Bijzonder, dat iedereen bij ING zit gezeik heeft en jij dus nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef Copthorne het volgende:
Zelden tot nooit problemen met ING. Topbank!
Even afkloppen.
Wat voor problemen hebben jullie dan? Ik heb nooit een storing bij internetbankieren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Bijzonder, hoe bijv. heel nederland die bij ING zit gezeik heeft en jij dus niet
lol continue is hun site uit de lucht en kun je niet mobiel geld overmaken. Ik word er echt gek vanquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef Copthorne het volgende:
Zelden tot nooit problemen met ING. Topbank!
Even afkloppen.
Gastquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:11 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat voor problemen hebben jullie dan? Ik heb nooit een storing bij internetbankieren.
Wederom even afkloppen.
ga eens naar www.mijn.ing.nlquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:11 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat voor problemen hebben jullie dan? Ik heb nooit een storing bij internetbankieren.
Wederom even afkloppen.
ik kan nu geen eten bestellen en moet zo werken, wtfquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:14 schreef VanEbolaGenezen het volgende:
Hoop dat ie 't nog gaat doen vanavond, anders kan ik niet eens bier halen
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:12 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Gast
Ga nou maar gewoon even naar ing.nl en probeer in te loggen.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
ga eens naar www.mijn.ing.nl
Wat zie je?
Het kan hier ook niet inderdaad.quote:iDEAL, Mobiel Bankieren app en Mijn ING Zakelijk en Particulier tijdelijk niet beschikbaar
nou danquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het kan hier ook niet inderdaad.
hahaquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik kan nu geen eten bestellen en moet zo werken, wtfdat wordt weer mcdonalds
Eindelijk hebben we die jongen een storing gegeven.quote:
Niet altijd jouw madre neukenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:45 schreef Koempel020 het volgende:
niet gewoon geld op straat hosselen en altijd min. ¤500,- cash op zak hebben
Zolang je maar betaald regel ik elke madre voor jequote:Op zaterdag 27 september 2014 16:46 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Niet altijd jouw madre neuken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |