Bijzonder, dat iedereen bij ING zit gezeik heeft en jij dus nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef Copthorne het volgende:
Zelden tot nooit problemen met ING. Topbank!
Even afkloppen.
Wat voor problemen hebben jullie dan? Ik heb nooit een storing bij internetbankieren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Bijzonder, hoe bijv. heel nederland die bij ING zit gezeik heeft en jij dus niet
lol continue is hun site uit de lucht en kun je niet mobiel geld overmaken. Ik word er echt gek vanquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef Copthorne het volgende:
Zelden tot nooit problemen met ING. Topbank!
Even afkloppen.
Gastquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:11 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat voor problemen hebben jullie dan? Ik heb nooit een storing bij internetbankieren.
Wederom even afkloppen.
ga eens naar www.mijn.ing.nlquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:11 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat voor problemen hebben jullie dan? Ik heb nooit een storing bij internetbankieren.
Wederom even afkloppen.
ik kan nu geen eten bestellen en moet zo werken, wtfquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:14 schreef VanEbolaGenezen het volgende:
Hoop dat ie 't nog gaat doen vanavond, anders kan ik niet eens bier halen
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:12 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Gast
Ga nou maar gewoon even naar ing.nl en probeer in te loggen.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
ga eens naar www.mijn.ing.nl
Wat zie je?
Het kan hier ook niet inderdaad.quote:iDEAL, Mobiel Bankieren app en Mijn ING Zakelijk en Particulier tijdelijk niet beschikbaar
nou danquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het kan hier ook niet inderdaad.
hahaquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik kan nu geen eten bestellen en moet zo werken, wtfdat wordt weer mcdonalds
Eindelijk hebben we die jongen een storing gegeven.quote:
Niet altijd jouw madre neukenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:45 schreef Koempel020 het volgende:
niet gewoon geld op straat hosselen en altijd min. ¤500,- cash op zak hebben
Zolang je maar betaald regel ik elke madre voor jequote:Op zaterdag 27 september 2014 16:46 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Niet altijd jouw madre neuken
quote:iDEAL, Mobiel Bankieren app en Mijn ING Zakelijk en Particulier tijdelijk niet beschikbaar
Vanwege herstelwerkzaamheden in verband met een storing eerder deze dag zullen iDeal, de Mobiel Bankieren app en Mijn ING Particulier en Zakelijk tijdelijk niet beschikbaar zijn. Naar verwachting zal in de loop van de middag het probleem verholpen zijn. Zodra de problemen verholpen zijn, melden we dit. Onze excuses voor het ongemak.
Vrij rekbaar begripquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
loop van de middag.. het is intussen 16:47
¤ 649,33.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:49 schreef Aberella het volgende:
Ik wil gewoon een paar keer per dag naar het bedrag op mijn spaarrekening kijken.
WTF!! Je kan gewoon betalen in de winkel hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:14 schreef VanEbolaGenezen het volgende:
Hoop dat ie 't nog gaat doen vanavond, anders kan ik niet eens bier halen
ING de beste. Bij de Rabo en ABN heb je zo'n kut reader nodig, dus zomaar midden op straat geld overboeken gaat niet tenzij je 24/7 zo'n reader bij je hebquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Bijzonder, dat iedereen bij ING zit gezeik heeft en jij dus niet
Computer even opnieuw opstartenquote:
Welk dilemma hebben jullie het echt over ? Zoals al gezegd werkt pinnen prima...quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:36 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Computer even opnieuw opstarten![]()
Maar serieus, ook hier het dilemma met bier halen.. Hopelijk werkt het weer voor 20:00 (dan sluit de winkel, anders moet ik minstens een kwartier fietsen naar een andere supermarkt)
Dat het geld op rekening A staat, maar dat alleen rekening B een pinpas heeft?quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:22 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Welk dilemma hebben jullie het echt over ? Zoals al gezegd werkt pinnen prima...
Ik hevel mijn geld altijd over naar een pasloze rekening van de ING, dan doe ik via de MijnING app het geld overboeken naar mijn ING-rekening met pas. Alleen dat gaat tot op heden dus niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
WTF!! Je kan gewoon betalen in de winkel hoor![]()
Of geld opnemen
En nog naar een andere super gefietst?quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:36 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Computer even opnieuw opstarten![]()
Maar serieus, ook hier het dilemma met bier halen.. Hopelijk werkt het weer voor 20:00 (dan sluit de winkel, anders moet ik minstens een kwartier fietsen naar een andere supermarkt)
Met dergelijke constructies er dus altijd voor zorgen dat je ¤ 20 cash in huis hebt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:09 schreef VanEbolaGenezen het volgende:
[..]
Ik hevel mijn geld altijd over naar een pasloze rekening van de ING, dan doe ik via de MijnING app het geld overboeken naar mijn ING-rekening met pas. Alleen dat gaat tot op heden dus niet.
Dat had ik, maar moest ook wiet hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:17 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Met dergelijke constructies er dus altijd voor zorgen dat je ¤ 20 cash in huis hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:28 schreef VanEbolaGenezen het volgende:
Kan overigens weer in de app inloggen nu echter overschrijvingen werken nog niet
je kunt ook overdrijvenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
lol continue is hun site uit de lucht en kun je niet mobiel geld overmaken. Ik word er echt gek van
Vreemd.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef raistlin6 het volgende:
Dat ging inderdaad al veel te lang weer goed bij de ING. Gelukkig terug naar gebruikelijk. Dit betreft dus vandaag.
ING Nederland @ingnl 46m
Betalen via Mijn ING is op dit moment niet mogelijk. Betalen via Mobiel Bankieren app is wel mogelijk. Excuus voor het ongemak.
Over vandaag staat er niets.quote:Storing Mijn ING verholpen
Mijn ING, Mobiel Bankieren app en iDEAL weer beschikbaar
Mijn ING, de Mobiel Bankieren app en iDEAL zijn weer volledig beschikbaar. U kunt uw bankzaken weer online en via de mobiel bankieren app regelen. Eerder vandaag, zaterdag 27 september, hadden we in de ochtend te maken met een netwerkprobleem. Het onderlinge berichtenverkeer van onze computersystemen werkte niet goed. Daardoor was het voor u als klant in eerste instantie niet mogelijk om betalingen te verrichten via de mobiel bankieren app.
Door de herstelwerkzaamheden waren zowel Mijn ING, de Mobiel Bankieren app en iDEAL niet bereikbaar. Zorgvuldigheid staat daarbij voorop en dat is ook de reden dat het langer duurde voordat Mijn ING, de Mobiel Bankieren app en iDEAL weer beschikbaar waren.
Wij realiseren ons terdege wat de impact hiervan is geweest op u als klant en dat u niet uw bankzaken kon regelen zoals u dat graag zou willen. U mag van ons een foutloze dienstverlening verwachten en die hebben we u helaas niet kunnen bieden. Daarvoor bieden wij onze excuses aan.
Vrij recente tweet. Op de website plaatsen ze dat soort berichten pas na een aantal uur.quote:Op maandag 29 september 2014 10:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vreemd.
[..]
Over vandaag staat er niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |