Zie het als volgt: Je geld ligt in een bankkluis (WPA 2), in een geldkistje met een codeslot en buiten de bankkluis zit een briefje geplakt met de tekst "De code is 1234" (MAC filter). Het code slot voegt NIETS toe aan je beveiliging, ten eerste omdat de code niet geheim is maar vooral omdat iemand die een bankkluis weet te kraken niet bepaald tegengehouden gaat worden door een codeslot waarvan de code bekend is.quote:Op zondag 28 september 2014 15:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat is het dus niet, want met een beetje stormram ligt heel die voordeur er in een mum van tijd finaal uit.
Ja; ik spreek uit ervaring.
Als je wifi kaart het niet kan zijn er wel lijstjes te vinden van goedkope USB wifi sticks die het wel kunnen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dankjewel.
Zodra ik m'n laptop terug heb ga ik daar 's mee spelen.
Als die sticker in het geldkistje is geplakt is er dus niks aan de hand.quote:Op zondag 28 september 2014 16:21 schreef Aaargh! het volgende:
Zie het als volgt: Je geld ligt in een bankluis (WPA 2), in een geldkistje met een codeslot met naast het code slot zit een sticker geplakt met de tekst "De code is 1234" (MAC filter). Het code slot voegt NIETS toe aan je beveiliging, ten eerste omdat de code niet geheim is maar vooral omdat iemand die een bankkluis weet te kraken niet bepaald tegengehouden gaat worden door een codeslot waarvan de code bekend is.
Kan het ook met een android telefoon ?quote:Op zondag 28 september 2014 16:22 schreef Aaargh! het volgende:
Als je wifi kaart het niet kan zijn er wel lijstjes te vinden van goedkope USB wifi sticks die het wel kunnen.
aircrack en http://superuser.com/ques(...)my-laptop-got-stolenquote:Op zondag 28 september 2014 15:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Joh.
[..]
Vertel, vertel...
Hoe doe je dat precies ? Met welke software ?
Ik wil dat hier wel eens uitproberen.
Klinkt inderdaad echt als iets wat zo iedere simpele Truus met huis-, tuin-, en keukenhardware even doet ja, gewoon, zo maar.quote:Op zondag 28 september 2014 16:16 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
AirSnort bijvoorbeeld.
Je hebt hier wel de juiste hardware voor nodig, niet elke wifi kaart kan in de juiste mode gezet worden om alle pakketen op te vangen.
Want daar moet je je tegen beschermenquote:Op zondag 28 september 2014 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad echt als iets wat zo iedere simpele Truus met huis-, tuin-, en keukenhardware even doet ja, gewoon, zo maar.[ afbeelding ]
In dit geval was het waarschijnlijk een van haar eigen netwerkcomponentenquote:Op zondag 28 september 2014 17:15 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Want daar moet je je tegen beschermen
We hebben het hier over iemand die al door WPA beveiliging heen was, denk je dat zo iemand z'n hand omdraait voor een MAC filter ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |