quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mooi ding wel. Maar als dit net als alle andere Android spelers vast zit op 60Hz. output hoef ik 'm niet.
quote:HDMI out (1920x1080@60Hz)
Wel stukken mooier. En zeer interessant voor emulation gaming.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:17 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een Apple TV dus.
Jup. Tenzij dat ding tóch andere output kan leveren, of een hack (kans daarop is natuurlijk vrij groot voor een Nexus apparaatquote:
Leuke reclames idd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:26 schreef Klonk het volgende:
En een hele toffe reclame voor Android zelf
Dit wil ik ook graag weten ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:29 schreef J.Appleseed het volgende:
Is er ook een topic voor Android Wear? Of kan discussie daaromtrent ook in dit topic?
Hm, ja, dat klopt ook wel weer. Maar Android Wear is toch wel een apart platform vergeleken met gewoon Android. Hmm...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zie OP. Kan ook hier gewoon natuurlijk, fragmentatie is alleen maar irritant
Ik weet niet welk toestel je hebt geprobeerd maar ik vermoed dat je de gebruikerservaring op één toestel veralgemeent naar alle Android-apparaten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:41 schreef lolcat8811 het volgende:
Na jaren iOS gebruik ben ik een echte fan geworden van Android. Android heeft de laatste tijd grote stappen voorwaarts gemaakt en nu met Lollipop ziet het er allemaal nog eens prachtig uit ook.
Toch is er één ding waaraan ik me dood-erger aan Android (tov iOS):
die constante haperingen bij het scrollen!!! Bij zowat èlke app 'lagt' Android tijdens het scrollen. Zelfs de basis-animaties (scrollen door homescreens) gaan NIET 'smooth'. Het blijft altijd wel ergens haperen, ook al zijn het maar fracties van seconden, de ervaring is er een pak minder door. Scrollen gaat bijna nooit in één vlotte beweging.
Is dit nu echt zo'n onoverkomelijk probleem bij Android? Kunnen ze dit na al die jaren nog altijd niet oplossen??
Geen last van. Heb de OnePlus en die gaat retesnel. Mijn vriendin komt van de iPhone4S, en die heeft nadat ze mijn OnePlus zag en gebruikte ook meteen dat ding besteld (na het wachten op een invite), en ze geeft vanaf het begin af aan al aan dat de OnePlus veel sneller en smoother is dan haar iPhone.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:41 schreef lolcat8811 het volgende:
Na jaren iOS gebruik ben ik een echte fan geworden van Android. Android heeft de laatste tijd grote stappen voorwaarts gemaakt en nu met Lollipop ziet het er allemaal nog eens prachtig uit ook.
Toch is er één ding waaraan ik me dood-erger aan Android (tov iOS):
die constante haperingen bij het scrollen!!! Bij zowat èlke app 'lagt' Android tijdens het scrollen. Zelfs de basis-animaties (scrollen door homescreens) gaan NIET 'smooth'. Het blijft altijd wel ergens haperen, ook al zijn het maar fracties van seconden, de ervaring is er een pak minder door. Scrollen gaat bijna nooit in één vlotte beweging.
Is dit nu echt zo'n onoverkomelijk probleem bij Android? Kunnen ze dit na al die jaren nog altijd niet oplossen??
Wen je zo aanquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:35 schreef Mirel het volgende:
Sjees die One Plus heeft goeie specs en lage prijs, én Cyanogenmod. Ik mis alleen fysieke home button
ik heb nou een jaar een G4A en nog steeds mis ik de fysieke knoppen van mijn HD2..quote:
je kan twee keer op t scherm tappen om hem wakker te makenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het ook handig als knop om het scherm aan te doen. Terwijl ik hem uit m'n broekzak pak kan ik al het scherm aan doen. Makkelijkere plek dan de aan/uit knop aan de zijkant. En ook voor mijn gevoel reageert het beter dan een touchknop
Nooit meer wat andersquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je kan twee keer op t scherm tappen om hem wakker te maken
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:53 schreef Catch22- het volgende:
Welke telefoon heb je? Heel toevallig een Samsung?
Ik heb de animaties bijna uitstaan (op 0,25 ipv 1), scheelt al een hoop
Gebruik de HTC One (M7) met de Google launcher.quote:Op zondag 26 oktober 2014 07:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik weet niet welk toestel je hebt geprobeerd maar ik vermoed dat je de gebruikerservaring op één toestel veralgemeent naar alle Android-apparaten.
Op zowel mijn Moto G (mid end) als mijn OnePlus One (high end) heb ik geen last van haperingen. Scrollen is hetzelfde als op mijn iPad 4.
Dat zou kunnen. Heb ook gehoord dat de HTC One (M8) de neiging heeft om traag te worden na een tijdje.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:41 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
[..]
Gebruik de HTC One (M7) met de Google launcher.
Dus het is de schuld van Sense dat hij hapert bij het scrollen?
Oh echt joh?quote:Op zondag 26 oktober 2014 07:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik weet niet welk toestel je hebt geprobeerd maar ik vermoed dat je de gebruikerservaring op één toestel veralgemeent naar alle Android-apparaten.
Op zowel mijn Moto G (mid end) als mijn OnePlus One (high end) heb ik geen last van haperingen. Scrollen is hetzelfde als op mijn iPad 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |