40% korting op alle mascara's bij de ici Paris! Dus mocht je een dure mascara op het oog hebben..quote:Op woensdag 1 april 2015 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Mijn goedkope mascara is bijna op en nu zit ik na te denken en te overwegen eens een goede mascara te kopen. Aan al mijn make-up geef ik veel uit, behalve mascara. Maar ik heb hier dus echt weinig verstand van. Is er echt veel verschil per merk of valt het verschil tussen een Carice'je en een duurder merk relatief wel mee?
Oh, thanks! Ik heb alleen geen idee wat voor mascara ik moet hebbenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
40% korting op alle mascara's bij de ici Paris! Dus mocht je een dure mascara op het oog hebben..
Ik gebruik er een van Estee Lauder en Dior iconic overcurl en die bevallen mij goed! Ik koop ze alleen in de 40% uitverkoop want ik vind die dure mascara's niet zoveel beter dat ik er 30 euro meer aan zou uitgeven. Mijn miss sporty mascara werkt ook prima.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, thanks! Ik heb alleen geen idee wat voor mascara ik moet hebben. Ik pak normaal gewoon altijd eentje van Carice o.i.d.
.
Ja, ik zat even rond te kijken bij Ici Paris en ik dacht; ik kan er ook eerst tussenin gaan zitten i.p.v. gelijk zo duur. Dus ik overweeg L'oreal Miss Mangaquote:Op woensdag 1 april 2015 13:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik gebruik er een van Estee Lauder en Dior iconic overcurl en die bevallen mij goed! Ik koop ze alleen in de 40% uitverkoop want ik vind die dure mascara's niet zoveel beter dat ik er 30 euro meer aan zou uitgeven. Mijn miss sporty mascara werkt ook prima.
Ik zweer bij Mac's Haute and Naughtyquote:Op woensdag 1 april 2015 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Mijn goedkope mascara is bijna op en nu zit ik na te denken en te overwegen eens een goede mascara te kopen. Aan al mijn make-up geef ik veel uit, behalve mascara. Maar ik heb hier dus echt weinig verstand van. Is er echt veel verschil per merk of valt het verschil tussen een Carice'je en een duurder merk relatief wel mee?
Iquote:Op woensdag 1 april 2015 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, thanks! Ik heb alleen geen idee wat voor mascara ik moet hebben. Ik pak normaal gewoon altijd eentje van Carice o.i.d.
.
Ik heb ook de Inimitable en die is echt baas. Niet de intense, want die is er niet in waterproof geloof ik. Maar wel een fijne mascara, ik heb echt matige wimpers en met deze mascara wordt het nog enigszins wat.quote:
Van www.arganolie.eu. Er staat dat het 100% puur is en ik geloof het wel. Ik weet ook niet waar ik het anders vandaan moet halen.. Maar het werkt dus niet voor mijn huid.quote:
Wat voor iets is dat?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Miss Manga uitgeprobeerd; chill! Als 'ie zo blijft, koop ik deze denk ik wel weer.
Ik heb dat effect vaker gelezen bij arganolie. Jammer maar helaas!quote:Op donderdag 2 april 2015 17:19 schreef Nammie het volgende:
[..]
Van www.arganolie.eu. Er staat dat het 100% puur is en ik geloof het wel. Ik weet ook niet waar ik het anders vandaan moet halen.. Maar het werkt dus niet voor mijn huid.
quote:Op donderdag 2 april 2015 17:15 schreef Crip het volgende:
Had wat makeup besteld van amazon ( tartelette palette, lorac pro 2, covergirl 3 in 1 foundation, physicians formula shimmerstrip)
Iemand behoefte aan meer info over een van die:?
Haha ja!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor iets is dat?
-edit- mascara van l'oreal, ik zag het al
Zal ze morgen eens voor je uitwerken, heb dan toch vrij. Heb net me makeup gedaan met de producten en ben erg tevreden alquote:Op donderdag 2 april 2015 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben wel naar allemaal benieuwd eigenlijk. Foto's, review,prijzen en verkoper
Mascara is ZO verschillend per persoon.. Tenminste, zo ervaar ik het welquote:Op zondag 19 april 2015 21:13 schreef quirina het volgende:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)is-het-best/speel/1/
Zie hier de mascara test.
Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Volum' Express is de beste en miss sporty een goede tweede.
Zeggen ze..
Ik zie dat ze amper high end merken hebben getest.
En.. Ik heb Maybelline the colossal zelf ook geprobeerd maar je krijgt heel snel spinnenpoten hoor.
Yep, ditquote:Op zondag 19 april 2015 21:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mascara is ZO verschillend per persoon.. Tenminste, zo ervaar ik het wel.
Zomg yay!quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:36 schreef Molo het volgende:
Lees net dat Urban Decay terug komt in Nederland
Waarwanneerwat?!quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:36 schreef Molo het volgende:
Lees net dat Urban Decay terug komt in Nederland
Jaaaaaaa ik las het ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:38 schreef Molo het volgende:
Las het op beautyscene.nl
Nog niet duidelijk waar, wanneer en hoe etc.
Ik hoop in Douglas ofzo, in ieder geval beetje leuk verkrijgbaar.
Tof merk wat ik mis hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |