, ben hier ook 20K kwijtquote:Op zondag 28 september 2014 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Shitload verkocht en 0 coins erbij gekregen. Genot.
#FreeTrapz![]()
Heeft het zin spelers op de transferlijst te zetten die voor gemiddeld 200 gaan (via futbin) of gewoon quicksellen?![]()
je kan het in ieder geval proberen..quote:Op zondag 28 september 2014 16:02 schreef knight18 het volgende:
Heeft het zin spelers op de transferlijst te zetten die voor gemiddeld 200 gaan (via futbin) of gewoon quicksellen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hoeveel heb je er nogquote:![]()
verbaas me soms wat sommige spelers nog kostenlacazette 5.5K
#FreeTrapz![]()
Nog 3quote:Op zondag 28 september 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel heb je er nog![]()
verbaas me soms wat sommige spelers nog kostenlacazette 5.5K
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op dit soort vragen krijg je toch alleen maar antwoorden van noobs die een half uur later vragen wat de prijs van de NIF doet als er een IF versie van desbetreffende speler uitkomt.quote:Op zondag 28 september 2014 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
Wat verwachten jullie mannen?
Gaan de duurdere spelers nog veel omhoog komende week of zal het tegenvallen.
[ afbeelding ]
De wijze mensen zwijgen. Want dat weten we nou eenmaal niet.![]()
daarom vraag ik ook wat je denktquote:Op zondag 28 september 2014 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op dit soort vragen krijg je toch alleen maar antwoorden van noobs die een half uur later vragen wat de prijs van de NIF doet als er een IF versie van desbetreffende speler uitkomt.
De wijze mensen zwijgen. Want dat weten we nou eenmaal niet.![]()
laat ik het zo stellen. zou het verstandig zijn mijn iniesta en benzebaas te verkopen en daar wat IF's voor terug te halen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij is snel, kan dribbelen maar 2 weakfootquote:Op zondag 28 september 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vela is goed of is die lw ? IF Rodrigo hoorde ik hier ook positieve verhalen over.![]()
![]()
Denk dat de IF's eerder zullen verdubbelen in waarde. Maar ik kan er ook naast zitten.quote:Op zondag 28 september 2014 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom vraag ik ook wat je denkt![]()
laat ik het zo stellen. zou het verstandig zijn mijn iniesta en benzebaas te verkopen en daar wat IF's voor terug te halen.![]()
ik betaalde minder voor de IFquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Castaignos god
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste Maher al voor 15k verkocht
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Icardi nu 16.5k waard.quote:Op zondag 28 september 2014 16:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Eerste Maher al voor 15k verkocht
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
ik in ieder geval nietquote:voor dat bedrag had ik hem ook wel in de verzameling gewild
#FreeTrapz![]()
nou dit moet wel lukken toch
fijnste team voor mij (turks dan)
[ Bericht 21% gewijzigd door elshaarawy92 op 28-09-2014 16:30:50 ]![]()
Speciaal account aangemaakt voor dit topic.
Zoek iemand voor samen coop - seasons die redelijk goed is
op playstation 3.
Me beste vriend wil m niet halen omdat ie nog steeds jankt dat ie zn coins niet over kon zetten.
