3/4 is een anders kabel vandaar dat dat als soep kan voelen zal wel ergens een rubbertje zijn uitgesletenquote:Op zaterdag 27 september 2014 23:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zolang die naar het keurstation kan rijden ermee dan zeker. Punt is alleen dat op dit moment bijv de pook in 3,4 als soep aanvoelt terwijl 1,2 helemaal prima gaan. Als dat op de weg alsnog prima gaat dan gaat ie straks gewoon voor de keuring nadat ik er zeker van ben dat die ook tot stilstand kan komen. Remvloeistofreservoir ziet er wat leeg uit dus kijken of dat nergens lekt enzo.
zonde welquote:
Nu al meer epic dan de tofste, tot nu toe, 'first time' van Gunnar.quote:Op zondag 28 september 2014 20:02 schreef monsterd. het volgende:
Zie hier:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Porsche 924, first run in 3 years
Daar moet je gewoon niets aan (willen) doen. Mechanisch is meestal wel te overzien als je zelf aardig wat wilt/kunt doen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:10 schreef klawie het volgende:
Ding heeft ook kwa uiterlijk een boel werk
Tja maar anders kan je net zo goed een 190d kopen met nieuw kentekenquote:Op zondag 28 september 2014 22:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon niets aan (willen) doen. Mechanisch is meestal wel te overzien als je zelf aardig wat wilt/kunt doen.
Plaatwerk/spuiten blijf je met €€ gooien.
Een 190d heeft geen perfecte trans-axle wegligging.quote:Op zondag 28 september 2014 22:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Tja maar anders kan je net zo goed een 190d kopen met nieuw kenteken
Idd maar als het echt niet loont kan je hem beter weg doen ipv een halve auto te rijdenquote:Op zondag 28 september 2014 22:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een 190d heeft geen perfecte trans-axle wegligging.
Probleem is dat een uur arbeidsloon voor een 924 net zo duur is als voor een 911. Bij een 911 zie je nog iets terug van je investering, bij een 924 niets. Specifieke Porsche onderdelen idem. Goedkoop houden of niet doen, volgens mij.
Lonen, doet het volgens mij, bijna nooit. Je moet dit soort grappen doen omdat je voor je zelf zo'n ding rijdende/door de APK wil krijgen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:27 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd maar als het echt niet loont kan je hem beter weg doen ipv een halve auto te rijden
Duidelijk.quote:Op zondag 28 september 2014 03:43 schreef klawie het volgende:
[..]
3/4 is een anders kabel vandaar dat dat als soep kan voelen zal wel ergens een rubbertje zijn uitgesleten
Daarna de turbo er op schroevenquote:Op zondag 28 september 2014 14:15 schreef Kriegel het volgende:
Lepel de 2.5 van een 944 erin, dan heb je een 924S.
Ah, thanks voor de links. Ik wist alleen af van stuttgart parts en natuurlijk dozenschuivers als mister auto. Er moet inderdaad niet veel geld in, dat ie rijdt en gekeurd is is prima. Daarna zien we wel of de gekte toe slaat.quote:Op zondag 28 september 2014 16:10 schreef Hyperdude het volgende:
Sommige onderdelen betaal je wel de volle Porsche mep. Ik koop wel eens wat bij mittelmotor.de Prijs is daar vaak wel redelijk. Hebben volgens mij ook wel wat 924 spul. van Kessel heeft dacht ik ook wel wat.
Stop er niet te veel €€€ in; dingen worden niet meer waard, maar dat wist je al.Goeie actie met die bougies
Porscheforum lopen ook wel een paar 924/944 fanaten rond, als je ze kunt vinden tussen de 911 patsertjes.
quote:
Staan ze er om bekend?quote:Op zondag 28 september 2014 22:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nu al meer epic dan de tofste, tot nu toe, 'first time' van Gunnar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
917 engine starting - 1st time in 30 years
Je kan wel horen dat die V-snaar uit Wolfsburg komt
Daar heb je dan ook de essentie ermee te pakken. Het is financieel dom om dit te doen. Voor het dubbele bedrag heb je een rijdende met apk, maar waar zit dan de lol inquote:Op zondag 28 september 2014 22:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lonen, doet het volgens mij, bijna nooit. Je moet dit soort grappen doen omdat je voor je zelf zo'n ding rijdende/door de APK wil krijgen.
Een beetje verliefdheid/blindheid is wel nodig bij dit soort projecten, maar dat is niet erg; als je maar niet gek laat maken door zo'n sletje/auto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop