SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Hoe toepasselijk dit lied .quote:
Mogguh guyvie.quote:
Nee nog niet staat op mijn watchlist die ik met mijn vriendin afwerk, deze staat op nr 26 dus moet nog 25 andere kijken.. ja lijstje.. haha staan nu 214 films op die we allebij nog niet kennen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh guyvie.
Jij bent film liefhebber he?
Gister Coherence gekeken. Wat een mind fuck.
Na die tijd dacht ik.....wtf is dit?
In welke blender zat mijn hoofd de afgelopen anderhalf uur...
Jij hem gezien?
Jezusquote:Op zondag 28 september 2014 15:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee nog niet staat op mijn watchlist die ik met mijn vriendin afwerk, deze staat op nr 26 dus moet nog 25 andere kijken.. ja lijstje.. haha staan nu 214 films op die we allebij nog niet kennen.
Ik heb enkele clips gezien, dat gaat op zeker een staartje krijgen lijkt me, in ieder geval zullen er hopelijk veiligheidsmaatregelen getroffen gaan worden bij toekomstige evenementen hoop ik.quote:
Ja mijn zus die er stond was al verbaasd waarom het daar was, is een parkeerplaats naast de jumbo, kleine ruimte en simpele dranghekken, ze waren even blijven hangen om te kijken wat er loos was, Ze had nu zoiets van nou... waren we maar op de kermis in het centrum gebleven!quote:Op zondag 28 september 2014 18:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik heb enkele clips gezien, dat gaat op zeker een staartje krijgen lijkt me, in ieder geval zullen er hopelijk veiligheidsmaatregelen getroffen gaan worden bij toekomstige evenementen hoop ik.
Met mij en de rest ook .. zijn nu beetje bijkomen van de schrik..quote:
Pff kut zeg.quote:Op zondag 28 september 2014 19:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met mij en de rest ook .. zijn nu beetje bijkomen van de schrik..
Ja ik had gisteren afgezegd omdat ik vandaag al andere dingen geplanned had..quote:
Ja is vreselijk natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik had gisteren afgezegd omdat ik vandaag al andere dingen geplanned had..
mja wist ook niet dat dit er was, ik hoorde hun alleen over kermis in de stad zelf, dit evenementje ligt net buiten centrum.
Het is echt ongelofelijk hoe dicht ze er bij stonden guivie. Wat een geluk dat het voor hen goed afgelopen is.quote:Op zondag 28 september 2014 19:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met mij en de rest ook .. zijn nu beetje bijkomen van de schrik..
Pak van mijn hart..quote:Op zondag 28 september 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt ongelofelijk hoe dicht ze er bij stonden guivie. Wat een geluk dat het voor hen goed afgelopen is.
Nope , nog nietquote:Op maandag 29 september 2014 09:15 schreef Specularium het volgende:
Zit Hug0 ook in deze SC?
Lijkt me wel he?
Ja hoor, gezelligquote:Op maandag 29 september 2014 09:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah mooi, kan ik hier rustig meeposten.
Je kan sowieso mee posten in BNW.quote:Op maandag 29 september 2014 09:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah mooi, kan ik hier rustig meeposten.
Ik zit in NWS dus alles is sowieso een zionistisch complot.quote:Op maandag 29 september 2014 09:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kan sowieso mee posten in BNW.
Als je er op wordt aangesproken kun je gewoon ontkennen en zeggen dat het een complot is van oa de bilderbergers.
Baggervet . Oftewel B-vet.quote:Op maandag 29 september 2014 09:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja lekker! Heb je toevallig nog een heel vet ontbijt klaarstaan?
Oh jaquote:Op maandag 29 september 2014 09:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit in NWS dus alles is sowieso een zionistisch complot.
Ja dat weet ik dat je van NWS bent...is ook best verdacht dat ik dat weet...maar ja ik ben een zionist.quote:Op maandag 29 september 2014 09:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 september 2014 09:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Op BNW zit ik alleen maar voor L hoor :p
Ach, als het feest de moeite waard was neem je de kater voor liefquote:
Tnx!quote:Op maandag 29 september 2014 09:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, als het feest de moeite waard was neem je de kater voor lief![]()
*schuift eieren met spek door
quote:Op maandag 29 september 2014 09:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kan sowieso mee posten in BNW.
Als je er op wordt aangesproken kun je gewoon ontkennen en zeggen dat het een complot is van oa de bilderbergers.
Geef hem op voor Johnny de Mol's programma!quote:Op maandag 29 september 2014 09:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx!
Beste voor een kater. Vet ontbijt en dan iets intensiefs doen (nee niet hardlopen)
Moet nog wat zand verplaatsen dus dat ga ik zo maar doen.
Denk dat 1 van mn parkietjes een mongooltje is.
Niet lullig bedoeld maar hij heeft beetje raar hoofd. Kan niet vliegen. ...sterker nog heel zn motoriek is niet in orde. Best sneu
quote:Op maandag 29 september 2014 09:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is in goed overleg gegaan.quote:Op maandag 29 september 2014 09:58 schreef theguyver het volgende:
[..]af vandaar dat je het panama topic hier in gepleurd hebt
Helemaal niet, dat was ontzettende ruzie.quote:Op maandag 29 september 2014 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is in goed overleg gegaan.
quote:Op maandag 29 september 2014 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is in goed overleg gegaan.
Btw, nu worden zelfs al aliens geopperd
Het goedmaken is altijd het fijnste hequote:Op maandag 29 september 2014 10:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat was ontzettende ruzie.
Maar wel goed opgelost,.
serieusquote:Op maandag 29 september 2014 10:05 schreef theguyver het volgende:
[..]weet ik ook wel, was ook wel nodig.
ALIENS??? lol wut !!
Zeker wel!quote:Op maandag 29 september 2014 09:56 schreef theguyver het volgende:
[..]heb je ooit gepost buiten de SC in BNW?
En trix houd jou profiel goed in de gaten
In het topic is er bijna een constante strijd ...quote:Op maandag 29 september 2014 10:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat was ontzettende ruzie.
Maar wel goed opgelost,.
Ja dat was tof he?quote:Op maandag 29 september 2014 10:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker wel!
Maar heb geen zin meer in discussies over BNW onderwerpen. Lees best veel mee om mn eigen mening te vormen overbepaalde onderwerpen.
De mossad wil me niet meer betalen voor posten dus daar ben ik mee gestopt.
L heeft me hier weten te houden
Denk zelfs dat 90% van mn posts in BNW SC zijn. Logisch want het is altijd gezellig in deze SC.
Moet even terugdenken aan toen de VBL SC dicht was en ze in deze SC een thuis vonden. Dat was zo mooi.
Ja die overleefd wel hoor. Heb takken erin zodat hij omhoog kan...eten op de grond.quote:Op maandag 29 september 2014 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geef hem op voor Johnny de Mol's programma!
Zielig zeg, dat beestje. Zou hij het overleven denk je? Hij hóeft natuurlijk geen kilometers te vliegen en misschien kunnen de kwartels zich over hem ontfermen. Kan ie lekker beetje scharrelen onderin de volière.
Hoe komt dat guyvie? Volgens mij doe je het hartstikke leuk!quote:Op maandag 29 september 2014 20:44 schreef theguyver het volgende:
He bah extra inval uuurtjes volgende week worden toch wat minder.
Scheelt wel dat alles schooltjes dichtbij zitten
zou voor een aantal leraren invallen komende paar weken maar had gehoopt dat ik de 40 uur zou halen maar zijn er maar 24, nou reken ik niet mee hoe druk ik thuis ben met dingen nakijken en zo.quote:Op maandag 29 september 2014 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe komt dat guyvie? Volgens mij doe je het hartstikke leuk!
Dankjewel Vance en welkom op de SCquote:Op dinsdag 30 september 2014 06:43 schreef Vance het volgende:
Dag Lavenderr
Mijn complimenten voor het modden in het Kris en Lisanne topic wat je doet!
Zeer gewaardeerd!
dank Je.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:47 schreef Vance het volgende:
Ik had wat gedoe om mijn ui goed te krijgen 60x60...
tis nu wel redelijk onleesbaar...
Welke nick had je bij BB1? Want dan ben je eigenlijk al een oldie van FOK!quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:52 schreef Vance het volgende:
Ik moet nog ergens een account hebben hier op Fok die ik had aangemaakt tijdens Big Brother 1..
maar men dan moet ik heel veel graven om dat boven te halen.. password werkt ook niet meer want ik zat toen bij een andere provider en had een ander email adres
heb niks met katten, No offence, beetje slechte ervaring mee.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:02 schreef Vance het volgende:
anyway mijn avatar is een Poema
onderschrift is Next 10 miles.
Heeft niks te maken met K en L het is een foto die ik heb gemaakt van een verkeersbord op de route Grand Canyon in 2011.
Maar ik heb wel redelijk verstand van gedrag van katten ( Kleine en Grote) en nee ik ben geen dompteur! Katten horen te leven waar ze willen leven!
en er leven er 2 bij mij thuisNiks bijzonders hoor gewoon 2 straatkatten vanuit het asiel
yep ben een oldie.. en Nope mijn nick van toen doet er niet erg toe:) Ik herrinner me wel APK, Gert en MMX ofzo ene Sunshine? meerdere maar eigenlijk maakt dat niet uit wie ik toen was en welke nick ik toen had. Het is lang geleden en alles is anders.. ( Niet dat ik nu zo anders ben dan toen dat niet) maar ik vind het beter om nu even helemaal opnieuw te beginnen .. Niet dat ik rare dingen heb gedaan ofzo hoor...quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke nick had je bij BB1? Want dan ben je eigenlijk al een oldie van FOK!
Water under the bridge heyquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:12 schreef Vance het volgende:
[..]
yep ben een oldie.. en Nope mijn nick van toen doet er niet erg toe:) Ik herrinner me wel APK, Gert MMX ofzo Sunshine? meerdere maar eigenlijk maakt dat niet uit wie ik toen was en welke nick ik toen had. Het is lang geleden en alles is anders.. ( Niet dat ik nu zo anders ben dan toen dat niet) maar ik vind het beter om nu even helemaal opnieuw te beginnen .. Niet dat ik rare dingen heb gedaan ofzo hoor...
Ik ben voornamelijk weggegaan van Fok omdat ik virtuele ruzie had met ene Flugeltje toen.
Ik heb daar alles gelezen vanaf deel 1..quote:En genoeg leesvoer op de K en L-topics
agh ja er komt hier genoeg voorbij daarom heet het social chat ^^quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:06 schreef Vance het volgende:
k heb trouwens ongelooflijk veel gelezen hier als lurker.. vaak gedacht ik moet ook maar weer eens mee gaan schrijven.. kwam er nooit van maar op een gegeven moment kon ik het niet laten.
kwam meest door alle "onzin" die er geschreven werd in het K en L topic..
Ik moest gewoon daar ook even reageren.. Ik kon niet langer zwijgen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:08 schreef Vance het volgende:
Hey you out there in the cold
Getting lonely getting old
Can you feel me?
Hey you standing in the aisles
With itchy feet and fading smiles
Can you feel me?
Hey you don't help them to bury the light
Don't give in without a fight.
Hey you out there on your own
Sitting naked by the phone
Would you touch me?
Hey you with you ear against the wall
Waiting for someone to call out
Would you touch me?
Hey you, would you help me to carry the stone?
Open your heart, I'm coming home.
But it was only fantasy.
The wall was too high,
As you can see.
No matter how he tried,
He could not break free.
And the worms ate into his brain.
Hey you, out there on the road
Always doing what you're told,
Can you help me?
Hey you, out there beyond the wall,
Breaking bottles in the hall,
Can you help me?
Hey you, don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall.
Songwriters: WATERS, ROGER
Dat is schrikken he?quote:
Werk ze Vance en tot gauwquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:23 schreef Vance het volgende:
Maar ok i have to run...
Om 15.00 begint mijn dienst.
Take Care
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:23 schreef Vance het volgende:
Maar ok i have to run...
Om 15.00 begint mijn dienst.
Take Care
weer wezen stappen Tjacka, het is net dinsdagquote:
Uit de uni /school/opleiding bedoelt Tjack denk ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
weer wezen stappen Tjacka, het is net dinsdag![]()
En dan noemen ze mij een feestbeest
Ik ga koken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is schrikken he?![]()
Maar wat ben jij vroeg uit zeg. Tof. Ga je vanmiddag doen?
Leuk he, een nieuwe (oude) enthousiaste user erbij hier
Nee ben saai geworden juist joh.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
weer wezen stappen Tjacka, het is net dinsdag![]()
En dan noemen ze mij een feestbeest
ehm pannetje alla Guyviequote:Op dinsdag 30 september 2014 14:03 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand tips voor iets lekkers te eten vanavond?
Komt wel bij kijken dat het snel en lekker moet zijn, oftewel het moet vullen![]()
Schommelstoel heeft nu al geen zin in uitgebreid te koken
Hmm klinkt wel redelijk simpel en snelquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm pannetje alla Guyvie
nodig 2 pannetjes
1 pannetje gehakt in bakken
1 wok pan rosti
beide wat op bakken dan alles in de wok pan .. wat wokgroente er bij nog even laten door wokken en presto.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:08 schreef Tjacka het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)-champignons-en-spek
deze lav
Rosti zijn kleine aardappel stukjes, en ja 20 minuten max is het klaar zo kan je ook ander vlees er in gooien natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hmm klinkt wel redelijk simpel en snel![]()
Waar smaakt rosti naar eigenlijk, nog sterker...wat is het ?
Doe die van Tjack. Lekker en snel klaarquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hmm klinkt wel redelijk simpel en snel![]()
Waar smaakt rosti naar eigenlijk, nog sterker...wat is het ?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Rosti zijn kleine aardappel stukjes, en ja 20 minuten max is het klaar zo kan je ook ander vlees er in gooien natuurlijk.
Best gezond en snel klaar
Die van Tjackaquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe die van Tjack. Lekker en snel klaar
Dan die van Guyvie?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Die van Tjacka![]()
Lekker lekker, wss ook goed voor veel plezier op de toilet
Aangezien er vanavond weer een wandel/loop toch op zit lijkt mij die van Tjacka niet verstandig voor vanavond
quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:08 schreef Tjacka het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)-champignons-en-spek
deze lav
Er is ook zo'n leuk liedje van Raymond van het Groenewoud , een soort gospel. Kan er nu niet opkomen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:23 schreef Vance het volgende:
Het is niet helemaal toepasselijk maar ik moest/moet heel vaak aan dit liedje denken.
Een van de allermooiste nederlands/belgische liedjes ooit.
2 meisjes.
Of hema?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat is wel handig met lasagne .
Action!
Zo stond ik laatst in de keuken om een cake/taart te maken....quote:
let op je moet wel goed omflippen anders bakt het aan..quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:22 schreef schommelstoel het volgende:
Ga denk ik ook voor die van Guy.
Zat al bijna te denken aan een koude maaltijd salade van de AH, best lekker, vullen ook wel redelijk.
Ze zijn alleen zo belachelijk duur.
Ga ik nou voor het eerst in mijn leven rosti eten in dit ohzo multiculturele land.
action is spotgoedkoop en hun bakdingen zijn best goede kwaliteit.quote:
je veux lamour ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is ook zo'n leuk liedje van Raymond van het Groenewoud , een soort gospel. Kan er nu niet opkomen.
Dankje, zo maar even langs de winkel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
let op je moet wel goed omflippen anders bakt het aan..
Dus vlammetje of plaat niet te hoog zetten, ben zelf geen fan van gekookte aardappels dan is dit een goed alternatief, plus de dames zijn er dol op
Moet ik een stukje fietsen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
action is spotgoedkoop en hun bakdingen zijn best goede kwaliteit.
Douchegordijnen daarentegen moet je daar niet kopen. Het water gaat er dwars doorheen
Sorry, maar dit is mijn foute sadistische 'humor' ongemakkelijkheid, ook wel een chandlertje te noemen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:32 schreef Vance het volgende:
kan ik het liedje 2 meisjes posten in het topic K en L?
Het is niet helemaal toepasselijk en qua text is het niet echt toepasselijk..
maar je wordt ( Ik wel tenminste) er stil van..
die gitaar ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Zou het niet doen. Is op het moment nogal wat spanning.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:32 schreef Vance het volgende:
kan ik het liedje 2 meisjes posten in het topic K en L?
Het is niet helemaal toepasselijk en qua text is het niet echt toepasselijk..
maar je wordt ( Ik wel tenminste) er stil van..
die gitaar ook!
zeker niet vastpakken als je uitglijd, Mijn buurvrouw verteld het verhaaltje nog geregeldquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
action is spotgoedkoop en hun bakdingen zijn best goede kwaliteit.
Douchegordijnen daarentegen moet je daar niet kopen. Het water gaat er dwars doorheen
Ok en ja dat liedje vinnik helemaal niksquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou het niet doen. Is op het moment nogal wat spanning.
En ik bedoelde deze :
Denk het niet. Die hebben het veel te druk met deze zaak .quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:42 schreef Vance het volgende:
[..]
Ok en ja dat liedje vinnik helemaal niks![]()
maar wat betreft K en L inderdaad lopen de gemoederen daar hoog op vaak.
vaak heeft wat daar wordt geschreven ook niets meer met het overlijden van K en L te maken.
Toen ik het las als lurker vroeg ik me vaak af... weten jullie wel waar je mee bezig bent?
En nog steeds vraag ik me dat af als ik het topic lees.
Ik heb vanaf deel 1 tot nu toe alles wel gelezen.
Bij sommigen werd ik kwaad, Bij anderen moest ik lachen.. Ik weet je mag niet roddelen en niet lachen.. maar die reactie's ook van Sudden...
Zouden de posters daar hier ook lezen ?
Daarom staat het nu in BNW, lavje heeft het druker met dat topic dan met de overige gok ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:42 schreef Vance het volgende:
[..]
vaak heeft wat daar wordt geschreven ook niets meer met het overlijden van K en L te maken.
Toen ik het las als lurker vroeg ik me vaak af... weten jullie wel waar je mee bezig bent?
Bij sommigen werd ik kwaad, Bij anderen moest ik lachen.. Ik weet je mag niet roddelen en niet lachen.. maar die reactie's ook van Sudden...
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dat topic, lost het echt iets op?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het niet. Die hebben het veel te druk met deze zaak .
Ik ga op zoekquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blokker dan? Hema kan ook. Denk dat die zo'n beetje even duur zijn.
Als er al een post gemaakt word die echt wat zou kunnen verklaren of aan het denken zetten... en er zijn een aantal echt goede postings geweest hoor! dan nog worden ze overstelpt door de interne oorlog daar tussen de posters die allemaal echt ongelooflijk hun idee en ego willen halen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dat topic, lost het echt iets op?
Voegen ze wat toe aan het werkelijke onderzoek?
Wat moeten de ouders wel niet denken over dat topic.
Sommigen leven zich iets te veel in als 'onderzoeker' maar of dat enig effect heeft op het hele gebeuren is de vraag.
oftewel, succes en gelijk willen halen ongeacht of die gene gelijk heeft of niet over de 'rug' van anderen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:04 schreef Vance het volgende:
[..]
Als er al een post gemaakt word die echt wat zou kunnen verklaren of aan het denken zetten... en er zijn een aantal echt goede postings geweest hoor! dan nog worden ze overstelpt door de interne oorlog daar tussen de posters die allemaal echt ongelooflijk hun idee en ego willen halen.
er is echt amper respect daar voor familie, vrienden en bekenden van Kris en Lissanne. het enige wat er gebeurt daar is elkaar de loef afsteken en afzeiken. Dat is al een hele tijd zo.
Ik kan me voorstellen dat Lavenderr als mod het er best heel erg moeilijk mee heeft! het is niet makkelijk om dat in goede banen te leiden Ik denk dat het niet eens meer in goede banen geleid -Kan- worden.
er zijn daar users die menen omdat ze er al heel lang posten en de zaak hun Zooooooooooooooooooooo dichtbijstaat dat ze daarom rechten hebben om hun mening door te drammen en iedereen die het er niet mee eens is proberen af te schieten.
er werd net ook gepost dat ik als nieuwkomer in het topic eerst maar me eens moest inlezen.
(Ik heb vanaf deel 15 tot nu alles gelezen en van deel 1 tot 15 heb ik ook gelezen)
Iedere nieuwkomer wordt afgeschoten daar. het hele topic is redelijk ziek nu ( Helaas)
er zijn erweinig daar die respect en gevoel opbrengen voor de familie bekenden en vrienden van K en L
Het is erg triest.
Het topic sluiten ... ? Ik heb er even over gedacht maar dat werkt niet.. dan gaan de posters van het topic overal roepen dat het een complot is enzo...
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
oftewel, succes en gelijk willen halen ongeacht of die gene gelijk heeft of niet over de 'rug' van anderen.
In sommige gevallen lijkt het die type users niet te gaan om verder te komen in het onderzoek, maar alleen maar dat wij kunnen lezen en zien dat user A dit heeft geplaatst en zich daar echt goed over voelt.
Plaatst iemand anders een ander verhaal, Bam! ego's die tegen elkaar bekvechten.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:20 schreef theguyver het volgende:
ok, enough internet for today..
http://mashable.com/2014/08/14/shark-sex-facts/
* theguyver op naar werk.
Nu net toevallig klik ik het aan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:42 schreef Vance het volgende:
[..]
Je kan niet weten....quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dat topic, lost het echt iets op?
Voegen ze wat toe aan het werkelijke onderzoek?
Wat moeten de ouders wel niet denken over dat topic.
Sommigen leven zich iets te veel in als 'onderzoeker' maar of dat enig effect heeft op het hele gebeuren is de vraag.
Een enquete over wat? Of bedoel je de Website van het Jaar-verkiezing?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:27 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Je kan niet weten....
Soms zijn burgeronderzoekers wel degelijk in staat de ware oorzaak van een gebeuren te achterhalen.
Ik las dat er een etiquette schijnt te zijn; mooi, als het consequent voor heel FOK geldt?
Ik geloof zeker dat onderzoek van de burger kan bijdragen aan een zaak.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:27 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Je kan niet weten....
Soms zijn burgeronderzoekers wel degelijk in staat de ware oorzaak van een gebeuren te achterhalen.
Ik las dat er een etiquette schijnt te zijn; mooi, als het consequent voor heel FOK geldt?
Oh ja sorry. Verkeerd gelezen.quote:
Hoi Poesquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef Raakpoes het volgende:
Goedenavond schatjes.
Net terug van hardlopen maar potverdrieWeet niet wat er aan de hand is met me maar ik ben zo kapot, zo kapot ben ik nog nooit geweest. Alles doet pijn (behalve jaja, mijn benen -.-), dove oren (of dichtgeklapt, hoe je dat ook zegt), duizelig. Snap er geen klote van. Vorige week zelfde afstand (4km ong. met interval) en toen ging het moeiteloos.
Wel al paar dagen 2 of 3 keer per dag steken op borst, maar goed, dat kun je niet eens benoemen, zo marginaal.
Hey dame!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Poes
Dat is waardeloos zeg, misschien kun je advies vragen op het hardloop-topic? Daar zitten de ervaringsdeskundigen.
Had je wel genoeg gedronken? En gegeten?
En steken op de borst zou ik serieus nemen hoor. Toch maar even naar de huisarts Poes.
Ik denk dat drinken heel belangrijk is , maar ja, ik ben geen deskundige. Ik neem na het rennen altijd een aa-drinkje en dat zorgt ervoor dat ik snel herstel. Maar tijdens het rennen drink ik ook water.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:04 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hey dame!
Drinken.. koffie. Morgen maar even afwachten en morgen ook maar wat water drinken
.
Hoe is ie met jou?
Jawel hoor. Met jou dan?quote:
Mooie idd. Ik vind dit hun mooistequote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:43 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik gooi er nog even een meezinger in![]()
Naar mijn mening een van de beste songs van U2
Ook een prachtige tekstquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooie idd. Ik vind dit hun mooiste
zeker, maar wel verdacht hoor die FP aanpassingenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
Top he? 15 jaar een site in de lucht houden. Wat een prestatie!
![]()
![]()
Ja, dit blijft natuurlijk wel BNW he . Overal zoeken we wat achterquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
zeker, maar wel verdacht hoor die FP aanpassingen
Je werd al gemist. Goed dat je hem teruggevonden hebtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
prima, met jou, ik had deze SC weggeklikt of zo, nu weer aanwezig
Tarado én Inso! het kan niet opquote:
2 en half weekiequote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tarado én Inso! het kan niet op![]()
Hoe is het Inso? Hoe lang blijf je nog in Amerika?
En is het nog steeds leuk?
Je bent echt een wereldreiziger Inso.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 en half weekie
En dan ben ik 1 dag thuis.
En dan ben ik in Polen voor familie.
Niet heel veel zin in dat laatste maarja.
mooi commentaar ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent echt een wereldreiziger Inso.
Wat een baas he die Kwiakovski. Had ik dat nog aan je verteld?
En dat Poolse volkslied. Wat is dat prachtig.
Maar heb je het fijn? Geen heimwee? Mis je ons?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mooi commentaar ook
prachtig ja.
Die is ook lekker. Goeiemorgen guyviequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:52 schreef theguyver het volgende:
moge peeps![]()
tijd voor wat vrijdag ochtend herrie
moge meid, weer lekker aan het werk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is ook lekker. Goeiemorgen guyvie
We moeten de economie toch draaiende houden he?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
moge meid, weer lekker aan het werk?
Ik mag ook weer zo
Zekers Ik denk dat ik zo even een stukje les ga houden over muziek uit het verleden, en dan gooie ik even wat oude nederlandse glorie door de klas, zoals hierboven en ...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We moeten de economie toch draaiende houden he?
wirklich wahr, wenn eine Deutsche mich noch fragt wo die Café shop ist, Ich traf ihn in den Kopf ein.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:02 schreef Raakpoes het volgende:
Haha guyvie.
M'n ex smste vancochtend ook al, die woont sinds kort in duitsland dus ik stuurde haar een fijne dag met haar eenheidsworsten dag, die had dus geen idee dat dat was, maar vond al die rare duitsers op weg naar Nederland ook al zo apart.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
wirklich wahr, wenn eine Deutsche mich noch fragt wo die Café shop ist, Ich traf ihn in den Kopf ein.
^#$@%&^#@%#&%^#&%!!
En dan staan ze met de rug naar de coffee shopquote:
Oeh, had ik niet van je verwacht, deze muziekquote:
Ik ben gek op deze muziek.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oeh, had ik niet van je verwacht, deze muziek![]()
Lav is stiekem een feestbeest
Bert Visser:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
En dan staan ze met de rug naar de coffee shop![]()
In de supermarkt is er geen energy drank meer te krijgen.
Nieuwe huisgenote is vandaag aan het verhuizen heb gevraagd of ze wel elke keer de deur dicht wil gooien, bij de laatste invasie was mijn opa zijn fiets kwijt
Herkenbaar, alles van de werk week eruit stampen !quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben gek op deze muziek.
Lekker hakken
Gewoon vrienden uitnodigen. Veel bier erbij en reken dan maar dat je huis na afloop opnieuw ingedeeld isquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:35 schreef theguyver het volgende:
Woonkamer op de kop gooien
En nee geen feestje ff opnieuw indelen
Broertje geslaagd voor ribba.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjack. Leuke plannen voor het weekend?
verbouwing is klaar ... vrienden hebben geholpen dus BIER!!! feescht!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon vrienden uitnodigen. Veel bier erbij en reken dan maar dat je huis na afloop opnieuw ingedeeld is
Hehe nee, was nog druk vanavond dus kijk het weer eens straks terugquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Poes![]()
Kijk je VI?
De trainer van Cambuur zit aan tafel. Aardige vent.
Komt helemaal goedquote:
Wacht eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi!![]()
Hier gaat een groene vriend op gerookt worden
[ Bericht 7% gewijzigd door Divje op 03-10-2014 21:39:35 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Jullie gaan winnen Divje. Ik voel het.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt helemaal goed
Wel hopen dat ik niet in slaap val in de trein op de terugweg anders sta ik in Groningen met m'n Feyenoord-shirtje
Maar van die grunnigers hebben we niks te vrezen zondag
Kijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie gaan winnen Divje. Ik voel het.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Wacht eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi!![]()
Hier gaat een groene vriend op gerookt worden![]()
Jow blaadjes, help me even herinneren dat ik maandag het boek van het ronde huis naar je opstuurquote:
Ow ja dat is waar. Was het zelf ook al helemaal vergetenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jow blaadjes, help me even herinneren dat ik maandag het boek van het ronde huis naar je opstuur![]()
Ik vergeet het elke keer
jup staat geloof ik nog ergens in mijn postvakje..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow ja dat is waar. Was het zelf ook al helemaal vergeten
Adres had ik al eens gegeven toch?
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup staat geloof ik nog ergens in mijn postvakje..
Ik vergeet het elke keer ik kom er maar niet aan toe druk druk druk, denk dat jij m wel verslind in een weekje tijd
Nee denk niet komende weekenden wel, vandaag maar even verder met mijn huisje even onder handennemen. maandag nieuwe keuken er inquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Nog spannende feestjes het weekend?
Primarkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
Vandaag foute kersttrui gekocht voor mijn logé'tje bij primark. Zo lelijk dat ie weer mooi wordt. Die trui dan.
Met verlichting!
En hoi
Hoi schattebol. Ben je niet bang dat je broertje er met je auto vandoor gaat nu hij zijn rijbwewijs heeft?quote:
Het is een ware hel. Maar wat een leuke spulletjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Primarkweet nu zo onderhand wel waar alles ligt hier in enschede, ik hoop echt dat ze er een bar in gaan zetten met fris en zo..
Je ziet allemaal mannen sip achter hun vrouw aanlopen met 20 tassen ...![]()
En de vrouwen
Nee. Ik heb betaald.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi schattebol. Ben je niet bang dat je broertje er met je auto vandoor gaat nu hij zijn rijbwewijs heeft?
Ik lees net metquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een ware hel. Maar wat een leuke spulletjes.
China?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef Tjacka het volgende:
Ik word bijna nog handig met mobieltjes.
Ja fb is een feestquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik lees net metde laatste 2 berichtjes in feedback..
Het is een hell door die leuke spulletjes, heb al een onesie
Ik heb mijn mobiel geroot, omdat ik dan die standaard apps kan verwijderen. Maar dan kan ik geen ziggo tv kijken. Nu wel.quote:
Goeiemorgen B!quote:
Hoi L!quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen B!
Had je nog gelezen wat ik je vroeg? Paar dagen geleden was er een bericht dat er in Brussel ineens een hele kudde parkieten is neergestreken. Ik moest meteen aan je denken , je was ze zo zat
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20141001_01298068quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L!
Nee had ik niet gelezen. was het maar waar
Je brengt me wel op een idee ben alleen bang dat ze terugkomen net als die ontsnapte. Die zat de volgende dag ook gewoon weer in de tuinquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20141001_01298068
Ik las het en schoot in de lach. Ik dacht dat je de kooi wijd open had gezet en ze naar het zuiden had gestuurd![]()
Vandaag spelen alle grote clubs he? Wordt een spannend dagje voor de voetballiefhebbers dus. Veel plezier
Heel veel plezier en de groeten aan Tjackie. Doe je voorzichtig? Niet met Tjack, maar met de lui van de tegenpartijquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je brengt me wel op een idee ben alleen bang dat ze terugkomen net als die ontsnapte. Die zat de volgende dag ook gewoon weer in de tuin
Ja alle grote clubs. Zometeen op weg naar Amsterdam.
Nee ik gedraag me wel hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel veel plezier en de groeten aan Tjackie. Doe je voorzichtig? Niet met Tjack, maar met de lui van de tegenpartij
Auquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee ik gedraag me wel hoor.
Vorig jaar bij willem II Dordrecht met mn zatte kop wel meegedaan. Kreeg ik me toch een klap van een me-er in mn nek. Heb ik verdorie 4 weken last van gehad.
Hoe is dat 's winters met kwartels? Kunnen ze tegen de kou of moet er verwarming in dat hok? Kwok bedoel ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja was weer een wijze les.
Kwartel hokje al klaar?
Ze kunnen tegen de winter ook zonder binnenhok. Toch moeten ze op zn minst wel een hok hebben om te schuilen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is dat 's winters met kwartels? Kunnen ze tegen de kou of moet er verwarming in dat hok? Kwok bedoel ik
Ja tuurlijk. Ik zou heel goed voor ze zorgen hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze kunnen tegen de winter ook zonder binnenhok. Toch moeten ze op zn minst wel een hok hebben om te schuilen.
En je hebt gratis eieren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik zou heel goed voor ze zorgen hoor.
Zon kleintje is zo lief!quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus ik kan er ook mee fokken. Win-win.
Hij heeft goed geboerdquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:06 schreef theguyver het volgende:
http://www.gewoon-nieuws.(...)zijn-vermogen-deelt/
quote:
Was uitgezocht door mn neefje. Hij noemde hem kappie. Hij is helaas overleden. Hij was al best oud...leek weinig te zien en leefde vooral op de grond.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:04 schreef theguyver het volgende:
[..]zo gelijk even doen... thx voor reminder, btw hoe heet dat vogeltje ook weer met dat awesome kapsel haha, zag m weer op foto
Neenquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:28 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
En mannen, was het een goed voetbalweekend?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was uitgezocht door mn neefje. Hij noemde hem kappie. Hij is helaas overleden. Hij was al best oud...leek weinig te zien en leefde vooral op de grond.
Ga er wel een nieuwe van halen. Zien er kicke uit. Kuif kanarie
Ja heel jammer. zag er heel tof uit en leek het ook prima naar z'n zin te hebben op de grond met de kwartels en een andere gele kanarie die niet kan vliegen.quote:
Blaadjes opvang tehuis voor vogeltjes met mankementenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja heel jammer. zag er heel tof uit en leek het ook prima naar z'n zin te hebben op de grond met de kwartels en een andere gele kanarie die niet kan vliegen.
Vind het best leuk dat ik af en toe van die vogels heb die niet helemaal ok zijn. Mooi om te zien hoe ze dan het beste er van maken.
Nu ook weer een parkiet die heeft geen staart. Kan dus niet fatsoenlijk vliegen dus ja leeft veel op de grond. Maar ook hij lijkt het naar z'n zin te hebben samen met die gele kanarie en die kwartels. Ze zoeken mekaar steeds op.
ik heb niets gezien, was een goeie keuze blijkbaar, zaterdag lekker buiten gegeten nog, wel de laatste keer dat dat kon denk ik (zonder terras verwarmers)quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:28 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:28 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Denk het ook. Las net dat we morgen de eerste herfststorm kunnen verwachten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niets gezien, was een goeie keuze blijkbaar, zaterdag lekker buiten gegeten nog, wel de laatste keer dat dat kon denk ik (zonder terras verwarmers)
Helaas welquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook. Las net dat we morgen de eerste herfststorm kunnen verwachten.
Gaan we de nachtschuit weer in.
Geweldig dat ze het dan met elkaar zo fijn hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja heel jammer. zag er heel tof uit en leek het ook prima naar z'n zin te hebben op de grond met de kwartels en een andere gele kanarie die niet kan vliegen.
Vind het best leuk dat ik af en toe van die vogels heb die niet helemaal ok zijn. Mooi om te zien hoe ze dan het beste er van maken.
Nu ook weer een parkiet die heeft geen staart. Kan dus niet fatsoenlijk vliegen dus ja leeft veel op de grond. Maar ook hij lijkt het naar z'n zin te hebben samen met die gele kanarie en die kwartels. Ze zoeken mekaar steeds op.
Hou op lav.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:28 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Fantastischquote:
Nog niet, heb 'm in de download geslingerdquote:
Hij is wel goed ja, deel 1 dacht ik nog dat wordt niks maar goed dat het nog een kans gafquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog niet, heb 'm in de download geslingerd. Scandinavische series
Ja leuk joh. kan mij het schele hoe goed of mooi ze zijn. Ik geniet ervan en die beestjes doen het ook prima. In de natuur zouden ze niet overleven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Blaadjes opvang tehuis voor vogeltjes met mankementen
Zal 'm vanavond even bekijken. Fijn dat ik direct het hele seizoen kan downloaden. Bingewatch!quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel goed ja, deel 1 dacht ik nog dat wordt niks maar goed dat het nog een kans gaf
Doe niks bijzonders hoor. Ik geef ze gewoon USA.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geweldig dat ze het dan met elkaar zo fijn hebben.
En jij zorgt zo goed voor ze. Echt tof.
Ja, nou ga ik natuurlijk piekeren wat dat betekent B.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Doe niks bijzonders hoor. Ik geef ze gewoon USA.
Dit zijn je mogelijkheden en zie zelf maar wat je er van maakt.
Ja die heb ik ook gezien, inderdaad beter dan die Amerikaanse versiesquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal 'm vanavond even bekijken. Fijn dat ik direct het hele seizoen kan downloaden. Bingewatch!
Maar moet eerst nog de Family Guy x Simpsons ep bekijken, en 2 normale Simpsons afleveringen, en Homeland, en heb nog 3 series waarmee ik begonnen ben
En binnenkort ook weer The Walking Dead, het houdt niet op
Heb je ook Broen (The Bridge) en Forbrydelsen (The Killing) gezien? Allebei echt heel tofen leuker dan de US versies (vind ik)
wat denk je dat het betekent?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nou ga ik natuurlijk piekeren wat dat betekent B.
andere zaadjes ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |