Wie is dat? Weer één van die 'geweldige' volkszangers?quote:
Inderdaad , altijd een topshow met deze 'gast'quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie is dat? Weer één van die 'geweldige' volkszangers?
ouwe gekkenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echte Hollandse gezelligheid dat.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ouwe gekken
http://loldutchpeople.nl/
hier is het altijd feest
Dat kapsel.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat kapsel.Lekker kort, lekker pittig, lekker hoor.
Post hij nog?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk eens wie we hier hebben
Ik heb nog twee tijgers gevonden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]zo typisch voor dat volk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog twee tijgers gevonden.
[ afbeelding ]!
Ik ben aardig genoeg om ze weg te geven.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:18 schreef bondage het volgende:
Maar Rezania, jij hebt helemaal niets met tieten
quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben aardig genoeg om ze weg te geven.
quote:Op zondag 28 september 2014 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hallo. Ik kom hier op verzoek van rezania.
quote:
Wow, leven!quote:
Ja hoor, opa hier moet het weer even dood maken.quote:Op zondag 28 september 2014 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh jeetje. Heb wel een talent in reeksen doden.
Post dan dikke tetten!quote:Op zondag 28 september 2014 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh jeetje. Heb wel een talent in reeksen doden.
quote:Op zondag 28 september 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee.
quote:Op zondag 28 september 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
Dikke tieten zijn niet veilig, kijk maar!
[ afbeelding ]
Bier drinken.quote:Op zondag 28 september 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
Maar even serieus jongens, dit is NB, een SC dus, geen dumptopic. Wat doen jullie nog wakker? Wat eten of drinken jullie nu? Wat doen jullie momenteel naast FOK!ken?
Ik ben wakker omdat mijn dagritme naar de tyfus is .quote:Op zondag 28 september 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
Maar even serieus jongens, dit is NB, een SC dus, geen dumptopic. Wat doen jullie nog wakker? Wat eten of drinken jullie nu? Wat doen jullie momenteel naast FOK!ken?
Bier drinken en kut roepen!quote:Op zondag 28 september 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
Hoezo dat dan? Geen baan of studie of zo?quote:Op zondag 28 september 2014 00:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ben wakker omdat mijn dagritme naar de tyfus is .
Slaatje eten en alles onder hoesten met slaatje.quote:Op zondag 28 september 2014 00:53 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Bier drinken en kut roepen!
En gij?!
Ahhh, dat is wat minder. Valt me van je tegen.quote:
Wil je Amerikaanse netflix kijken!?quote:Op zondag 28 september 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Geen baan of studie of zo?
[..]
Slaatje eten en alles onder hoesten met slaatje.Ook probeer ik Netflix werkende te krijgen, maar de proxy werkt niet mee.
[..]
Ahhh, dat is wat minder. Valt me van je tegen.
Wel een baan hoor , 1tje waar ik kan werken waar en wanneer ik wilquote:Op zondag 28 september 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Geen baan of studie of zo?
[..]
Amerikaanse zou geen probleem zijn, genoeg proxies daarvoor. Maar ik wil de Britse kijken, dat gaat wat minder goed. Het is dat of weer downloaden, en als ik dat laatste moet doen kan ik net zo goed mijn Netflix abo opzeggen eigenlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 00:55 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wil je Amerikaanse netflix kijken!?
Chill hoor. Wat doe je?quote:Op zondag 28 september 2014 00:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel een baan hoor , 1tje waar ik kan werken waar en wanneer ik wil
Administratie en logistiek bij een restaurant , en de deadline is altijd 6:00 om het regelen voor een dagquote:
Lekker om 4 uur 's nachts beginnen dus.quote:Op zondag 28 september 2014 01:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Administratie en logistiek bij een restaurant , en de deadline is altijd 6:00 om het regelen voor een dag
quote:Op zondag 28 september 2014 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker om 4 uur 's nachts beginnen dus.
Neequote:Op zondag 28 september 2014 01:09 schreef richolio het volgende:
Laten we er een muziek avondje van maken, jongens. Hoera.
Vinden jullie dat Bohemian Rhapsody nog steeds terecht op nummer 1 staat in de Top 2000?
Top 2000quote:Op zondag 28 september 2014 01:09 schreef richolio het volgende:
Laten we er een muziek avondje van maken, jongens. Hoera.
Vinden jullie dat Bohemian Rhapsody nog steeds terecht op nummer 1 staat in de Top 2000?
quote:
Ja jezus er moet hier toch íéts gebeurenquote:Op zondag 28 september 2014 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Top 2000Babyboomers die hun smaak al tientallen jaren laten representeren.
Wachten tot alle babyboomers dood zijn en dan de top 2000 eens nader bekijken.quote:Op zondag 28 september 2014 01:18 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Ja jezus er moet hier toch íéts gebeuren
Wat zou er zoal in komen als jij zou mogen kiezen?quote:Op zondag 28 september 2014 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wachten tot alle babyboomers dood zijn en dan de top 2000 eens nader bekijken.
Oeh, lastig.quote:Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat zou er zoal in komen als jij zou mogen kiezen?
I wanne be a hippiequote:Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat zou er zoal in komen als jij zou mogen kiezen?
Groots op Youtube als koning van 'that strange place again'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |