ik dacht... hulpeloze vrouw die ik benquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Kan je niet beter je wifi netwerk normaal beveiligen?
Het macadres blokkeren dus.. kennelijk kun je het wel vinden, dus daar ook blokkeren?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik dacht... hulpeloze vrouw die ik bendat een wachtwoord voldoende zou zijn, ook als je het maandelijks veranderd. maar kun je me vertellen hoe ik mijn wifi beter kan beveiligen?
welk beveiligingsprotocol gebruik je? Toch geen WEP?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik dacht... hulpeloze vrouw die ik bendat een wachtwoord voldoende zou zijn, ook als je het maandelijks veranderd. maar kun je me vertellen hoe ik mijn wifi beter kan beveiligen?
En is dat een WEP of een WPA2 wachtwoord? En is het een woord of een willekeurige letter/cijfer/karakter combi?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
wpa-psk geloof ikquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:32 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
welk beveiligingsprotocol gebruik je? Toch geen WEP?
wpa wachtwoord met cijfers en lettersquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:34 schreef Silven het volgende:
[..]
En is dat een WEP of een WPA2 wachtwoord? En is het een woord of een willekeurige letter/cijfer/karakter combi?
ik kon het mac adres zien, maar zou niet weten hoe ik het moet blokkeren. jij?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Het macadres blokkeren dus.. kennelijk kun je het wel vinden, dus daar ook blokkeren?
Nee, dat kan niet. Je kunt wel een specifiek adres blokkeren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:
iemand breekt in op ons wifi netwerk en ik wil graag weten wie van de buren ik even vriendelijk moet verzoeken om daar mee op te houden
Zoek het op, met de handleiding als je zoekt op merk en typenummer?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik kon het mac adres zien, maar zou niet weten hoe ik het moet blokkeren. jij?
Niemand breekt in op je netwerk. Je bent echt niet interessant genoeg om daar moeite in te steken al denk je zelf van wel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:
iemand breekt in op ons wifi netwerk en ik wil graag weten wie van de buren ik even vriendelijk moet verzoeken om daar mee op te houden
Zoiets zou je in je router moeten kunnen instellen, ook zou ik het draadloze netwerk beveiligen met WPA2 maar dan moet je router dit ook ondersteunen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ik kon het mac adres zien, maar zou niet weten hoe ik het moet blokkeren. jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |