SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.joehoeezzzzz
Wat boeit jou het wat ik in mijn tiener jaren deed? Dat ik me vroeger schaars as fuck kleedde is geen geheim hoor. Ga ergens anders je case resten..quote:Op zondag 28 september 2014 01:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
eh. whatever, je gaat op je 13e jezelf al helemaal lopen showen?
I rest my case.
eh. ok machalllah?quote:Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat boeit jou het wat ik in mijn tiener jaren deed? Dat ik me vroeger schaars as fuck kleedde is geen geheim hoor. Ga ergens anders je case resten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinker ben je al geweest?
Aha. Geef dan ff snel mijn bestelling door. Wacht al veel te lang hier.quote:Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Che, laat haar.maak liever een panini sucuk kaas voor me.
Stylo: ik werk hier
quote:Op zondag 28 september 2014 01:05 schreef Peunage het volgende:
ja heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinker ben je al geweest?
Liev dat je vraagt
Ik kan geen eten maken.quote:Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Che, laat haar.maak liever een panini sucuk kaas voor me.
Waarom bel je me altijd en doe je alsof je voor Microsoft werkt?quote:
Excuses, dacht dat je schijten bedoeldequote:
dwaas, meisjes schijten nietquote:Op zondag 28 september 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Excuses, dacht dat je schijten bedoelde
Deze boi weet niet hoe het vrouwelijk lichaam werktquote:Op zondag 28 september 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Excuses, dacht dat je schijten bedoelde
jij wel? Vertel me er meer over Peunage.quote:Op zondag 28 september 2014 01:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze boi weet niet hoe het vrouwelijk lichaam werkt
Daarom. Ik probeerde alleen te voorkomen, dat je je zuurverdiende tijd niet verspilde. Je moet bijvoorbeeld voor je tentamen leren die je maandag hebtquote:Op zondag 28 september 2014 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dwaas, meisjes schijten niet
Ze poepen bloempjes
Ik weet alles.quote:Op zondag 28 september 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij wel? Vertel me er meer over Peunage.
Che maakt wel voor jequote:Op zondag 28 september 2014 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Geef dan ff snel mijn bestelling door. Wacht al veel te lang hier.
Waar komen kindjes vandaan?quote:
ja... dat tentamen ga ik verneuken #yolo #studentlibiquote:Op zondag 28 september 2014 01:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom. Ik probeerde alleen te voorkomen, dat je je zuurverdiende tijd niet verspilde. Je moet bijvoorbeeld voor je tentamen leren die je maandag hebt
Oke thanks. Hoeveel fooi moet ik je geven?quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja... dat tentamen ga ik verneuken #yolo #studentlibi
Rare vraag. Welk kind bedoel je precies?quote:
Dat ook weer niet.quote:
Heb jij geen manieren, 20% van aankoopbedrag.quote:Op zondag 28 september 2014 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke thanks. Hoeveel fooi moet ik je geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |