abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2014 @ 03:49:12 #1
434822 Sexertje
Houdt van sexuh!
pi_144974503
Sinds jongs af aan heb ik al een milfen fetisj. Helaas vind ik dit soort dames niet binnen mijn dagelijkse scala aan activiteiten. Daarom vraag ik mij af of er een ontmoetingsplek is om milfen te leren kennen. Iets waar vraag (jonge heren op zoek naar een avontuurtje) de wat oudere (maar rijpe en doch lekkere) dames kunnen ontmoeten voor een vrijblijvende avond.

Alvast bedankt voor de input.

Gr. gr.
Neukie neukie neukie neukie (lkkr sxnkn!)
pi_144974537
bingo avond
  zondag 28 september 2014 @ 03:58:07 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144974545
Voor milfjes moet je in OUD zijn :9~
(maar hou je ongein ff in klb, scheelt weer een hoop gedoe in de ochtend)
  zondag 28 september 2014 @ 06:04:55 #4
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_144974821
Als je het echt serieus meent... dan hebben vele dorpen wel vrijgezellenavonden.
Maar ga je uit in een stad of een groot dorp... mijdt dan de buurtkroegen en de studentenkroegen..

Zoek naar de kroegen met licht alternatieve muziek, met veel '80's en '90's muziek.
Deze kroegen en bar-dancings (vooral de laatste!) liggen redelijk dicht bij het centrum van een stad, maar grenzen doorgaans niet aan de studenten kroegen. Maar ze liggen wel vaak in de schil van de binnenstad...

Mijn meest favoriete MILF ooit heb ik leren kennen in de Benzine Bar in Groningen. De tweede hoerenbuurt in Groningen... En nee, ze was zeker geen hoer, maar wel voor heel veel in.
En ja, als ze zich niet direct had opgemaakt dan zag je haar leeftijd wel... maar haar onderlijf was helemaal perfect. Nu 15 jaar later fantaseer ik nog steeds over haar onderlijf als ik wil klaarkomen.
Haar bovenlijf was ook wel aardig okay,,, maar haar billen en haar schaamlippen en haar bovenbenen... daar kunnen geen jongere vrouwen aan tippen.

Ze was een jaartje of 6 of 7 ouder dan mij destijds... bleek later. Maar de seks was zelden beter.
Nu ben ik echter 45 en zoek niet meer naar oudere vrouwen dan mezelf...maar vrouwen onder de 25 zoek ik ook weer niet. Kortom wellicht moet ik weer naar dezelfde clubs gaan als toen ik destijds bezocht... maar nu niet op zoek naar oudere vrouwen, maar naar jongere vrouwen van rond de 30.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_144975806
Aan de poorten van basisscholen
pi_144976625
quote:
10s.gif Op zondag 28 september 2014 03:58 schreef hugecooll het volgende:
Voor milfjes moet je in OUD zijn :9~

Meh....die zijn nog druk bezig met hun eigen kotertjes dat schiet allemaal niet op.
Rond de 40-45 (hi-ha-ho) gaan velen zich beseffen dat het nu of nooit is als je nog iets spannends/nieuws/anders wilt doen. Nog een paar jaar en niemand kijkt meer naar je om, dus de perfecte doelgroep om rond te kijken.

quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 06:04 schreef EricOscuro het volgende:

Mijn meest favoriete MILF ooit heb ik leren kennen in de Benzine Bar in Groningen.
Benzinebar....good old days. O+
pi_144976921
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 11:08 schreef Kingstown het volgende:

[..]

[..]

Benzinebar....good old days. O+
Daar heb jij vroeger ook wat Milfen opgepikt ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_144978356
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 11:24 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Daar heb jij vroeger ook wat Milfen opgepikt ?
Zolang het legaal is discrimineer ik vrouwen nooit op hun leeftijd.
pi_144978619
quote:
6s.gif Op zondag 28 september 2014 12:32 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zolang het legaal is discrimineer ik vrouwen nooit op hun leeftijd.
Zie het al, jij draait je hand nergens voor om :P
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_144978701
Sportschool,supermarkt
pi_144981631
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Sportschool,supermarkt
Of relatieplanet. Wat heeft TS al geprobeerd eigenlijk?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_145025784
Schijnbaar niets maar als hij een echte MILF zoekt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')