![]()
Meerdere mensen volgen het juiste padquote:Op zondag 28 september 2014 16:27 schreef DePresident. het volgende:
Ook even een discard IF opzoeken om wat in te investeren.![]()
![]()
Reid lijkt me wel een verstandige keuze, alleen is hij al gestegen naar 14k. Vraag me dus af of ik al niet te laat ben. Ik heb dit ook nog nooit gedaan trouwens.quote:Op zondag 28 september 2014 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meerdere mensen volgen het juiste pad
PSN: DePresident_![]()
Het worst case scenario is dat hij snel een SIF zal krijgen. Maar BPL, met goede pace.. Hij was dit weekend 12.5K, dus de drang naar boven die de prijs heeft is wel een goed signaal.quote:Op zondag 28 september 2014 16:30 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Reid lijkt me wel een verstandige keuze, alleen is hij al gestegen naar 14k. Vraag me dus af of ik al niet te laat ben. Ik heb dit ook nog nooit gedaan trouwens.![]()
en het is zondag middag. kans dat je hem maandag of dinsdag nog rond 12K op kan pikken is grootquote:Op zondag 28 september 2014 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het worst case scenario is dat hij snel een SIF zal krijgen. Maar BPL, met goede pace.. Hij was dit weekend 12.5K, dus de drang naar boven die de prijs heeft is wel een goed signaal.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga er een paar proberen goedkoop op te pikken.quote:Op zondag 28 september 2014 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het worst case scenario is dat hij snel een SIF zal krijgen. Maar BPL, met goede pace.. Hij was dit weekend 12.5K, dus de drang naar boven die de prijs heeft is wel een goed signaal.Dan wacht ik nog even.quote:Op zondag 28 september 2014 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en het is zondag middag. kans dat je hem maandag of dinsdag nog rond 12K op kan pikken is groot
PSN: DePresident_![]()
Die kans is 50%, het prijsverloop verschilt van week tot week. Maandag en dinsdag worden er relatief minder packs geopend dan in het weekend lijkt me. Hier kun je alleen je gevoel achterna gaan.quote:Op zondag 28 september 2014 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en het is zondag middag. kans dat je hem maandag of dinsdag nog rond 12K op kan pikken is groot![]()
plus het feit dat het halve forum hier nu discard IF's aan het oppikken isquote:Op zondag 28 september 2014 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kans is 50%, het prijsverloop verschilt van week tot week. Maandag en dinsdag worden er relatief minder packs geopend dan in het weekend lijkt me. Hier kun je alleen je gevoel achterna gaan.gewoon een soort PF dit
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 16:36 schreef Maver24 het volgende:
Monstertruck rijdt in op publiek in Haaksbergen. Damn. Vreselijk
Ik snap ook heel het idee niet van het monstertruck rijden.. stunten met de grote kans dat je met zo;n snelheid alle kanten op kan bouncen. Ook het publiek in.![]()
Je speler spuugde hem gewoon in z'n bek.quote:Op zondag 28 september 2014 16:41 schreef Proxzor het volgende:
Mijn speler word onderuit gehaald in mijn 16, hij krijgt een penalty. OK?!![]()
ik kreeg 2 penaltys tegen 4-3 gewonnenquote:Op zondag 28 september 2014 16:41 schreef Proxzor het volgende:
Mijn speler word onderuit gehaald in mijn 16, hij krijgt een penalty. OK?!![]()
![]()
Aids.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wat is dat tyfesirritantquote:Op zondag 28 september 2014 16:45 schreef Toefjes het volgende:
Penalty's zijn makkelijker te verdedigen dan aftrappen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Kick off vorig jaar in totaal maar 4-5 keer tegen gehad ofzo, maar die aftrap is wel echt lastig verdedigen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
So truequote:Op zondag 28 september 2014 16:45 schreef Toefjes het volgende:
Penalty's zijn makkelijker te verdedigen dan aftrappen.![]()
![]()
Beerens is ook geweldig voor mij tot nu toe.quote:Op zondag 28 september 2014 16:45 schreef rolls-reus het volgende:
wefut.com/en/player/6156 mijn favoriete silver dit jaar tot nu toe
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ziek van dit spelMijn keeper 1 redding, tegenstander 10. 2-1 eraf. Heb nog geen pot gewonnen vandaag geloof ik.
Team maar weer verkopen dus. Niet dat het daaraan ligt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ken iemand die heeft Fifa 15 al op marktplaats gegooidquote:Op zondag 28 september 2014 16:47 schreef Reemi het volgende:
Ziek van dit spelMijn keeper 1 redding, tegenstander 10. 2-1 eraf. Heb nog geen pot gewonnen vandaag geloof ik.
Team maar weer verkopen dus. Niet dat het daaraan ligt.![]()
![]()
Voor mij Kelvin en Bébé, wat een bazen allebeiquote:Op zondag 28 september 2014 16:45 schreef rolls-reus het volgende:
wefut.com/en/player/6156 mijn favoriete silver dit jaar tot nu toe
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)van_het_stadion.html
Mooi dat dit gewoon kan, als je dit in Nederland doet slaan ze je de tering in![]()
![]()
Heb net al mn spelers voor een te hoge prijs op de markt gegooid en ze worden nog allemaal gekocht ook![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zal het dus niet een te hoge prijs zijn geweest.quote:Op zondag 28 september 2014 16:54 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
Heb net al mn spelers voor een te hoge prijs op de markt gegooid en ze worden nog allemaal gekocht ook![]()
Was gewoon een random moment toen de servers gewoon goed waren. Ik ging even kijken wat zijn prijs was en ineens stond hij erquote:
Hij ging op dat moment voor 70kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
jawel hoor, gewoon gechecked voor ik ze erop plaatstequote:Op zondag 28 september 2014 16:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan zal het dus niet een te hoge prijs zijn geweest.
Taarabt voor 5k verkocht, fer voor 6k etc etc![]()
zoals het zou moeten zijn iddquote:Op zondag 28 september 2014 16:50 schreef Jorwol het volgende:
Mooi dat dit gewoon kan, als je dit in Nederland doet slaan ze je de tering in'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb je het nu over het stuk voor of na de komma?quote:Op zondag 28 september 2014 16:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zoals het zou moeten zijn idd
quote:Op zondag 28 september 2014 16:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je het nu over het stuk voor of na de komma?voor
Heb echt het idee of het spel soms gewoon wilt dat je verliest. Schoot echt 5x op de lat en de keeper maakt ook nog eens 10 wonderreddingen, tegenstander passeert 1x mijn verdediging met Sturridge en ik verlies me 1-0 terwijl ik de hele tijd domineerde![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Feyenoord - Ajax.quote:Op zondag 28 september 2014 16:59 schreef Henrys het volgende:
Heb echt het idee of het spel soms gewoon wilt dat je verliest. Schoot echt 5x op de lat en de keeper maakt ook nog eens 10 wonderreddingen, tegenstander passeert 1x mijn verdediging met Sturridge en ik verlies me 1-0 terwijl ik de hele tijd domineerde"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja die pech hebben ze inderdaad goed in de code gekregenquote:Op zondag 28 september 2014 16:59 schreef Henrys het volgende:
Heb echt het idee of het spel soms gewoon wilt dat je verliest. Schoot echt 5x op de lat en de keeper maakt ook nog eens 10 wonderreddingen, tegenstander passeert 1x mijn verdediging met Sturridge en ik verlies me 1-0 terwijl ik de hele tijd domineerdeOh wacht...
![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 17:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja die pech hebben ze inderdaad goed in de code gekregenOh wacht...
quote:Op zondag 28 september 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man
+ deze man
[ afbeelding ]
Bij Castaignos zitten er ook nog eens redelijk wat potjes tegen golds tussen
haha, fijn om te lezen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:59 schreef Henrys het volgende:
Heb echt het idee of het spel soms gewoon wilt dat je verliest. Schoot echt 5x op de lat en de keeper maakt ook nog eens 10 wonderreddingen, tegenstander passeert 1x mijn verdediging met Sturridge en ik verlies me 1-0 terwijl ik de hele tijd domineerde![]()
No way dat dit online isquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alles divisies. Maar de rest van mijn team scoort niet heel veel.quote:
dat publiek staat er ook lekker dicht opquote:Op zondag 28 september 2014 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=704714619611936![]()
(laatste 10 seconden.)
lekker gevaarlijk
![]()
![]()
Ja echt wtf. Ga je toch niet met je kinderwagentje staan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat publiek staat er ook lekker dicht oplekker gevaarlijk
Feyenoord Rotterdam![]()
silver cup..quote:Op zondag 28 september 2014 17:05 schreef Henrys het volgende:
Als je een zilver team hebt wordt je dan ook gematched met andere zilvere teams?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb geen full silver team, dus geen idee.quote:Op zondag 28 september 2014 17:05 schreef Henrys het volgende:
Als je een zilver team hebt wordt je dan ook gematched met andere zilvere teams?
Wat doet ie kenjermongool?quote:Op zondag 28 september 2014 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
(laatste 10 seconden.)
Die gast moeten ze echt het rijbewijs afnemen voor de rest van zijn leven.
We kunnen je vanaf nu trouwens ook mobiel bereiken![]()
![]()
Daarom heet 'ie ook BukhaGOD.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
In de Kuip of 410 van de ArenA misschien. Voor de rest kan dit prima in Nederland hoor. Heb zelf wel eens in het AZ-stadion gezeten toen Jong Ajax uit moest bij AZ. Kwamen toen zelfs op voorsprong, wij daar juichenquote:Op zondag 28 september 2014 16:50 schreef Jorwol het volgende:
Mooi dat dit gewoon kan, als je dit in Nederland doet slaan ze je de tering in. Uiteindelijk verloren ze na verlenging
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
echt hinderlijk ja, ook telkens 4 spelers ofzo die blessa zijn na 1 wedstrijdquote:Op zondag 28 september 2014 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een potje gespeeld en sommige spelers staan al op 93 fitness![]()
![]()
watquote:Op zondag 28 september 2014 17:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat doet ie kenjermongool?Die gast moeten ze echt het rijbewijs afnemen voor de rest van zijn leven.
We kunnen je vanaf nu trouwens ook mobiel bereiken![]()
![]()
dat bedoel ik niet idiootquote:Op zondag 28 september 2014 17:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er staat een telefoonnummer rechtsbovenin.
alsof die gast in die truck expres op het publiek inrijdtAlsof ie ze uberhaupt kan zien vanaf daar
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
even je record redden he. Tegen starter teams + een zilvere speler. Darksonic86
gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Casta was toch vorig jaar groter in FUT?quote:Op zondag 28 september 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man
+ deze man
[ afbeelding ]
Bij Castaignos zitten er ook nog eens redelijk wat potjes tegen golds tussenIk heb alleen maar tegen goeie silver teams gespeeld tot nu toe.quote:Op zondag 28 september 2014 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
even je record redden he. Tegen starter teams + een zilvere speler. Darksonic86
gr![]()
Jahoor, hij heeft dat publiek niet gezienquote:Op zondag 28 september 2014 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet idioot
alsof die gast in die truck expres op het publiek inrijdtAlsof ie ze uberhaupt kan zien vanaf daar
Als je dat niet ziet, ben je toch niet geschikt om daar te komen stunten..
![]()
En wat verklaart trouwens dat hij ineens zoveel gas bijgeeft terwijl er geen obstakels meer waren behalve die auto's in het midden?quote:Op zondag 28 september 2014 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet idioot
![]()
dus er waren wel obstakels. En als je dingen niet ziet denk je al gauw dat je door kan rijden hequote:Op zondag 28 september 2014 17:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En wat verklaart trouwens dat hij ineens zoveel gas bijgeeft terwijl er geen obstakels meer waren behalve die auto's in het midden?![]()
Lol nu je het zegt..hij oogde al wat kleiner jaquote:Op zondag 28 september 2014 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Casta was toch vorig jaar groter in FUT?
[..]
Ik heb alleen maar tegen goeie silver teams gespeeld tot nu toe.
Teken dat het een topspeler is. Van Persie overkwam hetzelfde vorig jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk je nou serieus dat hij expres op het publiek inrijdt? jij bent echt een mafkeesquote:Op zondag 28 september 2014 17:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En wat verklaart trouwens dat hij ineens zoveel gas bijgeeft terwijl er geen obstakels meer waren behalve die auto's in het midden?![]()
Ja, 187: http://wefut.com/en/player/8176/13quote:Op zondag 28 september 2014 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Casta was toch vorig jaar groter in FUT?
[..]
Ik heb alleen maar tegen goeie silver teams gespeeld tot nu toe.
Vorig jaar zelfs 188http://wefut.com/en/player/7652/14
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Verneukte reflex en gaspedaal ipv rem lijkt me.quote:Op zondag 28 september 2014 17:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En wat verklaart trouwens dat hij ineens zoveel gas bijgeeft terwijl er geen obstakels meer waren behalve die auto's in het midden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WTF? Waarom geeft hij gas als hij richting het publiek rijdt?quote:Op zondag 28 september 2014 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
(laatste 10 seconden.)
![]()
Hij was al over die auto's heen en stuurt met de bocht mee en geeft vervolgens meer gas. Neem aan dat je dat vreemd vindt.quote:Op zondag 28 september 2014 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus er waren wel obstakels. En als je dingen niet ziet denk je al gauw dat je door kan rijden he![]()
Waarschijnlijk een technisch mankement. Ik vind het wat ver gaan om die chauffeur al aan de schandpaal te nagelen.Feyenoord Rotterdam![]()
Met mijn 1e team ging het niet zo goed, net speelde ik 1 potje met mijn Bundesligateam en Schieber scoorde er 5 bij zin debuut.Jimenez is ook 4 cm kleiner gewordenquote:Op zondag 28 september 2014 17:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, 187: http://wefut.com/en/player/8176/13
Vorig jaar zelfs 188http://wefut.com/en/player/7652/14
![]()
![]()
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.quote:Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef Proxzor het volgende:
[..]
WTF? Waarom geeft hij gas als hij richting het publiek rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |