Leuk dat jij ook kijkt!quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat jullie ook kijken
Leuk dat je je tanden gaat poetsen (denk ik).quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:33 schreef alors het volgende:
Ik ben er ook, maar dit heb ik al gezien dus ik ga even tandenpoetsen.
Dit is echt de moeite waard om nog eens te zien hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:33 schreef alors het volgende:
Ik vind het zelf meer een noodzakelijk kwaad. Maar het moet gebeuren he.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat je je tanden gaat poetsen (denk ik).
Ik denk dat velen die mening delen, het is in elk geval geen hobby van mij.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het zelf meer een noodzakelijk kwaad. Maar het moet gebeuren he.
KNCB.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dat hands van Fabregas niet zien.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:33 schreef alors het volgende:
Nee ik bedoelde eigenlijk sjelsie, maar deze vind ik leuk gevonden.quote:
Nou je hoeft niet te gaan blozen hoor!quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat zijn die centrale verdedigers van Arsenal aan het prutsen.
Vroeger had je Keown en Adams, die schopten op alles wat bewoog.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat zijn die centrale verdedigers van Arsenal aan het prutsen.
Die Chelsea fan in het PL topic vanmiddag hieroverquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
Prima gefloten wel om hier geel voor te geven. Die aids regel dat dit een rode kaart moet zijn.
En dragen in belangrijke mate bij aan de reden waarom ik een enorme hekel heb aan Arsenal.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vroeger had je Keown en Adams, die schopten op alles wat bewoog.
Geen idee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Die Chelsea fan in het PL topic vanmiddag hierover
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vroeger had je Keown en Adams, die schopten op alles wat bewoog.
Alors woont gewoon in Friesland hoor, dan mag het.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee.
Mensen die oprecht een club supporten uit een ander land vind ik sowieso een beetje gek.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee.
Mensen die oprecht een club supporten uit een ander land vind ik sowieso een beetje gek.
Arsenal staat inderdaad bekend als Friesland's gloriequote:Op zondag 5 oktober 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alors woont gewoon in Friesland hoor, dan mag het.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Arsenal staat inderdaad bekend als Friesland's glorie
Ik snap zijn punt wel. Kan het begrijpen als je bepaalde teams op TV ziet voetballen en sympathie krijgt voor de voetbalstijl, het stadion, fans of spelers/club in general. Maar ga dan ook een keer er heen, kijk of het echt de club is die bij je past. Nu zie je overal op het internet heethoofden van Real/Barca en Arsenal/Chelsea/Man U elkaar verrot lopen te schelden terwijl ze geen enkele binding met die club hebben.quote:
Parlourquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze man moet ook een keer langs komen.
[ afbeelding ]
Helemaal waar.quote:
Intens treurig inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel. Kan het begrijpen als je bepaalde teams op TV ziet voetballen en sympathie krijgt voor de voetbalstijl, het stadion, fans of spelers/club in general. Maar ga dan ook een keer er heen, kijk of het echt de club is die bij je past. Nu zie je overal op het internet heethoofden van Real/Barca en Arsenal/Chelsea/Man U elkaar verrot lopen te schelden terwijl ze geen enkele binding met die club hebben.
Van Nistelrooy is topscorer geweest van de PL, wist je dat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Alleen jammer dat die imbeciel van Arsenal er bij staat.
Ik heb dat ook al met veel mensen die niet uit de regio komen van de club die ze supporten, zeker als ze er amper tot nooit zijn geweest/komen.quote:
Picsquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Boeiende analyse zeg, ik ga even douchen.
Wel eens op voetbalzone gekeken? Daar mondt elke discussie uit in een barca-real fittie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel. Kan het begrijpen als je bepaalde teams op TV ziet voetballen en sympathie krijgt voor de voetbalstijl, het stadion, fans of spelers/club in general. Maar ga dan ook een keer er heen, kijk of het echt de club is die bij je past. Nu zie je overal op het internet heethoofden van Real/Barca en Arsenal/Chelsea/Man U elkaar verrot lopen te schelden terwijl ze geen enkele binding met die club hebben.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stem op die van De Pel uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |